No on outoa, koko Lippupalvelu tai Lippu.fi ei edes haulla löydä maaottelua Suomi-Venäjä, joka pitäisi pelata 02.06 Turussa Kupittaan stadionilla.
Miten voi olla mahdollista? Koska ja milloin liput tulee myyntiin ja mitä maksaa?
Alkaa ärsyttämään, olisin ajatellut ostaa sinne liput kummipojalle synttärilahjaksi. Itse kun en niin futiksesta välitä, mutta tuonne olisi ollut kiva varmistaa paikat ajoissa.
Vai myydäänkö niitä lippuja jossain salaseuroissa ja tiskin alta seurajoukkueille, jotta kukaan muu pääse katsomoon? Vai missä mättää.
Jos maajoukkue toivoo UUSIA faneja ja katsojia vähemmänkin jalkapalloa seuraavista (nainen tässä tapauksessa), pitäisi lippujen oston olla myös jouhevaa ja helppoa.
Minulla ainakaan ei riitä intoa viikko kausia kytätä milloin lippupalvelu niitä myy tai milloin toimii. Menettävät sitten taas yhden ostajan ja tulevan 13-vuotiaan fanin.
Mistä ja miten liput maaotteluun
Turussa kesäkuussa 2008
1
325
Vastaukset
- suomifaniiiii
kieltämättä palloliitolla/lippupalvelulla olis parannnettavaa lipunmyyntiä koskevissa tiedotuksissa. Itse saman pelin lipunmyyntiä mietin, enkä vastausta mistään löytäny, joten pistin palloliitton mailia, ja nopeasti sieltä vastasivat, et ens tiistaina (22.4) on tulossa liput myyntiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785