Hei!
Olisko kenelläkään myytävänä kahta gerbiili tyttöä mieluiten Seinäjoen lähistöltä??
Gebiilejä myytävänä??
7
307
Vastaukset
- LauraM
Parempi paikka tällaisille ilmoituksille on www.gerbiili.info. Siellä on erikseen ostetaan ja myydään osio.
- Janey
Meillä on yksi naaras luovutuksessa 11.9., mutta kaveria tuolle joutuu odottamaan todennäköisesti ainakin pari kuukautta. Kotisivut ja yhteystiedot löytyvät www.sunpoint.net/~tupsuhannan, jossa myös poikastilanne.
- Pia
Niin eli minullakin on tulossa gerbsupentue joka syntyy tämän kuun viimeisellä viikolla..että sieltä varmasti saa..:) asun myös 06 alueella..
- Fanni
Pia kirjoitti:
Niin eli minullakin on tulossa gerbsupentue joka syntyy tämän kuun viimeisellä viikolla..että sieltä varmasti saa..:) asun myös 06 alueella..
Hei Pia!
minkähän värisiä niistä gerbiileistä mahtaa tulla??
Missä päin 06 alueella asut? =)
Voit myös vastata mun e-mail osoitteeseen:
[email protected] - Pia
Fanni kirjoitti:
Hei Pia!
minkähän värisiä niistä gerbiileistä mahtaa tulla??
Missä päin 06 alueella asut? =)
Voit myös vastata mun e-mail osoitteeseen:
[email protected]Onkos sulle tullu mailii? Asun muuten Pietarsaaressa.
- Fanni
Pia kirjoitti:
Onkos sulle tullu mailii? Asun muuten Pietarsaaressa.
Joo on kyllä tullu. Kiitos!! =) vastailen sitte mailitse..
- Chaosia
Katsopa tämä osoite http://www.gerbiiliyhdistys.fi/ siellä on erikseen osio missä ilmoitetaan myytävinä olevista gerbuista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944