Elikkä ehkä vuosi sitten kiinnitin huomion yhteen tyttöön joka aina katto mua ja heti ku katoin sitä se kääns katseen pois... Joo no kerroin sit sille et oo tykänny siitä jo jonkin aikaa, se sano että kyllähän tästä jotain vois tulla... sit kysyin siltä et alkaisko se mun kans ja se vastas että ei ja käski unohtaa koko jutun... No kulu nyt kesä loma ja alko koulu.. jouduttiin/päästiin samalle luokalle, ja ku ope sis siellä esitteli paikkoja niin se tyttö kulki koko ajan yksin ja vilkuili mua, joten nyt en oikein tiiä mitä pitäs tehä ku se on kans aika ujo niinku mäki.. Et kysyisin et vieläkö mulla ois mahiksia???
Voisko vielä onnistua??
hmmm...
2
301
Vastaukset
- mimmu
..kysy uudestaan siltä! Onnee vaan kokoeilulle! :D
- nainen18
Ehkä se edellinen kerta tuli sille tytölle jotenkin vaan niin äkkiä...ja jos vielä on ujo, niin saattaa "paniikissa" kieltäytyä, vaikka oliskin kiinnostunut niin uskallus ei riitä.......parhaiten kaikki lähtis iha ystävä pohjalta, ja nyt ku ootte kerran samalla luokallaki ni voit rupee puhuu sille iha sellasii joka päiväsii asioita ja edetä siitä pikkuhiljaa....kyllä se sit siitä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760