Karl Marx sanoi uskonnon olevan ooppiumia kansalle, ollen osaltaan oikeassa, sillä Jeesus on parasta huumetta, josta todisteena on nykyinen krittyjen maiden voitto muslimeista.
Elätte nyt ylimielistä ja toisista piittaamatonta aikaa käyttäen huumeita, mutta tiedän kenen puoleen hädän hetkellä käännytte.
Huumeet tulevat Jumalan selän takaa pakanamaista jossa saatana on punonut juoniansa.
Siunausta tälle yhteisölle ja vapauttakoon Jeesus teidät riippuvuudestanne.
Jeesus pelastaa
10
1047
Vastaukset
- muutti veden viiniksi
ja siitä alkoi länsimaisten kansojen alkoholisoituminen.
Alkholin voimalla on tuhottu kohta koko maapallo. Kulutushysteriä ja agresiivisuus on ajanut meidät sotiin. Miekan avulla uskoa on levitetty.
On taisteltu muslimeja vastaan alkoholin voimalla, riistetty heiltä heille kuuluvat öljyvarat. Amerikan johdolla jeesuksen nimeen.
Poltettu kohta koko öljyvarat maapallolta saatu aikaan kasvihuone ilmiö etc...
Viinan vaimalla ja alkoholistisella todellisuudella me on valloitettu koko maapallo.
Me olemme tuoneet tämän länsimaisen sivistyksen joka pohjautuu päihdekulttuuriin nimeltä alkoholi.
Se lopulta tuhoaa koko maapallon ja se on jeesuksen syy, koska hän muutti veden viiniksi.
Joutikin ristiinnaulita syntinsä tähden.
hampputodellisuus kunnioittaisi kestävää kehitystä ja luonnon ja toisten ihmisten huomioonottamista. Rikkoisi rajat kulttuurien väliltä ja toisi rauhan maapallolle.
Ohjaisi meidät kulutushysteriasta säästäväisyyteen.
Mutta ei Jeesus on meidät jo tuhonnut.
Kuka meidät nyt pelastaa. Ukko ylijumalako.- on suomen messias
Hänet lavastettiin ja heitettiin vankilaan, jossa tavallinen kansa sylkee hänen päälleen. Tämä kaikki vain siksi että hän halusi kannabiksella maailman rauhaa ja piti lapsista kuten jokainen normaali. Näinä päivinä Jammu vapautuu voimillaan vankilasta kuin Simson.
- ronettaja
Kirjoitit: "Siunausta tälle yhteisölle ja vapauttakoon Jeesus teidät riippuvuudestanne."
Hyvä että välität myös laittomien päihteiden käyttäjistä ja heidän hyvinvoinnistaan. En kuitenkaan usko, että katseen suuntaaminen ylöspäin ratkaisisi yhtään ongelmaa. Jos haluamme vähentää huumeongelmia, täytyy meidän itse toimia asian suhteen jotenkin. Suomella on lähinnä kolme vaihtoehtoa. Tukholma, Frankfurt ja näiden hybridi Helsinki. http://www.a-klinikka.fi/tiimi/arkisto/2003/103/huumesem.htm - ristiriita?
Miksi kristinusko on mielestäsi parempi kuin muut uskonnot?
Miksi ei voi olla käyttämättä päihteitä ja uskomatta jumalaan tai jeesukseen?
Miksi viini (alkoholi) on parempi kuin muut päihteet?
Miten jeesus vapauttaa ketään päihderiippuvuudesta? Hän kuoli jotakuinkin pari tuhatta vuotta sitten, eikö? Minulla tähän on oma teoriani, mikä on sinun teoriasi?- RITULTA
YLIPAHKALALTA.Hänet tuntee kaikki,kiertää Suomee
käy kouluissa ym,puhumassa huumeiden vaaroista.JA
kertoo:KUKA:Hänet "Vapautti"huumeista,pillereistä,
lääkkeistä.JEESUS KRISTUS!
