Tony hyväkuntoinen jo!

coming back!

Tonyn paraneminen on jo hyvällä mallilla. Tony is coming back. Jo eduskuntaan pääsy oli mahtava voitto, siihen voi olla iät ajat tyytyväinen....mutta, vielä on tulossa pressanvaalit, tilanne menee silloin mielenkiintoiseksi!

11

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realisti

Siitä ylipainoisesta sössöttäjästä presidentti...? No, jos se jossain onnistuu niin sitten tässä maassa. V*tun pöntöt äänestivät sen pöntön eduskuntaan, niin miksei sitten loppuun asti... edustais kyllä tätä pönttöjen luvattua maata paremmin kuin hyvin.

• tony on kingi

jaa ylipainoinen hah! pitäiskö tonynkin olla samanlainen kukkakeppi kuin sinä olet?
        tonyssä on miestä ja miehen mallia yllin kyllin.
        ei koskaan oo antanu periksi vaan painaa loppuun asti ja taistelee. tony on taistelija vailla vertaa. raivannut tiensä miinus sadasta plus kahteen niinkuin hän itekin sanoi kerran heh!
        tony on rautaa. lahjoittanut monesti mm. veteraaneille ja lastensairaaloille omasta pussistaan sievoisia lahjoitussummia.

• Realisti
        tony on kingi kirjoitti:

jaa ylipainoinen hah! pitäiskö tonynkin olla samanlainen kukkakeppi kuin sinä olet?
        ei koskaan oo antanu periksi vaan painaa loppuun asti ja taistelee. tony on taistelija vailla vertaa. raivannut tiensä miinus sadasta plus kahteen niinkuin hän itekin sanoi kerran heh!
        tony on rautaa. lahjoittanut monesti mm. veteraaneille ja lastensairaaloille omasta pussistaan sievoisia lahjoitussummia.

Kukkakeppi? Halme taitaa olla just kaltaistes räkänokkaisten pikkunilkkien idoli, pehmeine massoineen ja suurine suineen. Jätkä on malliesimerkki siitä mitä liikaa hiilareita sisältävät massankasvattajat saa aikaiseksi... protskua se ollapitää, sillä sitä timmiä muskelia hankitaan!

Noi lahjoitukset ym. on luonnollisesti ok homma, vaan miehen ulosanti ja puheet on 80% paskaa. Pilaa itse harvat hienot eleensä liialla kohkaamisella ja tässä tapauksessa kaksinaismoralismillaan.

• Realisti
        tony on kingi kirjoitti:

Kukkakeppi? Halme taitaa olla just kaltaistes räkänokkaisten pikkunilkkien idoli, pehmeine massoineen ja suurine suineen. Jätkä on malliesimerkki siitä mitä liikaa hiilareita sisältävät massankasvattajat saa aikaiseksi... protskua se ollapitää, sillä sitä timmiä muskelia hankitaan!

Noi lahjoitukset ym. on luonnollisesti ok homma, vaan miehen ulosanti ja puheet on 80% paskaa. Kundi pilaa itse harvat hienot eleensä liialla kohkaamisella ja tässä tapauksessa kaksinaismoralismillaan...

• Realisti
        tony on kingi kirjoitti:

Noi lahjoitukset ym. on luonnollisesti ok homma, vaan miehen ulosanti ja puheet on 80% paskaa. Kundi pilaa itse harvat hienot eleensä liialla kohkaamisella ja tässä tapauksessa kaksinaismoralismillaan...

• Realisti
        tony on kingi kirjoitti:

Noi lahjoitukset ym. on luonnollisesti ok homma, vaan miehen ulosanti ja puheet on 80% paskaa. Kundi pilaa itse harvat hienot eleensä liialla kohkaamisella ja tässä tapauksessa kaksinaismoralismillaan.

Ensin vaaditaan narkkiksia tilille ja sen jälkeen itse kruisaillaan pilleripäissä ympäri kylää kotiin ammuskelemaan luvattomalla mutkalla...tsaijaijai...

