kertokaa miehet millanen on? Olen tavannut erään joka vaikuttaa hyvin mielenkiintoselta.
kauris-nainen
9
879
Vastaukset
- Kaurisneiti:)
Kerrankin jotain positiivista, yleensä meitä purnataan tällä palstalla:)
Voin kauriina kertoa että kaipaamme paljon huomiota, saatamme olla mustasukkaisia, vaikka emme itse sitä välttämättä näytä ja jos suhde toimii hyvin, ehdottoman uskollisia!
Suhteen alussa saatamme olla "hitaita", vaikuttaa kuin olemattomilta hiirulaisilta, mutta täytyy myöntää rakkauden puhjettua kukkaan meistä tulee intohimoisia tiikereitä, myös makkarin puolella...
Mitä merkkiä edustat "machoman"?- skorpioniomies
Kauriit ovat hitaita lämpiämään. Mutta kuinka hitaita? Mikä on aika? Kuukausia? Vuosia? Olen kosinut jo kolmesti mutta vastauksena tulee: Arvostan todella mutta elämäntilanne blaa blaa...
- Rapu
skorpioniomies kirjoitti:
Kauriit ovat hitaita lämpiämään. Mutta kuinka hitaita? Mikä on aika? Kuukausia? Vuosia? Olen kosinut jo kolmesti mutta vastauksena tulee: Arvostan todella mutta elämäntilanne blaa blaa...
Moi! Jos sua yhtään lohduttaa tää, niin löysin yhestä kirjahyllyni kirjasta(Idän ja lännen Astrologia) Kauriin kohdasta yhteensopivuuskartan. Siinä näkyy, että Kauriin ja Skorpionin suhde on harmoninen. Ettäs silleen... On tässä kaikkee muutakin, mutta palsta loppus, jos kaiken kirjoitan =). No, silti tämmönen: Odotukset(tyypillinen Kauris odottaa): että hänet otetaan vakavasti, pitkäkestoista sitoutumista, uskollisuutta, yksityisyyttä, voivansa perustaa kodin ja perheen sekä saavansa ihailua rakastetultaan... Ja Rapu on muuten Kauriin täydentävä vastakkainen merkki(siis polaarimerkki)- tiedoksi Ravuille, jos kiinnostusta Kauris-merkkisiin. Juu, ei muuten, mutta ainakin oma siskoni on Kauris ja voin sanoa, että sen turvallisempaa ihmistä tuskin kai löytyykään- Rapu kun kaipaa paljon turvallisuutta. Tästä kerroin vain siks, että jos miespuolisia Rapuja semmonen asia kiinnostaa =)... Skorpparille tsemppiä!
- skorpionimies
Rapu kirjoitti:
Moi! Jos sua yhtään lohduttaa tää, niin löysin yhestä kirjahyllyni kirjasta(Idän ja lännen Astrologia) Kauriin kohdasta yhteensopivuuskartan. Siinä näkyy, että Kauriin ja Skorpionin suhde on harmoninen. Ettäs silleen... On tässä kaikkee muutakin, mutta palsta loppus, jos kaiken kirjoitan =). No, silti tämmönen: Odotukset(tyypillinen Kauris odottaa): että hänet otetaan vakavasti, pitkäkestoista sitoutumista, uskollisuutta, yksityisyyttä, voivansa perustaa kodin ja perheen sekä saavansa ihailua rakastetultaan... Ja Rapu on muuten Kauriin täydentävä vastakkainen merkki(siis polaarimerkki)- tiedoksi Ravuille, jos kiinnostusta Kauris-merkkisiin. Juu, ei muuten, mutta ainakin oma siskoni on Kauris ja voin sanoa, että sen turvallisempaa ihmistä tuskin kai löytyykään- Rapu kun kaipaa paljon turvallisuutta. Tästä kerroin vain siks, että jos miespuolisia Rapuja semmonen asia kiinnostaa =)... Skorpparille tsemppiä!
Kiitokset palautteesta. Se oli mukavaa tietoa.
- Kaurisneiti:)
skorpionimies kirjoitti:
Kiitokset palautteesta. Se oli mukavaa tietoa.
puhuttu Skorppumies, et Kauriilla ja Skorpulla voi olla "alkukankeuksia"...mutta niiden yli päästyä muodostavat uskomattoman hyvinsopivan tiimin:)
Mulla itsellä on jo ties kuinka kauan ollut Skorppumies kiikarissa, kumpikaan ei tee siirtoa suuntaan tai toiseen eikä hän omista tunteistaan paljoa puhu:( - skorpionimies
Kaurisneiti:) kirjoitti:
puhuttu Skorppumies, et Kauriilla ja Skorpulla voi olla "alkukankeuksia"...mutta niiden yli päästyä muodostavat uskomattoman hyvinsopivan tiimin:)
Mulla itsellä on jo ties kuinka kauan ollut Skorppumies kiikarissa, kumpikaan ei tee siirtoa suuntaan tai toiseen eikä hän omista tunteistaan paljoa puhu:(Se mitä minä aloin kauris-naisessa arvostan jotenkin sen avointa luonnetta ja erittäin hyvää huumorintajua.
- kaurisnainen
Rapu kirjoitti:
Viestisi oli mukavaa luettavaa..varsinkin kun itse olen rapumieheen ihastunut. Rapuihastukseni kait pitää minusta,, mutta on tämä jahkailua.
Minun kait pitäisi nyt laitta huumoria peliin...
Olisin valmis aloittamaan kunnon seurustelun...
Toisaalta,, mikäs sen parempaa, kuin pieni jännitys ilmassa ja pienten yhteisten hetkien jälkeen hymyillen eteenpäin... - Rapu
kaurisnainen kirjoitti:
Viestisi oli mukavaa luettavaa..varsinkin kun itse olen rapumieheen ihastunut. Rapuihastukseni kait pitää minusta,, mutta on tämä jahkailua.
Minun kait pitäisi nyt laitta huumoria peliin...
Olisin valmis aloittamaan kunnon seurustelun...
Toisaalta,, mikäs sen parempaa, kuin pieni jännitys ilmassa ja pienten yhteisten hetkien jälkeen hymyillen eteenpäin...=) Hei...ei muuta, mutta hymyilyttää...nimittäin EN ole mies =)...Hassua, että kirjoituksestani sai sellaisen kuvan, mutta eipä se mitään. Ole vaan rohkea Kauris- nainen ja kerro Ravulle tunteistasi... Tunteellisia ja kuutamoisia elokuun iltoja teille!
- kaurisnainen
Rapu kirjoitti:
=) Hei...ei muuta, mutta hymyilyttää...nimittäin EN ole mies =)...Hassua, että kirjoituksestani sai sellaisen kuvan, mutta eipä se mitään. Ole vaan rohkea Kauris- nainen ja kerro Ravulle tunteistasi... Tunteellisia ja kuutamoisia elokuun iltoja teille!
Olen niin "pilvissä" tätä Rapumiestäni ajatellessa.. että ei tule mieleen..Rapunainen:))
Sait minut hyvälle fiilikselle...kiva:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774