lukekaa vaikka kaikki tämän sivun kirjoitukset niin huumoria eipä juuri löydy, onko tämä tylsistyneitten tosikoitten palsta.
Kummallista mutta
14
583
Vastaukset
- kummallista 411
hiukka olen nuorempien palstalla mutta samaa se on muuallakin, tässä maassa ei enää huumori kuki, tarkoitan siis sellaista huumoria jota meikäkin ymmärtää, ei mitään heviä ja gootti ynnä muuta metallia, sitäkin voisi tosin ymmärtää jos oli alle kakskymppinen ja varakkaat vanhemmat.
- loppu--
häämöttää ei naurata enää.jos asiaa puhutaan,ehkä
keskustelut viittavat siihen miten tässä yhteis
kunnassa asiat oikeasti ovat.omakotitalot,mökit
mönkijät,moottoripyörät,veneet ja muut vastaavat
ehkä onni ei löydykkään siitä omistamisesta ja
rahasta,vaan pienistä asioista,arkipäivässä elä
misessä.mitä jos ne kaikki amerikkalaiset tv
sarjat eivät olekaan totta.siinäpä meillä riit
tää miettimistä.
terveisin vanha paska. - HTZA
joku, mielestäsi, hyvä vitsi.
50 palstalla on ne kaikki jo kuultu.
Ja joo, täällä ei mene seksivitsit läpi, nekin on jo kuultu kapakoissa tuhannen kertaa.
Mutta koita, onko sinulla jotain uutta?- vitsiä kerrakseen
jos nyt omat töppäilyni kertoisin mutta ei ole aikaa, aamulla aikainen herätys kun pitää mennä töihin.
Nyt menen pehkuihin. - aina vitsejä olla
eikö ole muuten mukavaa keskustelun aihetta kuin vitsit.
- Parabellum
aina vitsejä olla kirjoitti:
eikö ole muuten mukavaa keskustelun aihetta kuin vitsit.
Vitsi-ja "huumoripalstat" ovat erikseen,..ainakin pääsääntöisesti.
- sivuilla
Vilkases vaikka nelikymppisten keskustelua, ei paljon muuta kuin tökeröä alapäähuumoria jos sitä nyt voi huumoriksi sanoa. Ennemmin asiaa kuin mauttomuuksia.
- mauttomuuksia
kaivata, mutta ne asiat jos sais kirjoitettua kepeämmällä tyylillä niin se parantaisi tilannetta. Johtuneeko planeettojen asennosta, että tuo teksti tulee myös tässä niin tasapaksua.
Olen varmaan tosi blondi, mutta mielestäni täällä on jatkuvasti hauskoja ja kevyitä juttuja ihan huumorilla höystettynä. Taitaapa olla paljon kiinni omasta asenteesta ja siitä omasta mielentilasta, mihin juttuihin jämähtää.
Itse en noihin synkkämielisiin kirjoituksiin yleensä edes perehdy, enkä niitä lue tai jos lukasen niin ei ne kyllä jää minua kaivamaan.
Joskus toki luenkin jonkun ankean kirjoituksen ja yritän antaa viisaita neuvoja, millä sitä omaa oloaan voisi keventää. Mutta jos toinen on taipuvainen masennukseen, menee yleensä hyvät neuvot vaan hukkaan. Siksipä tyydynkin usein miten jakamaan vain sitä omaa hyvää mieltä toisillekin.- sisko/veli
Näyttää huumori olevan kortilla mutta tunkeuduin läpi bittien ja palomuurien yms Danske pankin sieluun ja löysin pankkitililtäni muutaman euron. Aurinko paistaa ja lähden viinakauppaan ostamaan pitkästä aikaa pienen pullon viinaa. Lämmitän saunan naukkailen tulilientä ja katselen neljään tuulensuuntaan tuleeko Väyrysestä presidentti.
Mikäli sattuu, että huumorin kukka puhkeaa loistoonsa lykkään tuotoksen jonnekin tänne. On siinä rakkaalla vaimokullalla kestämistä kuunnella " Kuullepas armaani, kun.....".- Lisbet
Tämän parenpaa jos kirjoitus vielä on, se menee jo pilallae:))) :D
Onko mitään "hajua" tuulen tulemisesta, meinaan ettei sun pullosta ehdi liian pian tuleen mehupullo.
Kiitti nauruista. - näin kävi
Lisbet kirjoitti:
Tämän parenpaa jos kirjoitus vielä on, se menee jo pilallae:))) :D
Onko mitään "hajua" tuulen tulemisesta, meinaan ettei sun pullosta ehdi liian pian tuleen mehupullo.
Kiitti nauruista.Potun hain kuten lupasin ja saunankin lämmitin. On yks hailee miten Väyryselle käy mutta joka ilmansuunaasta tuulee. Kuitenkin. Nyt minä menen vaimon viereen ja kysyn ( ainakin ) mitä kuuluu? Elämä on yllätyksiä täynnä? Todennäköisesti vain nukutaan. Mistä sen tietää. En kerro. Hyvää yötä
- Densa
eikä mikään vitsi.
Viime vuonna vaihdoin kaikki ikkunalasit kalliisiin kolmilasisiin
energiansäästö-ikkunoihin. Tällä viikolla soitti mies asennusliikkeestä. Hän
totesi että ikkunat oli vaihdettu jo vuosi sitten mutta he eivät ole saaneet
maksua. OK, vaikka olenkin blondi ei se automaattisesti tarkoita että olen
tyhmä. Siispä kerroin miehelle että heidän lipeväkielinen myyntiedustajansa
oli sanonut vuosi sitten, että nämä lasit maksavat itse itsensä jo vuoden
kuluttua. HALOO... nyt on vuosi kulunut! Puhelimessa tuli hiljaista, joten
katkaisin puhelun. Mies ei soittanut uudelleen. Taisi tuntea itsensä
tyhmäksi.- Pirre*
:))
P.s. tosi tarina. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6812593Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311296- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121125Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e243978- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751