Minun pitäisi saada päivitettyä näytönohjaimen ajuri ja löysinkin jo paikan missä se onnistuu. Mutta kun ajuri koneellani on NVIDIA GeForce4 Ti4200 with AGP8X, niin kumpi näistä minun pitää asentaa; NVIDIA GeForce4 Ti4200 vai sama, mutta jonka perässä lukee WHQL certified? Mitä toi WHQL certified tarkottaa?
näytönohjaimen ajuri
Kuukuu
2
182
Vastaukset
- Windycity
Toi WHQL tarkoittaa Windows Hardware Quality Labs eli ne on testattu Microsoftin laatulaboratoriossa Windows ympäristössä. Eli se on vaan microsoftin antama laatusertifikaatti testatulle ajurille.
- pip
Nuo nVidian ajurit ovat sellaiset, että ne käyvät lähes kaikkiin piirisarjoihin mitä nVidia on kuluttajakäyttöön tehnyt. Joten on aivan sama kumman asennat, edellyttäen, että toinen ei ole merkittävästi vanhempi kuin toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750