Raymond Ebanks

Bomfunk MCs

Luin eilisiä Ilta-Sanomia ja siinä oli kuva Reiskasta jonkun julkimon häistä tms. Kuvatekstissä luki, että Reiskalla on kiireitä sulhasen kanssa, koska häämatka lähestyy. Siis mitä, onko Reiska homo ja miksen minä ole sitä tiennyt? Onko se ollut jo pitkään ihan julkista tietoa? Vai oliko tekstissä virhe?

8

1611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukija

Jälleen osoitus siitä, että lukutaito ei tarkoita vaan tekstin lukemista vaan jopa sen ymmärtämistä! Olisikohan se niin, että Reiskalla on työkiireitä sulhasen kanssa. Asiat, tässä tapauksessa Bomfunkien tuleva levy, pitää saada hoidettua ennen sulhasen häämatkaa. Sulhanen lienee Jaakko Salovaara, eli mm. Bomfunkien tuottaja ja biisintekijä.

Niin uskomattomalta, kun se saattaa sinusta kuulostaakin, ihan jokainen julkisuuden henkilö ei ole homoseksuaali. Ja vaikka olisikin, niin helvettiäkö se sinua riepoo?

• Bomfunk MCs

Ohoh, kylläpäs olinkin ääliö, olet oikeassa! En tainnut lukea tekstiä kunnolla, kun hämmästyin niin. En toki pidä jokaista julkisuuden henkilöä homoseksuaalina, mutta tietysti tällainen erityispiirre herättää huomioni. Ei kenenkään muun homoseksuaalisuus minua häiritse, mutta kiinnostaa kyllä joissain määrin. Sille nyt en voi mitään!

Kiitos kun oikaisit väärinkäsitykseni!

• Bomfunk MCs

Oikeassa olet, olen todella ääliö! Luin tekstin huolimattomasti ja minulta jäi luetunymmärtäminen aivan puolitiehen. En lukenut koko juttua, vaan keskityin vain Reiskan kuvaan liittyvään tekstiin, joten koko asiayhteys jäi huomaamatta.

En toki luule kaikkia julkkiksia homoseksuaaleiksi ja siksi yllätyinkin, kun luulin Reiskan olevan homo. Eihän kenenkään seksuaalinen mieltymys minulle kuulu, mutta kieltämättä tällainen erikoispiirre ihmisessä kiinnostaa.

Kiitos kun korjasit väärinkäsitykseni!

• Lukija

Jälleen osoitus siitä, että lukutaito ei tarkoita vaan tekstin lukemista vaan jopa sen ymmärtämistä! Olisikohan se niin, että Reiskalla on työkiireitä sulhasen kanssa. Asiat, tässä tapauksessa Bomfunkien tuleva levy, pitää saada hoidettua ennen sulhasen häämatkaa. Sulhanen lienee Jaakko Salovaara, eli mm. Bomfunkien tuottaja ja biisintekijä.

Niin uskomattomalta, kun se saattaa sinusta kuulostaakin, ihan jokainen julkisuuden henkilö ei ole homoseksuaali. Ja vaikka olisikin, niin helvettiäkö se sinua riepoo?

• varmasti

tyttöystäviä sillä ei oo näkyny koskaan

• jerkka

Kyll muuten on!

Esim se tumma nainen joka esiinty kotikadussa.

Turpa kiinni jos tietoo ei ole

• You Moran..

Siis tarkottaaks se muka et on homo/lesbo jos ei oo tyttö/jätkäystävää??!
        Jos julkkiksel tai jollain ei o tyttöfrendiä tai jätkäfrendiä se on homo,Vai?!
        Oot säkin tosi tosi tyhmä..!

• vitun läski
        You Moran.. kirjoitti:

Siis tarkottaaks se muka et on homo/lesbo jos ei oo tyttö/jätkäystävää??!
        Jos julkkiksel tai jollain ei o tyttöfrendiä tai jätkäfrendiä se on homo,Vai?!
        Oot säkin tosi tosi tyhmä..!

"you moran" hahahaha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7800
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2923
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe