Et biisin "the most radical thind to do" -alku on biisin "2000 lighness of darknes" -lopussa? Se on ärsyttävää, jos haluan kuunnella vain the most radical thingin niin pitää eka kelata siihen edellisen biisin loppuun.. Jos ymmärrätte mitä takotan. Ei biiseissä sinänsä mitään vikaa oo, molemmat niistä on tosi hyviä, mut tää ärsyttää joskus..
ootteko huomannu...
Martin=ihanin
3
1367
Vastaukset
- thearkk
joo oon ja se on kyl aika ärsyttävää..mut ark on ihana
- Gaypoppia
joka syytti Suomalaisia järjestäjiä siitä kun jäivät viimeisiksi ureaviisuissa ???
Jos ovat,niin sopii kuvaan. ;D ;D ;D ;D - Martin=ihanin
Gaypoppia kirjoitti:
joka syytti Suomalaisia järjestäjiä siitä kun jäivät viimeisiksi ureaviisuissa ???
Jos ovat,niin sopii kuvaan. ;D ;D ;D ;DSori nyt vaan, mut luotat aika sokeasti juorulehtiin. Se ei nimittäin oon totta, nimittäin parissaki haastattelussa ne on sanonu, ettei ne oo ollu Suomelle mitenkää vihasia, ja juorulehdet on vain keksiny sen jostain. Ja toisinnaki, Ark ei ollu viimesellä sijalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471899
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2801006- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78817Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654- 43650