• Tony is back
        Realisti kirjoitti:

Noi lahjoitukset ym. on luonnollisesti ok homma, vaan miehen ulosanti ja puheet on 80% paskaa. Kundi pilaa itse harvat hienot eleensä liialla kohkaamisella ja tässä tapauksessa kaksinaismoralismillaan.

Ensin vaaditaan narkkiksia tilille ja sen jälkeen itse kruisaillaan pilleripäissä ympäri kylää kotiin ammuskelemaan luvattomalla mutkalla...tsaijaijai...

Mä luulen,et T.Halme tietää pikkasen enemmän millä niitä lihaksia hankitaan. On ollut nuorempana tiukassa kunnossa, oli nimittäin kehonrakentaja. Mutta pelkillä lisäaineilla ei pärjää vaan se vaatii TYÖTÄ TYÖTÄ JA TYÖTÄ!

• Dominator
        Realisti kirjoitti:

Tuota, kun nyt olet oppinut kirjoittelamaan niin tuo hiiren klikkaileminen on vielä seuraavassa kurssissa, mutta voin jo nyt antaa pienen vinkin. Sitä tarvitsee klikata vain kerran.

• Realisti
        Tony is back kirjoitti:

Mä luulen,et T.Halme tietää pikkasen enemmän millä niitä lihaksia hankitaan. On ollut nuorempana tiukassa kunnossa, oli nimittäin kehonrakentaja. Mutta pelkillä lisäaineilla ei pärjää vaan se vaatii TYÖTÄ TYÖTÄ JA TYÖTÄ!

Joo, ei se kansanedustaja Halmeen kohdalla tosiaan pelkillä lisäravinteilla toi lihaskunto oo hankittu, steroideja ym. paskaa ukko on kiskonut. Jospa nyt menisit kiltisti sinne T.Halme julisteidesi luokse ja alkaisit nyppiä niitä sinitarroja seinästä (jos voimat riittää), luulenpa että sen ihrapalleron poliittinen ura alkaa olla tän kohtauksen jälkeen melko finaalissa.

Jos JOKU teistä Halme-diggareista on huomannut, niin se pelle näytti koko kansalle yhdessä yössä kuuluvansa ainakin kolmeen niistä niljaisista kansanosista jotka itse uhosi laittavansa kuriin (nisti, perheväkivallan harjoittaja ja rattijuoppo)... toi on kyllä ehkä niitä harvoja suorituksia mistä se uhoaja tullaan muistamaan.

• Konda
        Realisti kirjoitti:

Joo, ei se kansanedustaja Halmeen kohdalla tosiaan pelkillä lisäravinteilla toi lihaskunto oo hankittu, steroideja ym. paskaa ukko on kiskonut. Jospa nyt menisit kiltisti sinne T.Halme julisteidesi luokse ja alkaisit nyppiä niitä sinitarroja seinästä (jos voimat riittää), luulenpa että sen ihrapalleron poliittinen ura alkaa olla tän kohtauksen jälkeen melko finaalissa.

Jos JOKU teistä Halme-diggareista on huomannut, niin se pelle näytti koko kansalle yhdessä yössä kuuluvansa ainakin kolmeen niistä niljaisista kansanosista jotka itse uhosi laittavansa kuriin (nisti, perheväkivallan harjoittaja ja rattijuoppo)... toi on kyllä ehkä niitä harvoja suorituksia mistä se uhoaja tullaan muistamaan.

Malttakaa hetki niin Tony kertoo Katjan kanssa miä on tapahtunut. Spekuloikaa nyt niin perkeleesti vielä kun voitte!

• taakse

Ainoa missä tonyn olisi pitänyt onnistua meni sekin v...iksi,käyttäisi ensi kerralla vaikka narua(solmun voi tehdä esim. eduskunta-avustaja jos on liian vaikeaa).Taitaa pyssyllä tähtääminen olla hormoonien pehmittämille aivoille liian vaikeaa.Parempi onni ensi kerralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe