Niin, onko porukalla kokemuksia? Mulle kävi näin: ollaan samassa kesäduunissa ja viime vkl nähtiin baarissa ja päädyttiin allekirjoittaneen kämpille!
Aika normaalia ollaan silti oltu duunissa, Pelkäsin pahempaakin :)
TYÖPAIKKAROMANSSI
5
1234
Vastaukset
- minä
Vai sellaista..Työpaikkaromansseista puhutaan nykyään joka paikassa,taitaa olla joku muotivillitys. Ei tuo aihe jaksa kauaa kiinnostaa.Ei sen puoleen, itselläni ei ole kokemusta(vielä)tästä asiasta. No saattaahan se piristää työpäivää kivasti, kun on sähköä ilmassa.
Kyllähän flirtti sinänsä on ihan mukavaa,mutta että oikein romanssi..hm...- kkk
....aika paha...tiedän tunteen...sama juttu on tullu käytyä läpi...hyvää ei seuraa...mut kannattaa kokeilla!
- lätkässä
Joo,kokemusta löytyy kyllä tältä saralta...Olin jo jonkin aikaa ihastunut eräseen mieheen samalla työpaikalla ja alkoi näyttää,että tämä mieskin osoitti jonkinlaista kiinnostusta mua kohtaan.Il-
moittelin sitten tekstiviestillä sille,että olen ihastunut siihen,kun en saanut suutani auki siinä sen edessä,en sitten millään,kun näin ujo olen.
No,olihan siinä sitten pieniä mutkiakin matkassa,
mutta nyt ollaan sitten yhdessä ja edelleenkin samassa työpaikassa töissä ja olen kutsunut tätä
miestä käymään meillä kotonakin ja ihan hyvin meillä on mennyt.Ja nyt ensi viikonloppuna on jo
odotettavissa "yökylään" tulo,että eiköhän se tästä nyt sitten pikku hiljaa etene... - Amur
Työpaikka romanssista ei ole kokemusta, mutta olen kovin ihastunut työkaveriini. Tiedätte tunteen, mahassa viilettää perhosia ja kun saat huomiota ihastuksen kohteeltasi sydän meinaa pakahtua. Kun hän tulee istumaan ihan kylkeen kiinni, tai hymyilee, tai kertoo pitävänsä seurastani. Oih, tunnen itseni teiniksi jälleen. Näin kesäloman jälkeen ihastus tuntuu taas hyvältä, ei ole päässyt ahdistamaan ajatus siitä, että joudun ihastelemaan häntä näin vain matkan päästä -varattu mies. Mutta unelmieni sellainen!
- Viivi
Oltiin entisen työkaverin kanssa hyviä kavereita, käytiin sitten pari kertaa treffeillä kun huomattiin olevamme kiinnostuneita toisistamme muutenkin kuin kavereina.
Sitten päädyttiin yhden baari-illan jälkeen harrastamaan seksiä, mikä oli totaalinen virhe, koska tämän jälkeen mun tunteet häntä kohtaan muuttui negatiiviseksi. Yhteiset työvuorot oli yhtä helvettiä. Riitelyä ja vittuilua. Nykyään ollaan eri duunipaikoissa eikä muutenkaan juuri tekemisissä. Harmi, koska kundi oli oikeasti tosi hyvä tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060