Nopeustesti

elgreco

11

5084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valopää

Liittymäsi nopeus on: 40.13 Mbps
      Voit siis ladata 5.02 MB/sec. PPO:n palvelimelta.

• pelkkää pätkimistä

Liittymäsi nopeus on: 2.94 Mbps. Voit siis ladata 376.89 KB/sec
        toisella
        3968 KB ladattiin ajassa 10.89 sekuntia, siirtonopeuden ollessa 2916 kbit/s
        eli tämä on Elisan 8M/1M full rate josta maksamme 33,9€/kk ja yhteys pätkii koko ajan.(Espoon Siikajärvellä)

• tarjous tehty
        pelkkää pätkimistä kirjoitti:

Liittymäsi nopeus on: 2.94 Mbps. Voit siis ladata 376.89 KB/sec
        toisella
        3968 KB ladattiin ajassa 10.89 sekuntia, siirtonopeuden ollessa 2916 kbit/s
        eli tämä on Elisan 8M/1M full rate josta maksamme 33,9€/kk ja yhteys pätkii koko ajan.(Espoon Siikajärvellä)

Outo että sellaisille alueille joissa puhelinverkko on vanhaa ja keskukset kaukana kaupataan nopeita yhteyksiä joita ei voida sitten kuitenkaan toteuttaa. Puhelinyhtiöiden täytyy olla tietoinen tarjouksen mahdottomuuksesta.

• no jo on tokkiisa

Tämä näytti 4,67 megasta nopeutta. Itse tilasin 5 megasen eli jokseenkin tasan on hinta/laatu/nopeus kohdannut toisensa. (24,95 euroa)

• rules.

Liittymäsi nopeus on: 90.57 Mbps
        Voit siis ladata 11.32 MB/sec. PPO:n palvelimelta.

• mokkula on hanurista

Testaappa millä nopeudella tekee nopeustestin ja sitten kokoielet vaikka ihan tavallisia nettisivuja.

Testasin itse. Nopeustesti näytti 80% liittymän nompeudesta. Kun lataan ihan tavallisia nettisivuja, niin latausnopeus onkin enää noin 25-30% liittymän nopeudesta.

Nyt joku luulee, että ne ladattavat sivut tulee kaukaa tai hitaita väyliä tms. Firman lankaliittymällä (10 Megaa) nekin tulee huomattavasti nopeampaa, kuin tällä mokkulan paskalla.

Kyllä ne osaa pästää testit nopeasti, jotta asiakkaat luulisi nopeuksien olevan kunnossa!!!!!

• elgreco

Anteeksi en olen Suomalainen mut yritän vasta:
        Olen huomannut että jos teet joitain vain lyhyt aika pitkä paussin jälken, Elisa on nopea mut ehkä vaan 10 sekuntia ja sen jälken se on satana hidas.
        Imuroida joku torrent sitten sinä nait tai mene Youtubiin ja katso joku video.
        Se video oli 75 sekunti pitkä ja kesti 15 minuuttia.
        Sama video Saunalahtin ADSL kautta kesti vaan 20 sekunti.
        Olen lopettanut Elisa mutten Elisa lähetä mulle uuta laskuja joka kuukausi vaikka ne katkaisevat minun Interneti 5 viikoa mutta laitaneet ilman minun lupa taas päälle. Elisa ON PASKA.
        Olen Kreikkalainen ( I know English better )

• LastWarriorSoul

Elisa Full Rate 24/1mb

Liittymäsi nopeus on: 15.69 Mbps
      Voit siis ladata 1.96 MB/sec. PPO:n palvelimelta.

:(

• elgreco

Imuroida jotain 10 megabytes tiedosto ja katso kuin nopea Elisa on tai mene Youtubiin ja katso 3 tai ennemaan video ja katso uudestaan. Asentaa bit torrent ja katso uudestaan.

• elgreco

Jos sinulla on 1Mb nopeus mene
      www.youtube.com ja katso 4-5 video pätkää.
      Ne piittaisi nähdä ilman odotusaika.
      Tee sama testi tuntia myöhemmin.

• menee vaihtoon

Liittymäsi nopeus on: 1.12 Mbps
      Voit siis ladata 143.16 KB/sec. PPO:n palvelimelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe