AoD, onko huono ohjata?!

mimmi (I'm back!)

Niin, täällä luettuani edellisiä viestejä huomasin, että jotkut ovat antaneet tälle pelille jopa kympin arvosanaks. Ihmettelen tätä paljon, sillä pelilehtien arvosteluissa peliä on aikalailla mollattu.... Haukuttu tosi huonoks varsinkin ohjaamiseltaan... Siis saako Laran meneen niin kuin haluaa?

Kummalla helpommat ohjaukset: tietsikalla vaiko pleikkarilla?

7

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyCroft

Hmm... Itse oon sitä mieltä, että peli oli hyvä. Varmaan aika harva on vertaillu PC:n ja PS2 ohjauksia keskenään, mutta itse pelaan PS2 ja ohjausnäppäimet vaativat totuttelua parin ekan radan ajan, mutta myöhemmin, mielestäni ne olivat jopa paremmat kuin edellisten pelien.

• fox

Mulla ainakin meni koko peli siinä että aina painoin vahingossa neliötä, kun halusin hypätä, ja tuloksena oli melkeen aina kuolema =P Ja kun aseita aloin laittaan pois, niin melkeen jokatoinen kerta painoin kolmiota xD noh mutta kyllä siihen varmaan sitten pikkuhiljaa alkaa tottua... =))

• Adáir
        fox kirjoitti:

Mulla ainakin meni koko peli siinä että aina painoin vahingossa neliötä, kun halusin hypätä, ja tuloksena oli melkeen aina kuolema =P Ja kun aseita aloin laittaan pois, niin melkeen jokatoinen kerta painoin kolmiota xD noh mutta kyllä siihen varmaan sitten pikkuhiljaa alkaa tottua... =))

Näppäimet vaativat totuttelua mutta eivät ne nyt aivan mahdottomat olleet.Itse pelaan pc:llä Ja näppäimet ovat mielestäni ihan hyvät.
        Eniten häiritsi vain se että items valikon sai eri näppäimestä ja laran juoksu on älyttömän hidasta.Neiti hölkkää korkeintaa aod:ssa ja kun hetken tauon jälkee pelasin muita tomb raidereita tuntui että Lara pinkoi päätä pahkaa ettenpäin...
        :)

• Angel
        fox kirjoitti:

Mulla oli sama vika.

• Angel
        Angel kirjoitti:

Mulla oli sama vika.

Kuin Foxilla siis. :)

• mimmi

No, kyllä mä sen pelin aion ostaa. Vaikka ohjaus tökkiskin, niin ainakin on kuulemma uskomattoman kaunis grafiikka! Pitää vaan sitten tosiaan yrittää takuta pleikkariohjaimen kanssa, koska meidän tietokone taitaa olla liian hidas. Odotan kauhulla, mitä siitäkin tulee, koska muistan kun yritin pikkuveljen Max Payneä, ja kaikki läsnäolijat nauroivat itsensä kuoliaaksi minun juostessa pikkupikku ympyrää ampuen pitkin seiniä...=)

• TOSI HUONO OHJATA!

ja ilmeisesti on yritetty säästää ( PS2)
      kun ei edes lakudemoa ole voitu tehdä KUNNON CG grafiikalla!
      Vain pleikkari2 peli grafiikalla.
      Tomb aod oli pettymys.
      Ohjaaminen niin huono että 50% pelistä menee siihen että kuolee ohjattavuuden huonouden takia tulin melkein hullux.
      ei kannata ostaa uutena.
      vasta kun tulee platinumiks ja jos on lara fanaatikko.

OHJATTAVUUS KAMAL JOUTUU ANALOGI STICKILLÄ VAIN OHJAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe