Osaisikohan kukaan arvioida minkä arvoinen on 3t kiloa kantavuudeltaan oleva hyvä kuntoinen teli traileri?
Traileri on noin 10v vanha mutta käytetty vain muutaman kerran.
Tarkkaa merkkiä en muista mutta oliskohan ollut joku Kärppä.
trailerin arvo
12
818
Vastaukset
- Put Put
Sain 2,5-tonnisen veneen mukana 2 vuotta sitten omatekoisen, järeänpuoleisen traktorivetoisen satamatrailerin. Seuramme nostot ja laskut hoidellaan hiioppikalustolla eikä traktoria ole käytettävissä, joten traileri oli minulle enemmän kuin tarpeeton (vakava säilytysongelma itse asiassa).
Kaupat syntyivät samana syksynä 2.000 markan hintaan. Ostaja oli tyytyväinen saadessaan valmiin käyttökelpoisen trailerin alle materiaalien hinnan. Minä myyjänä olin tyytyväinen saadessani "ongelmajätteestä" selvää rahaa edes sen verran. Tavallaan "jälkikäteisalennus" veneen hinnasta. - Plaanari
trailerisi kytkettävissä traktoriin vaiko esim. maasturiin, siis onko varustettuna tavallisella perävaunun vetopäällä ja rekisteröity maantielle?
- juha
siis auton perässä vedettäväksi on tarkotettu ja rekisterissä oleva.
- juha
- Liian ptkä
juha kirjoitti:
3 t ???
- juha
Liian ptkä kirjoitti:
3 t ???
No eikös siinä tekstissä niin lukenut.
- juha
Liian ptkä kirjoitti:
3 t ???
No eikös siinä tekstissä niin lukenut.
- tuntematon
Uusi maksaa suuruusluokkaa 4000€ ja 10 vuotta vanha varmaan jonkin verran vähemmän.
Ei taida kysyntä olla kamalan kova tollaiselle trailerille, joten saattaa olla hankalaa myydä. Kuntokin tietysti vaikuttaa eli onko rekisterissä ja katsastukset suoritettu.- juha
enpä mä oo sitä myymässäkään kuhan vaan kiinnostaisi tietää suunnilleen sen arvo kun sen kaupanpäälliseksi vene kaupassa sain.
- tuntematon
juha kirjoitti:
enpä mä oo sitä myymässäkään kuhan vaan kiinnostaisi tietää suunnilleen sen arvo kun sen kaupanpäälliseksi vene kaupassa sain.
Mitähän merkitystä sillä tiedolla sitten enää on.
- juha
tuntematon kirjoitti:
Mitähän merkitystä sillä tiedolla sitten enää on.
tää on kyllä mailman ihmeellisin keskustelu palsta kun ei yksin kertaiseen kysymykseen kukaan osaa antaa yksin kertaista vastausta vaan pitää aina alkaa selittelee kaikkea asiaan kuulumatonta.
- tuntematon
juha kirjoitti:
tää on kyllä mailman ihmeellisin keskustelu palsta kun ei yksin kertaiseen kysymykseen kukaan osaa antaa yksin kertaista vastausta vaan pitää aina alkaa selittelee kaikkea asiaan kuulumatonta.
Voin heittää hatusta, että sen arvo on 1652€. Olisitko silloin tyytyväinen?
Tosiasiassa arvo määräytyy vasta myyntitilanteessa eikä mitään muuta vaihtoehtoa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804