Olen ollut huorana kohta 20 vuotta. Miesten kanssa on tullut kokeiltua vaikka mitä. He ehdotti minulle aikoinaan peppuseksiä ja minä suostuin sitä kokeilemaan.
Pian "tavallinen" yhdyntä jäi miltei kokonaan pois. Harrastin yleensä vain anaaliseksiä. Tästä seurasi sulkijalihakseni veltostuminen. Nyt minulla on pidätysongelmia. Olen joutunut moneen erittäin noloon tilanteeseen kun en hallitse suoltani. Kroonikkkovaippoja joudun pidemmillä ostosreissuilla nyt käyttämään.
Tämä olkoon varoitus teille, joita peppuseksi kiinnostaa
peppuseksi kiinnostaa
ritva
1
7506
Vastaukset
- Gulliver
Kakkaa...Ummm!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 584628
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1584229- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473658Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152430