Kertokaapa, mikä neuvoksi! Mulla on kaksi noutajaa, joista toinen on vasta 10- viikkoinen. Tämä pentu luonnollisesti vielä käyttäytyy kuin pikkuinen, ennen kuin pääsee talon tavoille kuten vanhempi koirani. Ongelmana on pennun kiipeäminen portaisiin aamuisin: koska jalat ovat vielä lyhyet suhteessa askelmiin, joutuu se hyppäämään aina askelmalta toiselle. Tämän aamuisesta kohtaamisesta ulkorappusissa päätellen seinänaapurin rouvan kanssa--tämä ääni aiheuttaa suurta häiriötä hänen miesystävälleen, jolla on raskaita työpäiviä. Pahoittelut esitettyäni, luvattuani tehdä asialle jotain ja selitettyä, että kyseessä on vielä pentu, ja koulutus on vielä kesken, paiskattiin ovi kiinni kiitokseksi ja tunnin verran seinän takana tömisteltiin ja juostiin portaissa...
Vinkkejä kaivataan! Onko muilla vastaavia ongelmia rivitalossa?
koiranpentu ja naapuri
4
547
Vastaukset
- Animal friend
juma, millaisia naapureita sulla on!
Taitaa naapurin tätillä olla liikaa vapaa-aikaa kun tarttee vinkua joka asiasta.
Joillain ihmisillä kun ei ole muuta virkaa kuin valittaa mistä tahansa.
ÄLÄ VÄLITÄ, tuskin koirasi portaissa kävely niin kovaäänistä on että se ketään OIKEASTI häiritsee!
JOS susta tuntu että äänet on kovat voithan sä aamuisin kantaa sitä portaissa jos jaksat.
Onnea sulle pennun johdosta, hyvää jatkoa ja koita kestää!
:-) - noutaja
mun koira ulvoo yksinään ja naapurit valittaa.joskus vielä muutan omakoti taloon
- Jake
mun koira ei ulvo yksin, kun se on opetettu olemaan yksin kotona. Ideana on se, että en ole tässä maailmassa yksin ja muutkin on otettava huomioon. Kesälomallani kuuntelin viikon erään taloyhtiössämme olevan koiran räksytystä....voi juma, että mua ärsyttää ihmiset jotka hommaavat koiran eivätkä ota muita ihmisiä huomioon. On teidän syytänne, että koira vihataan!!!!
- Kosygin
Tämä viesti saattaa tulla jo jälkijunassa, mutta koetetaan. Viestistäsi ei täysin yksiselitteisesti käynyt ilmi, mitä "portaita" tämä "pikkuinen" käveli? Rivitaloissahan ei juuri portaita ole. Kannapa vaikka se "pikkuinen" portaat ylös, niin eiköhän se siitä. Tosin ihmetyttää, miten ihmeessä pennun tessuttelu portaissa voi aiheuttaa raskaan työpäivän tehneelle ylitsepääsemätöntä häiriötä? Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750