Moi, tarvittas hieman atk-gurun apua, miten saan tekstit näkymään suomi24 chattiin kaverin koneelle, sillä näkyy vain kehys vaan ei tekstejä eikä nikkejä, mitä asetuksia pitää muuttaa? selain on IE 6.0.
Miten saan tekstit ja nikit näkymään...?
6
586
Vastaukset
- GURGO
Kannattaa Buutata kone ja sitten yrittää uudestaan.
- problem
Buuttaus ei auttanut. Vika lienee internet-asetuksissa, mutta mitä pitäisi muuttaa?
- ei nörtti
problem kirjoitti:
Buuttaus ei auttanut. Vika lienee internet-asetuksissa, mutta mitä pitäisi muuttaa?
Joo,tuntuupa tutulta!Mulla oli tuo sama ongelma,vein koneen huoltoon ja siellä ehkäpä ainakin tyhjennettiin koko kone ja uudet päivitykset selaimeen.Eiköhän se siitä...Kuitenkin oudointa oli että kaik muu pelas vaan suomi24 chatti ei....
- ei nörtti
kokeileppas joku muu selain..explorer pelaa...
- ......
......
- sama vika
minulla oli sama ongelma, korjautui kun asensin ad-awaren...koitappa!(löytyy esim. googlella)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760