kuukautiset kesken pillereiden??

olen syönyt mercilon merkkisiä pillereitä nyt kolme vuotta enkä koskaan ole törmännyt tälläiseen.
Tuossa helmikuussa kuukautiseni alkoivat vaikka pillereitä oli jäljellä vielä viikon napit. Söin ne ihan normaalisti loppuun ja pidin sen viikon tauon, vaikka menkat olivatkin olleet jo aiemmin.
Seuraavat kuukautiset tulivat ihan normaalisti, mutta nyt on taas sama juttu. Laatassa on jäljellä vielä viikon pillerit ja tulee ruskeaa vuotoa, oletettavasti alkavaa kuukautisvuotoa.
Osaako joku kertoa mitä hittoa on tekeillä, normaaliako?
Itse ajattelin sen johtuvan siitä, että elimistö on vähän sekaisin, koska sekä silloin viime että tällä kerralla olen jonkin verran laihtunut kun oon tuota painoa alkanut tarkkailemaan ja syömään eri lailla. Voiko siis johtua laihtumisesta vai oonko tullut kenties pillereille immuuniksi?
3423
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Johtuu varmaankin laihtumisesta, immuuniksi et ainakaan ole tullut koska se ei ole mahdollista.

Äänestä

No ihan tihkuvuodolta kuulostaa, eli vaikka oisit syönyt pillereitä 10 vuotta, voi silti välillä tulla kesken pillereiden syönnin vuotoa joka muistuttaa menkkoja tai tyhjennysvuotoa. ite syönyt 7 vuotta pillereitä ja joskus harvoin on käynyt näin.

Äänestä
  • Teille molemmille että viitsitte vastata ja auttaa!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


apuuva... kirjoitti:

olen syönyt mercilon merkkisiä pillereitä nyt kolme vuotta enkä koskaan ole törmännyt tälläiseen.
Tuossa helmikuussa kuukautiseni alkoivat vaikka pillereitä oli jäljellä vielä viikon napit. Söin ne ihan normaalisti loppuun ja pidin sen viikon tauon, vaikka menkat olivatkin olleet jo aiemmin.
Seuraavat kuukautiset tulivat ihan normaalisti, mutta nyt on taas sama juttu. Laatassa on jäljellä vielä viikon pillerit ja tulee ruskeaa vuotoa, oletettavasti alkavaa kuukautisvuotoa.
Osaako joku kertoa mitä hittoa on tekeillä, normaaliako?
Itse ajattelin sen johtuvan siitä, että elimistö on vähän sekaisin, koska sekä silloin viime että tällä kerralla olen jonkin verran laihtunut kun oon tuota painoa alkanut tarkkailemaan ja syömään eri lailla. Voiko siis johtua laihtumisesta vai oonko tullut kenties pillereille immuuniksi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu