400 LC4 on rekisteriotteen mukaan tehoja 25 hv. Vehkeessä taitaa olla joku kuristinsarja, kun netistä vastaavia pyöriä olen nähnyt 41hv tehoisina.
Mistäköhän kuristinta kannattaisi etsiä?
LC4
2
1262
Vastaukset
- siinä enää
mitään kuristuksia on
- Jermukerma..
Siis sehän on törkeästi kuristettu! Liittyy maahantuojaan,paino/tehosuhteeseen,Verotukseen! Se jpa Saastuttaa 60% enemmän kun kuristamaton vehje! ja sajopa karstapiikkejä sytytystulppaan! mä olin "apupoikana" mukana kun työkaveri poisti kuristukset Kotaristansa! Hirveä homma! Ventiilit ovat vähän OFF. kaasuttimessa ovat väärät suuttimet!(onko käynnistin ongelmia) pakoputkessa hitsattuja Prikkoja! CDI boksin täydellinen sabotointi eli sytytys off!! Semmoinen 37hv/45Nm on vakio! Liika virittäminen vaan hakkaa moottorilaakerit löysiksi! ja sitten tuo HV/Vääntö käyrä voi mennä aika vammaiseksi! (Muistuttamaan liikaa 2-tahti meiningiksi missä bensaa palaa semmoinen 15ltr/100km) ja pyörä keulii hallitsemattomasti korkeilla kierroksilla hirveän kitinän saattamana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2353011Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell141692Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.91368- 1031226
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291221- 751127
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531042Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135932