Olen herkkätunteinen, mutta mun kohdalla ei pidä paikkaansa tuo yksi kirjoitus niistä virtauksista?
Kevät on IHANA! Muuttolinnut palaavat, maa tuoksuu ihanalle, puut alkavat kohta vihertää, tarkenee keveämmällä vaatetuksella. Ihmiset ovat vähän iloisempia, kuin muulloin.
Kukat alkavat kukkia!
Ihanaa suunnitella parveke, mitä sinne istuttaa ja miten sen koristelee!
Voi nukkua ikkuna auki! Ihanaa kuunnella lintujen aamukonserttia, joka on kauneinta "musiikkia", mitä tiedän!! Pääsee uimaan aitoon järveen jo vappuna!
Metsä tuoksuu ja pääsee kiikarin kanssa bongaileen.
Syksy vie kaiken. Mitään iloa se ei tarjoa, vaan kamalat, kellastuneet ja ruskettuneet tippuvat lehdet.
Ainut hyvä puoli on PIMEYS!!
Miten jaksaa syksymasennuksen yli?? Onko niksejä??
Sisällä villashaalin alla täristään.
Kevät antaa kaiken
1
570
Vastaukset
- Luv it
Olet ihan oikeassa, kevät on ykkönen, ylivoimaisesti yli kaikkien muiden vuodenaikojen. Juuri samat asiat ovat minulle todella tärkeitä, lasken kevään merkkejä päivittäin ja iloitsen jokaisesta. Entäs kevään kukat? Upeaa! Valkovuokkoja metsät täynnä. Kevään heräääminen on niin voimakasta ja vastaavasti syksyn ankeus on sille ankea vastapaino. Toisaalta jos ei syksyä ja talvea olisi, ei kevätkään tuntuisi siltä miltä tuntuu.
Syksy on kauhea vuodenaika mutta pahin on vielä edessä elli marras-, joulu- ja tammikuu. Joulunaikaa en voi sietää, kohta se helvetti ja tingeltangelhysteria alkaa. Pimeys ahdistaa jo nyt.
Oi ihana toukokuu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586420
- 511844
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes431545- 541110
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48971Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887