Nopeustesti
11
5084
Vastaukset
- Valopää
Liittymäsi nopeus on: 40.13 Mbps
Voit siis ladata 5.02 MB/sec. PPO:n palvelimelta.- pelkkää pätkimistä
Liittymäsi nopeus on: 2.94 Mbps. Voit siis ladata 376.89 KB/sec
toisella
3968 KB ladattiin ajassa 10.89 sekuntia, siirtonopeuden ollessa 2916 kbit/s
eli tämä on Elisan 8M/1M full rate josta maksamme 33,9€/kk ja yhteys pätkii koko ajan.(Espoon Siikajärvellä) - tarjous tehty
pelkkää pätkimistä kirjoitti:
Liittymäsi nopeus on: 2.94 Mbps. Voit siis ladata 376.89 KB/sec
toisella
3968 KB ladattiin ajassa 10.89 sekuntia, siirtonopeuden ollessa 2916 kbit/s
eli tämä on Elisan 8M/1M full rate josta maksamme 33,9€/kk ja yhteys pätkii koko ajan.(Espoon Siikajärvellä)Outo että sellaisille alueille joissa puhelinverkko on vanhaa ja keskukset kaukana kaupataan nopeita yhteyksiä joita ei voida sitten kuitenkaan toteuttaa. Puhelinyhtiöiden täytyy olla tietoinen tarjouksen mahdottomuuksesta.
- no jo on tokkiisa
Tämä näytti 4,67 megasta nopeutta. Itse tilasin 5 megasen eli jokseenkin tasan on hinta/laatu/nopeus kohdannut toisensa. (24,95 euroa)
- rules.
Liittymäsi nopeus on: 90.57 Mbps
Voit siis ladata 11.32 MB/sec. PPO:n palvelimelta.
- mokkula on hanurista
Testaappa millä nopeudella tekee nopeustestin ja sitten kokoielet vaikka ihan tavallisia nettisivuja.
Testasin itse. Nopeustesti näytti 80% liittymän nompeudesta. Kun lataan ihan tavallisia nettisivuja, niin latausnopeus onkin enää noin 25-30% liittymän nopeudesta.
Nyt joku luulee, että ne ladattavat sivut tulee kaukaa tai hitaita väyliä tms. Firman lankaliittymällä (10 Megaa) nekin tulee huomattavasti nopeampaa, kuin tällä mokkulan paskalla.
Kyllä ne osaa pästää testit nopeasti, jotta asiakkaat luulisi nopeuksien olevan kunnossa!!!!!- elgreco
Anteeksi en olen Suomalainen mut yritän vasta:
Olen huomannut että jos teet joitain vain lyhyt aika pitkä paussin jälken, Elisa on nopea mut ehkä vaan 10 sekuntia ja sen jälken se on satana hidas.
Imuroida joku torrent sitten sinä nait tai mene Youtubiin ja katso joku video.
Se video oli 75 sekunti pitkä ja kesti 15 minuuttia.
Sama video Saunalahtin ADSL kautta kesti vaan 20 sekunti.
Olen lopettanut Elisa mutten Elisa lähetä mulle uuta laskuja joka kuukausi vaikka ne katkaisevat minun Interneti 5 viikoa mutta laitaneet ilman minun lupa taas päälle. Elisa ON PASKA.
Olen Kreikkalainen ( I know English better )
- LastWarriorSoul
Elisa Full Rate 24/1mb
Liittymäsi nopeus on: 15.69 Mbps
Voit siis ladata 1.96 MB/sec. PPO:n palvelimelta.
:(- elgreco
Imuroida jotain 10 megabytes tiedosto ja katso kuin nopea Elisa on tai mene Youtubiin ja katso 3 tai ennemaan video ja katso uudestaan. Asentaa bit torrent ja katso uudestaan.
- elgreco
Jos sinulla on 1Mb nopeus mene
www.youtube.com ja katso 4-5 video pätkää.
Ne piittaisi nähdä ilman odotusaika.
Tee sama testi tuntia myöhemmin. - menee vaihtoon
Liittymäsi nopeus on: 1.12 Mbps
Voit siis ladata 143.16 KB/sec. PPO:n palvelimelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321