Olen tämän kesän pyöräillyt -97 mallisella CBR 1100 XX:llä. Mielestäni vaihteisto pitää vaihtaessa aika reipasta ääntä. Jo lähtiessä kuuluu reilu ronksahdus kun laittaa ykkösen päälle. Myös muiden vaihteiden osalta vaihtaminen kuuluu turhan voimakkaasti. Vikaako vai puutetta taidoissa ?
Blackbirdin vaihteet
3
1773
Vastaukset
- Kenu
Mun XX on vuodelta 2000, ajettu n.18tkm ja kyllä mullakin on aika äänekäs se laatikko...
Varsinkin ku vaihtaa ykköseltä kakkoselle niin kolahtaa aika lujaa, tosin sitten jos kierroksia on yli 5000 niin sitten menee paljon paremmin päälle. Kakkosesta taas eteenpäin vaihteet menee paljon hiljaisemmin päälle... - Bläkkäri
Ostin itsekkin keväällä ko. mopon ja törmäsin samaan "ongelmaan" vaikka kilsoja mittarissa oli vain muutama tuhat. Ykkönen rusahtaa aika kuuluvasti päälle ja kakkosenkin vielä kuulee, muut meneekin sitten nätimmin. Asia KUULEMMA johtuu siitä, että laatikon hammasrattaat on sen verran heviä kamaa, että ne kestää 110 kw tehot. Kuulosti aivan järkeen käyvälle joten en ole asiaa sen koommin murehtinut, ajanut vain aivan törkeän lujaa...
- Juissi
Kylläpä toi ykkösen ja kakosen väli on aika karkea.Jos häirittee pahoin niin tee sen välin vaihto siten et ekaks kevyesti vapaalle ja kevennät vaihdevipua ja sit vasta kakonen pesään. Menee nätisti.
Ja öljystä se on tarkka. Itte pilasin kytkimen puolisynteetisellä öljyllä mikä piti olla hyvää jne..vaihteet rotisivat tosi pahoin.Synteettinen on kait liian sitkeää. ts.kytkin ei irroita kunnolla. Orginelli hondan "oma" öljy on toiminut parhaiten. Mun mielestä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780