Sopiiko.......????

Mies alta20

Oinasmies(minä) ja skorpionityttö(tyttöystäväni) miten yleensä yhteen. Olemme olleet yhdessä jo reilun vuoden ja olen huomannut ainakin sen, että skorpioninaisessa on haastetta. Se on niin hel**tin vaikea luonne.
Me kyllä täydennetäänkin aika hyvin toisiamme vastakohtaisilla mielipiteillä ja rakastamme hirveesti toisiamme, mutta myös tapellaan ja kinataan aika usein pienistäkin asioista ja juuri vastakohtaisista mielipiteistä.
Minä(Oinas) en anna koskaan periksi, mistä saankin lisää huutoa, että "sä et ikinä voi antaa periksi". No en voi sille mitää etten voi päästää muijaa tossun PÄÄLLE.
Me ollaan myös hyvin riippuvaisia toisistamme ja yhdenkin yön ero tuntuu vaikealta.Mustasukkaisuudesta kärsimme kumpikin, ja se on mennytkin jo vähän sairaaksi.
Kertokaa myös millainen skorpparinainen yleensäkin on! Onko uskoton ym.
Musta kyllä tuntuu, että me kumpikin edustamme aika hyvin horoskooppiemme luonteenpiirteitä.

Tyttöystäväni(skorpioni): Kaipaa paljon huomiota, on mustasukkainen, haastaa riitaa välillä, ei aina haluakaan selvittää riitoja/asioita, omapäinen(tekee usein kylläkin tyhmiä ratkaisuja), osaa olla hellä ja antaa rakkautta, on aika tulenarka, yrittää olla ylpeä huonoin tuloksin..

Minä(oinas): Haluun huomiota,kuin joku kuningas muijaltani, oon myös mustasukkanen, sanon sille suoraan jos joku on hänessä vialla(aika tylyä), haluun neuvoa kokoajan ja ikäänkuin parantaa kumppaniani, oon ylpeä enkä anna pompotella sen mua, haluan selvittää asiat/riidat perin pohjin, annan paljon rakkautta ja haluun romantiikkaa. En anna mitään, ellen saa mitään takaisin.... ymym

KIITOS VIISAISTA KOMMENTEISTA JA NEUVOISTA!!!!

4

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpparinainen

että skorpioninainen on USKOLLINEN. Ehdottomasti.

• Oinas-n

En nyt kyllä osaa neuvoa, mut oli pakko kommentoida, ku ite oon oinas-nainen ja nuo oinaan luonteenpiirteet joita luettelit, sopii täsmälleen muhun! Mun kumppani on kaksoset, ja käyttäydyn häntä kohtaan just nuon ku sä! :)

• oinas-iines

minulla on naiskamu joka on skorpioni. Meillä on hauskaa kun satutaan molemmat hassulle mielikuvitusrikkaalle tuulelle, nauretaan vedet silmissä toistemme jutuille. Ihailen hänen idearikkauttaan kodin sisustuksessa ja hyvää värisilmäänsä.
      Mutta skorppari-ystäväni jumittaa joskus vanhan levyn päälle. Hän muistaa vanhat kaunat ja osaa kaivaa ne esille. Varsikin ne joissa hän tuntee tulleensa väärin kohdelluksi.
      Miesasioidensa kanssa hän vatvoo ja velloo, onko mies tosissaan vai ei, koska hän on sydämellään mukana.
      Pähkäilee samoja "sataan" kertaan puituja asioita ja juttuja, joita minä oinasíhmisenä en enää jaksaisi kuunnella, kun ne on jo käsitelty.

• kokenut saman

Olen ollut suhteessa skorpionin kanssa ja havaitsin saman eli skorpioni miettii menneitä traumoja ym.. väärinkohteluita iäti kun taas itse oinaana elän hetkessä ja jätän kaiken menneen taaks samantei ja haluan mennä ja katsoa suoraan eteenpäin tulevaisuuteen...Sen voin myös sanoa että skorpioni ja oinas marsin hallitsemina molemmat ovat suhteessa hyvin intohimoisia mutta myös agressiivisia, jopa väkivaltaisia. Joten varoitan että jossain vaiheessa saatatte hyvinkin repiä toisennne palasiksi. Uskollisuudesta ei ole epäilystäkään!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe