syön tällä hetkellä
trileptalia,keppraa,rivatrilia ja absenoria
noi varmaan kaikki vaikutta mielialan
vaihteluun mutta mikähän erikoisesti
ja toinen on sormien turvotus piti ottaa
sormus pois kun turpos kädet aivan älytöntä
ihan itsellä ärsyttää illalla kun ei tullu
kun taas lapsille äristyä
toisaalta toinen on jo teini mutta kuitenkin
trileptalia,keppraa,rivatrilia ja absenoria
noi varmaan kaikki vaikutta mielialan
vaihteluun mutta mikähän erikoisesti
ja toinen on sormien turvotus piti ottaa
sormus pois kun turpos kädet aivan älytöntä
ihan itsellä ärsyttää illalla kun ei tullu
kun taas lapsille äristyä
toisaalta toinen on jo teini mutta kuitenkin
Vastaukset 5
Vanhimmat
suututtamaan joten tulee turhia ärjyilyjä.
Enpä tiedä tosta turvotuksesta.
aiheutti minulle ihmeellisiä "itkukohtauksia"
Vaikka kaikki oli päivän aikana ja yleensäkkin hyvin niin yht´äkkiä sain hysteerisen itkukohtauksen joka vain alkoi ja saattoi kestää lähes puolituntia ja se oli tosiaan hysteeristä itkua.
vaikka yritin rauhoittua jne.. niin Ei, se loppui sitten yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin.
Tämän takia se purettiin minulta kokonaan pois.
Nyt lääkeinä: keppra, lamictal ja neurontin.
juu kyllä tulee äksyiltyä välillä turhanki helposti. :(
sitä en kyllä tiiä aiheuttaako sen keppra vai kaikki lääkkeet yhdessä.
...voi aiheuttaa agressiivista käytöstä. Neurologi sanoi, että lääke täytyy vaihtaa, mikäli käytös muuttuu liian agressiiviseksi. Eli kaikille se ei sovi.
Mulla on lääkityksenä Keppra ja Topimax. Olen luonteeltani rauhallinen ja tasainen, ja kyllähän minäkin tässä lääkkeitten lisäysvaiheessa etenkin olen huomannut mielialan muutoksia. Tuo Keppra aiheuttaa selvästi masennusta, itkuisuutta, jopa ärtyisyyttä. Välillä suorastaan tuntee miten -jos olet lukenut tai katsonut Harry Potteria -Ankeuttaja tulee ja imee ilon pois elämästä. Mutta onneksi se tasaantuu ajan myötä. 4 lääkettä kuulostaa kyllä aika moiselta sekoitukselta, eikö siinä ole vähän liikaa...minullakin oli ennen tässä vielä lamictal ja kohtaukset eivät pysyneet sen paremmin kurissa, pää oli vain entistä enemmän sekaisin. Sormet mulla ei ole turvonneet, mutta eniten inhoan sitä, kun nämä lääkkeet vaikuttaa muistiin ja välkkyyteen. Kyllä nämä tekevät ihmisestä selvästi aiempaa tyhmemmän. Asioita ei tajua niin nopeasti kuin ennen ja niitä joutuu kertaamaan jatkuvasti. Koita tässä nyt sitten pysyä työelämässä. Tsemppiä, kerro perheellesi että raivokohtaukset johtuvat lääkkeiden vaihdoksista ja tasaantuvat aikanaan.
Mulla on lääkityksenä Keppra ja Topimax. Olen luonteeltani rauhallinen ja tasainen, ja kyllähän minäkin tässä lääkkeitten lisäysvaiheessa etenkin olen huomannut mielialan muutoksia. Tuo Keppra aiheuttaa selvästi masennusta, itkuisuutta, jopa ärtyisyyttä. Välillä suorastaan tuntee miten -jos olet lukenut tai katsonut Harry Potteria -Ankeuttaja tulee ja imee ilon pois elämästä. Mutta onneksi se tasaantuu ajan myötä. 4 lääkettä kuulostaa kyllä aika moiselta sekoitukselta, eikö siinä ole vähän liikaa...minullakin oli ennen tässä vielä lamictal ja kohtaukset eivät pysyneet sen paremmin kurissa, pää oli vain entistä enemmän sekaisin. Sormet mulla ei ole turvonneet, mutta eniten inhoan sitä, kun nämä lääkkeet vaikuttaa muistiin ja välkkyyteen. Kyllä nämä tekevät ihmisestä selvästi aiempaa tyhmemmän. Asioita ei tajua niin nopeasti kuin ennen ja niitä joutuu kertaamaan jatkuvasti. Koita tässä nyt sitten pysyä työelämässä. Tsemppiä, kerro perheellesi että raivokohtaukset johtuvat lääkkeiden vaihdoksista ja tasaantuvat aikanaan.