EI jeesus kuollut,kokonaan VAAN?-Nousi 3:tena päivänä,kuolleista.Istuu kaikkivaltiaan JUMALAN OIK.Puolella.Pyhä henki puolustaja(jeesus jätti us
koville)Maan päälle,siihen saakka,kunnes hän tulee
hakemaan omansa pois,ydinsodan ym,hirveyksien kes
keltä.Tässä maailmassa vallitsee AINA,A.HYVÄ.B.Pa
ha.ELI VANHA AATU=PIRU.
8
Viiniä,juodaan ulkomailla maidon sijaan,Ja Jeesus
muutti veden VIINIKSI KAANAANHÄISSÄ,oli häät viini
loppui,MARIA,JEESUKSEN ÄITI SANOI,Muuta vesi,viiniksi.VIINIÄ,Voi siis juoda,(Raamattu on
jumalansana")Mutta siinä kulkee raja:JUOVUKSIIN
ASTI,EI SAA JUODA,Siitä JEESUS SANOO:TULEE IRSTASMENO,RIIDAT,Murhat.ym.Pahuus Rattijuopumukset,kyllä MEITÄ KIELLETÄÄN TÄSTÄ,Mutta kuka uskoo?.VIINASTA Tulee känniin humalaan.
uskonto ei pakko syöttö,vaan oma HENKILÖKOHTAINEN
PELASTUMINEN VAPAUTTAA MEIDÄT,KAIKISTA RIIPPUVUUKSISTA.Kun Tulee omalle kohdalle "ETSIKKOAIKA",Eli tarttuu siihen ,Jeesus
kutsuu,ihmistä,1-3 kert.jA JOKA Kuulee hänen äänensä,hänestä tulee JEESUKSEN SEURAAJA=USKOVA.
Näin sinut minut,monet KONNAT,RYÖVÄRIT OVAT,Saaneet uuden elämän.HUUMEET,YM.TURHA JÄÄ.
ON TOIVOLAKOTI? KONNAKUORO,ENTISTEN NARKKARIEN
PERUSTAMA.ALA LUKEA VAIKKA RITUSTA.OTA SELVÄÄ,PUHUTAAN VASTA SITTEN. - Dow Bones
RITULTA kirjoitti:
EI jeesus kuollut,kokonaan VAAN?-Nousi 3:tena päivänä,kuolleista.Istuu kaikkivaltiaan JUMALAN OIK.Puolella.Pyhä henki puolustaja(jeesus jätti us
ha.ELI VANHA AATU=PIRU.
8
loppui,MARIA,JEESUKSEN ÄITI SANOI,Muuta vesi,viiniksi.VIINIÄ,Voi siis juoda,(Raamattu on
ASTI,EI SAA JUODA,Siitä JEESUS SANOO:TULEE IRSTASMENO,RIIDAT,Murhat.ym.Pahuus Rattijuopumukset,kyllä MEITÄ KIELLETÄÄN TÄSTÄ,Mutta kuka uskoo?.VIINASTA Tulee känniin humalaan.
PELASTUMINEN VAPAUTTAA MEIDÄT,KAIKISTA RIIPPUVUUKSISTA.Kun Tulee omalle kohdalle "ETSIKKOAIKA",Eli tarttuu siihen ,Jeesus
kutsuu,ihmistä,1-3 kert.jA JOKA Kuulee hänen äänensä,hänestä tulee JEESUKSEN SEURAAJA=USKOVA.
Näin sinut minut,monet KONNAT,RYÖVÄRIT OVAT,Saaneet uuden elämän.HUUMEET,YM.TURHA JÄÄ.
PERUSTAMA.ALA LUKEA VAIKKA RITUSTA.OTA SELVÄÄ,PUHUTAAN VASTA SITTEN.Et ole koukussa Jumalaan etkä Jeesukseen, vaan seurakunnan jäsenyyteen/enemmistön valtaan ja oikeutukseen/vanhurskauteen---olet osa sitä yhteisöä ja sen takia olet siihen koukussa, koska luotat sen jäseniin. Luottamus on se avainsana, joka kuvastaa addiktiosi laatua.
Jeesus luultavasti (Huom! LUULTAVASTI) itkisi verta nähdessään kylvämiensä siementen tuloksen eli kaksinaamaisuuden ylösnousemuksen ja paskantärkeyden viedessä tilaa nöyryydeltä---hän pyrkisi nimenomaan hajoittamaan tuommoisen hubriksen leviämisen, koska Jeesuksen mielestä usko ei tarvitse instituutioita, ei maallista auktoriteettia edustamaan Primus Motoria. Kukin uskoo vaikka kiveen maassa, sillä sekin on sieltä samasta alkulähteestä.
Eli ei johtajien johdattelemaa enemmistön diktatuuria, vaan inhimillisyyttä ja uskoa pelkästään toiseen ihmiseen---siitä on kyse.
Se, mihin nykyään uskotaan (luterilaisuus) Suomessa, on peräisin Gootinmaan (Ruotsin) sortajien kynästä---hyvänä todisteena tästä käännytysajasta on Turun tuomiokirkon alkuperäiset seinät, jotka edustivat Suomen alkuperäistä uskontoa. Esi-isiemme muisto, joka raiskattiin omaehtoisesti omien toimesta---aivopesun kriteerit täyttyy moisesta... - ristiriita?
RITULTA kirjoitti:
ha.ELI VANHA AATU=PIRU.
8
PERUSTAMA.ALA LUKEA VAIKKA RITUSTA.OTA SELVÄÄ,PUHUTAAN VASTA SITTEN.Saatan tarttua tässä trolliin, ainakin toivon sinun olevan trolli. Anteeksi siis pitkä kirjoitukseni. Vastailen kuitenkin.
Tekstisi on todella vaikeaselkoista, luin sen silti pariin kertaan ja ehkä osittain ymmärsin. Yritin myös hakea tästä "ritusta" tietoa sitä käytännössä löytämättä. Olisi ystävällistä kertoa mistä lukea "käskiessään" lukemaan hänestä. En myöskään tunne ritua, häntä ei siis tunne kaikki.
Jeesus ei ole ainakaan pariin tuhanteen vuoteen konkreettisesti pelastanut ketään yhtään miltään. Häneen uskominen on kylläkin omalta osaltaan pelastanut monia. Itse olen varmahko siitä, että Jeesus on ollut olemassa, ainakin sen niminen henkilö on ollut. Jeesuksen ylösnousemuksesta voinen olla eri mieltä, se on minun perustuslaillinen oikeuteni.
Hyvästä ja pahasta mainitsen sen verran, että lisäisin absoluuttisen hyvän ja absoluuttisen pahan rinnalle neutraalin. Harva asia on tarpeeksi mustavalkoinen ollakseen pelkästään paha tai hyvä.
Viinin eli alkoholin humalahakuisesta juomisesta olen samoilla linjoilla ja tuo linjauksesi onkin viisaasti sanottu, oli raamatusta poimittua tai ei. Eikä taas sekään ole niin mustavalkoista, monet aiheuttavat rankallakin juomisella ongelmia korkaintaan itselleen, se on mielestäni periaatteessa hyväksyttävää. Valitettavan monet kuitenkin aiheuttavat juopottelullaan kohtuutonta mielipahaa ja jopa fyysistä haittaa muille ihmisille, läheisille ja jopa tuntemattomille.
Koko peruskoulussa oloni ajan minulle pakkosyötettiin kristinuskoa lähes jokaisella uskonnontunnilla sekä pakollisilla koulun kanssa kirkossa käydyillä jumalanpalveluksilla. Nykytilanteesta minulla ei ole tietoa oman koulunkäyntini ollessa kaukaisehkoa menneisyyttä. Lisäksi haluaisin mainita pari sanaa rahallisesta puolesta. Miksi kristinuskoon virallisesti kuuluvilta pitää kerätä kirkollisveroa? Mielestäni kaiken uskonnollensa rahan "lahjoittamisen" pitäisi olla täysin vapaaehtoista. Myöskään rahan lahjoittamatta jättäminen ei saa olla tuomittavaa yhteisön silmissä.
Jeesus kutsuu siis yhdestä kolmeen kertaan? Neljännellä kerralla kirkollinen yhteisö kääntää selkänsä ja hylkää lohtua kaipaavan pienen ihmisen oman onnensa nojaan?
Jos ei tullut vielä selväksi en ole kovinkaan uskonnollinen henkilö. Tämä on oma valintani ja toivon sitä kunnoitettavan. Tästä syystä uskonnon kaikenlainen tyrkyttäminen on minulle niin sanottu punainen vaate. En suostu enää uskomaan minkään uskonnon kertomuksia absoluuttisina totuuksina niitä kyseenalaistamatta. Olen ollut aikaisemmin elämässäni melkoisen harraskin uskovainen, sitten minä tarkastelin asioita objektiivisesti. Jos joku löytää mistä tahansa uskonnosta avun ongelmiinsa tai ymmärrystä asioihin, joita ei kykene käsittämään, on se hyvä hänelle ja hänellä on siihen täysi oikeus. Minulla on myös oikeus hakea apua ja ymmärrystä muualta. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta ymmärtää kaikkia asioita.
Lopuksi esitän kysymyksen johon toivon sinun, tai jonkun muun esittävän suoran lainauksen raamatusta. En haluaisi saada epäsuoraa tulkintaa, vaan suoran kiellon. Raamatullisia näkökantojahan tunnetusti on niin monta kuin tulkitsijoitakin. Muistuttaisin sanan huume olevan suomalaista keksintöä ja tarkoittavan laitonta päihdettä.
Missä kohtaa raamatussa kielletään käyttämästä huumeita? - kerron
ristiriita? kirjoitti:
Saatan tarttua tässä trolliin, ainakin toivon sinun olevan trolli. Anteeksi siis pitkä kirjoitukseni. Vastailen kuitenkin.
Tekstisi on todella vaikeaselkoista, luin sen silti pariin kertaan ja ehkä osittain ymmärsin. Yritin myös hakea tästä "ritusta" tietoa sitä käytännössä löytämättä. Olisi ystävällistä kertoa mistä lukea "käskiessään" lukemaan hänestä. En myöskään tunne ritua, häntä ei siis tunne kaikki.
Jeesus ei ole ainakaan pariin tuhanteen vuoteen konkreettisesti pelastanut ketään yhtään miltään. Häneen uskominen on kylläkin omalta osaltaan pelastanut monia. Itse olen varmahko siitä, että Jeesus on ollut olemassa, ainakin sen niminen henkilö on ollut. Jeesuksen ylösnousemuksesta voinen olla eri mieltä, se on minun perustuslaillinen oikeuteni.
Hyvästä ja pahasta mainitsen sen verran, että lisäisin absoluuttisen hyvän ja absoluuttisen pahan rinnalle neutraalin. Harva asia on tarpeeksi mustavalkoinen ollakseen pelkästään paha tai hyvä.
Viinin eli alkoholin humalahakuisesta juomisesta olen samoilla linjoilla ja tuo linjauksesi onkin viisaasti sanottu, oli raamatusta poimittua tai ei. Eikä taas sekään ole niin mustavalkoista, monet aiheuttavat rankallakin juomisella ongelmia korkaintaan itselleen, se on mielestäni periaatteessa hyväksyttävää. Valitettavan monet kuitenkin aiheuttavat juopottelullaan kohtuutonta mielipahaa ja jopa fyysistä haittaa muille ihmisille, läheisille ja jopa tuntemattomille.
Koko peruskoulussa oloni ajan minulle pakkosyötettiin kristinuskoa lähes jokaisella uskonnontunnilla sekä pakollisilla koulun kanssa kirkossa käydyillä jumalanpalveluksilla. Nykytilanteesta minulla ei ole tietoa oman koulunkäyntini ollessa kaukaisehkoa menneisyyttä. Lisäksi haluaisin mainita pari sanaa rahallisesta puolesta. Miksi kristinuskoon virallisesti kuuluvilta pitää kerätä kirkollisveroa? Mielestäni kaiken uskonnollensa rahan "lahjoittamisen" pitäisi olla täysin vapaaehtoista. Myöskään rahan lahjoittamatta jättäminen ei saa olla tuomittavaa yhteisön silmissä.
Jeesus kutsuu siis yhdestä kolmeen kertaan? Neljännellä kerralla kirkollinen yhteisö kääntää selkänsä ja hylkää lohtua kaipaavan pienen ihmisen oman onnensa nojaan?
Jos ei tullut vielä selväksi en ole kovinkaan uskonnollinen henkilö. Tämä on oma valintani ja toivon sitä kunnoitettavan. Tästä syystä uskonnon kaikenlainen tyrkyttäminen on minulle niin sanottu punainen vaate. En suostu enää uskomaan minkään uskonnon kertomuksia absoluuttisina totuuksina niitä kyseenalaistamatta. Olen ollut aikaisemmin elämässäni melkoisen harraskin uskovainen, sitten minä tarkastelin asioita objektiivisesti. Jos joku löytää mistä tahansa uskonnosta avun ongelmiinsa tai ymmärrystä asioihin, joita ei kykene käsittämään, on se hyvä hänelle ja hänellä on siihen täysi oikeus. Minulla on myös oikeus hakea apua ja ymmärrystä muualta. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta ymmärtää kaikkia asioita.
Lopuksi esitän kysymyksen johon toivon sinun, tai jonkun muun esittävän suoran lainauksen raamatusta. En haluaisi saada epäsuoraa tulkintaa, vaan suoran kiellon. Raamatullisia näkökantojahan tunnetusti on niin monta kuin tulkitsijoitakin. Muistuttaisin sanan huume olevan suomalaista keksintöä ja tarkoittavan laitonta päihdettä.
Missä kohtaa raamatussa kielletään käyttämästä huumeita?GOOGLETA NIMI,RITU YLIPAHKALA,
Yllätyt hän on tunnetumpi,kuin arvaatkaan. - ristiriita?
kerron kirjoitti:
GOOGLETA NIMI,RITU YLIPAHKALA,
Yllätyt hän on tunnetumpi,kuin arvaatkaan.Tuo ei ole lähelläkään ystävällistä kertomista.
No kuitenkin, katsoin vähän ja muistanhan tuon tapaus Ylipahkalan. Naureskelin hänen jutuillensa jo kauan sitten. Hänen juttunsa lakkaavat olemasta vakuuttavia silmissäni erittäin nopeasti niiden alettua. Irrationaalista asoista toisiin hyppimistä, yhtäkkiä juttu loppuu kesken ja seuraava alkaa. Lisäksi hänen "valistuksensa" on äärimmäisen uskontokeskeistä, aiheuttaen lähinnä hilpeyttä vähemmän uskonnollisissa kuuntelijoissa, käyttivät kuuntelijat päihteitä tai eivät. Hyvää viihdettä kuitenkin.
Mielestäni valistuksen tulee pohjautua rehelliseen asioista kerrontaan. Ei valehteluun tai pelotteluun, eikä varsinkaan kristinuskoon käännyttämisen yrittämiseen.
Lopetan tähän viestiin trollin ruokkimisen.
- Anonyymi
https://youtu.be/myuJYZRlPc8 Jeesus vapauttaa huumeista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768