koiranpentu ja naapuri

Järki käteen

Kertokaapa, mikä neuvoksi! Mulla on kaksi noutajaa, joista toinen on vasta 10- viikkoinen. Tämä pentu luonnollisesti vielä käyttäytyy kuin pikkuinen, ennen kuin pääsee talon tavoille kuten vanhempi koirani. Ongelmana on pennun kiipeäminen portaisiin aamuisin: koska jalat ovat vielä lyhyet suhteessa askelmiin, joutuu se hyppäämään aina askelmalta toiselle. Tämän aamuisesta kohtaamisesta ulkorappusissa päätellen seinänaapurin rouvan kanssa--tämä ääni aiheuttaa suurta häiriötä hänen miesystävälleen, jolla on raskaita työpäiviä. Pahoittelut esitettyäni, luvattuani tehdä asialle jotain ja selitettyä, että kyseessä on vielä pentu, ja koulutus on vielä kesken, paiskattiin ovi kiinni kiitokseksi ja tunnin verran seinän takana tömisteltiin ja juostiin portaissa...

Vinkkejä kaivataan! Onko muilla vastaavia ongelmia rivitalossa?

4

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Animal friend

juma, millaisia naapureita sulla on!
      Taitaa naapurin tätillä olla liikaa vapaa-aikaa kun tarttee vinkua joka asiasta.
      Joillain ihmisillä kun ei ole muuta virkaa kuin valittaa mistä tahansa.

ÄLÄ VÄLITÄ, tuskin koirasi portaissa kävely niin kovaäänistä on että se ketään OIKEASTI häiritsee!
      JOS susta tuntu että äänet on kovat voithan sä aamuisin kantaa sitä portaissa jos jaksat.

Onnea sulle pennun johdosta, hyvää jatkoa ja koita kestää!

:-)

• noutaja

mun koira ulvoo yksinään ja naapurit valittaa.joskus vielä muutan omakoti taloon

• Jake

mun koira ei ulvo yksin, kun se on opetettu olemaan yksin kotona. Ideana on se, että en ole tässä maailmassa yksin ja muutkin on otettava huomioon. Kesälomallani kuuntelin viikon erään taloyhtiössämme olevan koiran räksytystä....voi juma, että mua ärsyttää ihmiset jotka hommaavat koiran eivätkä ota muita ihmisiä huomioon. On teidän syytänne, että koira vihataan!!!!

• Kosygin

Tämä viesti saattaa tulla jo jälkijunassa, mutta koetetaan. Viestistäsi ei täysin yksiselitteisesti käynyt ilmi, mitä "portaita" tämä "pikkuinen" käveli? Rivitaloissahan ei juuri portaita ole. Kannapa vaikka se "pikkuinen" portaat ylös, niin eiköhän se siitä. Tosin ihmetyttää, miten ihmeessä pennun tessuttelu portaissa voi aiheuttaa raskaan työpäivän tehneelle ylitsepääsemätöntä häiriötä? Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe