mitsubishi grandis

grandismies77

Mitä öljyä käytätte kyseisessä automerkissä ja syökö öljyä kuinka? Kartoitan, kun meillä on diesel grandis ja syö öljyä aikalailla. Meillä on mobilit käytössä

3

1734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frd

ei kovin usein noita grandiksia tule huollettua, mutta jos on mitsun omalla koneella, niin esim mobil 0w40 sinne on laitettu. Nyt mitsu anto-ohjeeks, että jos on muulla kun mitsun koneella ( pois lukien pumppusuutin koneet), niin on laitettu erikois öljyä, jotain esp 5w 30, kummiskin sellaista öljyä, joka on tarkoitettu hiukkassuodattimilla varustettuihin diisseli autoihin.

Jos autossa esim saksalaista konetta, niin yleinsä ovat pumppusuutindiisseleitä, joihin on oma öljynsä, jolloin normiöljy ei ole suotavaa.

• frd

unohdin vielä tuon öljyn kulutuksen. Jostain syystä kyseisessä mallissa öljyn kulutus on aika reipasta. Voi johtua voitelusta tai jostain muusta, mutta jo tehtaalta tullessa kyseinen syönti jo havaittu

• BENSAA

GRANDIS KANNATTAA OSTAA BENSAKONEELLA !!!
      SE DIESEL ON VOLKSWAGENIN DIESEL KONEELLA
      JA NEHÄN SYÖ KAIKKI ÖLJYÄ NUO DIESELIT...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe