Bulgariasta turkkiin

tietämätön87

haluaisin nähdä viikon ajan turkkilasta ystävääni...ainut mahdollisuus olisi ettöä menisin ensin Bulgariaan viikoksi ja sitä kautta Turkkiin, jossa ajattelin olla viikon. Onko tälläinen mahdollista? miten ulkopuoliset turkkilaiset suhtautuvat siihen? ystäväni ei ole mikään äärimuslimi vaan ihan järkevä ihminen ja yöpyisin hänen luonaan. Viime kesänä meillä olisi ollut mahdollisuus mennä muutamaksi tunniksi bulgaraista istanbuliin mutta miten voisi esim. viikko olla siellä? onko suomalaisilla rajoituksia sen kanssa?
kiitoksia..

3

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • help, help

Bussilla ja lentäen pääset Istanbuliin.
      Miksi et voisi olla viikkoa Istanbulissa? Kannattaa kysyä suurlähetystön sähköpostiosoitteesta tarvitseeko esim. käydä poliisilaitoksella rekisteröitymässä maahan tullessasi kun et ole seuramatkalla ja etkä yövu hotellissa.
      http://www.finland.org.tr/public/default.aspx?nodeid=37348&contentlan=1&culture=fi-FI
      Yhteystiedot: Suomen suurlähetystö, Ankara
      Postiosoite:
      Embassy of Finland
      P.K. 22
      06692 Kavaklidere
      Ankara
      Turkey

Käyntiosoite:
      Kader sokak No. 44
      Gaziosmanpasa

Puh: 90-312-426 19 30 (keskus)
      90-312-426 74 22 (viisumi- ja konsuliasiat)

Fax: 90-312-468 00 72
      90-312-426 74 29 (viisumi- ja konsuliasiat)

Sähköposti: [email protected]
      Verkkosivut: www.finland.org

Virka-aika:
      ma-to 8.30-13.00, 13.30-16.30
      pe 8.30-13.00, 13.30-15.15

Asiakaspalvelu: ma-to 10.00-12.00 (viisumiasiat). Asiakaspalvelu on kiinni perjantaisin sekä suomalaisina ja turkkilaisina juhlapyhinä.

Päivystys: Hätätapauksissa virka-ajan ulkopuolella voi soittaa numeroon 358-9-1605 5551 (Suomen ulkoasiainministeriö). Suurlähetystön päivystys on viikonloppuisin (pe klo 15.15 - ma klo 08.30) numerossa 90-(0)532-213 9727 .

Aikaero Suomeen: /- 0h

• suoraan Turkkiin ?

Koneita menee lomapaikkoihinkin enemmän ja aikaisemmin kuin Bulgariaan.

• nimimerkkki

hm no eipä tullut tuota ajateltuakaan:D kiitti, sama kai se ois mennnä suoraan Turkkiin:D hehe..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe