Tilaisinkohan

parvekelasit

Parvekkeen koko on leveys 3,67 x korkeus 1,67. Lisäksi on yksi koko kaiteen pituinen 20 senttiä korkee aukko lasitettava. Hinnaksi tulisi 1670 euroa.
Onko kallis?

13

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulossa myös

ens viikolla. Talomme ilmoitustalulla oli esite lasituksesta ja tilasin ilmaisen arvioinnin. Jos tota hintaluokkaa niin en tiä onko kallis vai halpa mutta mun budjetilleni on kallis,liian. Mitoista arvelin itselläni olevan suurinpiirtein samankokoinen.
      Meillä isoja koivuja parveketta varjostamassa,no joo,hyvät täydelliset näkyväisyyden estot. Tulee siitepölyä,siementä ja syksyllä lehteä. Mutta ei häiritsevästi. Olemme 2 aikuisen perhe,asumme kolmiossa,tilaa yllin kyllin. Lasituksen eduksi mainostetaan että tulee ylimääräinen huone. Mihin tarvitsemme sitä?????Kesällä istumme joskus lämpimässä ulkoilmassa parvekkeella iltaisin(päivisin kyllä otan aurinkoa siellä intohimoisesti!) mutta miksi istuisimme siellä muina vuodenaikoina? Mieheni tupakoi mutta tarkenee savunsa vetää missä kelissä tahansa siellä,vaikka tuulisi ja tuiskuisi. Meillä viihtyisä olohuone kaikilla mukavuuksilla joten miksi laittaisin tuollaiset summat rahaa asiaan josta ei mitään hyötyä. Tilasin nyt vaan arvioinnin kun sitä tyrkyttävät,uteliaisuuttani.

• partsille

no vaikea sanoa itselle tulee saman kokoiset ja saman hintaiset. eli tilattua tuli.ja on sivulle nippuun aukeavaa mallia.

• mikä merkki

Meille tarjottiin viime syksynä Lumonia. Kaveri heitti puhelimessa hinta-arvioksi n. 2100 - 2200, mutta ei me kyllä sellaisia makseta. Koko on suunnilleen samaa eli pituus 360- 370 ja korkeus noin 170 senttiä.
        Meillä on aukko myös siinä kaiteessa.

• partsille
        mikä merkki kirjoitti:

Meille tarjottiin viime syksynä Lumonia. Kaveri heitti puhelimessa hinta-arvioksi n. 2100 - 2200, mutta ei me kyllä sellaisia makseta. Koko on suunnilleen samaa eli pituus 360- 370 ja korkeus noin 170 senttiä.
        Meillä on aukko myös siinä kaiteessa.

lumonin lasit on.. ja samat mitat ja aukko kuin ketjun aloittajalla.

• ketjun aloittaja
        partsille kirjoitti:

lumonin lasit on.. ja samat mitat ja aukko kuin ketjun aloittajalla.

Lasit on Nika merkkiä.

• ketjun aloittaja
        ketjun aloittaja kirjoitti:

Lasit on Nika merkkiä.

Ohoh kun karkasi tuo viesti!
        Siis Nika ja hinta on 1670. Lumon tarjosi aikoinaan kalliimpaa.
        Tarjouksen tekijä oli Lieksassa marketissa esittelemässä näitä lasituksia.
        Parveke on Joensuussa.

• Alumiini
        ketjun aloittaja kirjoitti:

Ohoh kun karkasi tuo viesti!
        Siis Nika ja hinta on 1670. Lumon tarjosi aikoinaan kalliimpaa.
        Tarjouksen tekijä oli Lieksassa marketissa esittelemässä näitä lasituksia.
        Parveke on Joensuussa.

Nika on yksi niistä hyvistä merkeistä. Ei tuo paha hinta siitä ole.

• tuntenut
        Alumiini kirjoitti:

Nika on yksi niistä hyvistä merkeistä. Ei tuo paha hinta siitä ole.

Mulle se merkki oli täysin tuntematon, mutta nyt kun kävin netissä vähän selailemassa niin sain sen käsityksen että sehän on ihan ok synsteemi.
        Se esittelijän pienoismalli (siis sen lasituksen pienoismalli - ei myyjän) oli siistin näköinen ja aika helppo käytettäväksi.
        Ilmoitin sille myyjälle että ne lasit otetaan sitten syyskesällä.

• Alumiini
        tuntenut kirjoitti:

Mulle se merkki oli täysin tuntematon, mutta nyt kun kävin netissä vähän selailemassa niin sain sen käsityksen että sehän on ihan ok synsteemi.
        Se esittelijän pienoismalli (siis sen lasituksen pienoismalli - ei myyjän) oli siistin näköinen ja aika helppo käytettäväksi.
        Ilmoitin sille myyjälle että ne lasit otetaan sitten syyskesällä.

on vanha tekijä. 90-luvun alussa tulivat Lumon, Cover ja juuri tuo Nika. Kyllä se aina jotain merkitsee, että on pysynyt markkinoilla noinkin kauan.

• glass

Meillä parvekkeen koko on n. 200x300. Smart Glass-merkkiset lasit maksoivat 1250 euroa. Parveke oli ennen tosi tuulinen, joten lasit ovat tosi hyvät!

• edes kiinnostuneita

Olen kai liian köyhä kun ei ne olleet edes kiinnostuneita...

• niillä oli
        edes kiinnostuneita kirjoitti:

Olen kai liian köyhä kun ei ne olleet edes kiinnostuneita...

Tilasin itse muualta.

• Kotisivut
        niillä oli kirjoitti:

Tilasin itse muualta.

Ei mulle kotisivut ennättänyt tulla mieleen päätöstä tehdessä, vaikka joku varmaan miettii sitäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7965
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      2340
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2216
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1462
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1301
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      173
      1260
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1240
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1107
    Aihe