Olen herkkätunteinen, mutta mun kohdalla ei pidä paikkaansa tuo yksi kirjoitus niistä virtauksista?
Kevät on IHANA! Muuttolinnut palaavat, maa tuoksuu ihanalle, puut alkavat kohta vihertää, tarkenee keveämmällä vaatetuksella. Ihmiset ovat vähän iloisempia, kuin muulloin.
Kukat alkavat kukkia!
Ihanaa suunnitella parveke, mitä sinne istuttaa ja miten sen koristelee!
Voi nukkua ikkuna auki! Ihanaa kuunnella lintujen aamukonserttia, joka on kauneinta "musiikkia", mitä tiedän!! Pääsee uimaan aitoon järveen jo vappuna!
Metsä tuoksuu ja pääsee kiikarin kanssa bongaileen.
Syksy vie kaiken. Mitään iloa se ei tarjoa, vaan kamalat, kellastuneet ja ruskettuneet tippuvat lehdet.
Ainut hyvä puoli on PIMEYS!!
Miten jaksaa syksymasennuksen yli?? Onko niksejä??
Sisällä villashaalin alla täristään.
Kevät antaa kaiken
1
554
Vastaukset
- Luv it
Olet ihan oikeassa, kevät on ykkönen, ylivoimaisesti yli kaikkien muiden vuodenaikojen. Juuri samat asiat ovat minulle todella tärkeitä, lasken kevään merkkejä päivittäin ja iloitsen jokaisesta. Entäs kevään kukat? Upeaa! Valkovuokkoja metsät täynnä. Kevään heräääminen on niin voimakasta ja vastaavasti syksyn ankeus on sille ankea vastapaino. Toisaalta jos ei syksyä ja talvea olisi, ei kevätkään tuntuisi siltä miltä tuntuu.
Syksy on kauhea vuodenaika mutta pahin on vielä edessä elli marras-, joulu- ja tammikuu. Joulunaikaa en voi sietää, kohta se helvetti ja tingeltangelhysteria alkaa. Pimeys ahdistaa jo nyt.
Oi ihana toukokuu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875