Mikä on suositeltu jakohihnan vaihtoväli Audin B4/C4 V6:lle, saksassa ja suomessa? (2,6L ja 2,8L, ilmeisesti aika pitkälle samat koneet?)
Kuinka kallis remontti on teetettynä, kannattaako osat hommata saksasta?
Onko kyseisistä autoista kokemuksia, hyvä tietää ym.?
V6:n jakohihnan vaihtoväli
V6:n
4
929
Vastaukset
- audi
suomessa 90 000
saksassa ja ruotsissa 120 000
vaihto on riittävän kallis- mhjn
Tästä on ollut eri moottoreiden kohdalta juttua vähän aikaa sitten otsikolla "Jakohihnan vaihtoväli Sakemanniassa".
- allu
itse vaihdoin omaan autoon 90tkm paikkeilla,
meni tunti siinä vaihdossa osat makso muistaakseni
joitakin satasia! - udi
Merkkiliikkeessä maksaa vattuja, mulle sanottiin, että on päivän!homma, sairasta. Kaveri lupas hoitaa vaihdon, on itse Audin huollossa töissä, aikaa kertoi menevän alle pari tuntia. Osat maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346163- 875470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514467- 543996
- 783961
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309