rikki?

opeldiesel

Moi! Mulla on turbo diesel omega ja kun olin moottoritiellä äsken ni se rupes savuttaan ihan hirveesti semmosta sinistä savua ja sen jälkeen se ei oikeen jaksanu mennä ees ylämäkeä. Huoltiksella yks tyyppi sano että siitä on turbo rikki. Kun hissuttelemalla pääsin kotiin ni pakoputkesta valui semmosta mustaa öljyä! Onko se nyt rikki? voiko sillä ajaa? Tuleeko kalliiksi? Onko teillä kellään tietotaitoa tähän jutskaan?

3

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keljujutska

pitäs varmaan availla niitä turbon letkuja ja tutkia pyöriikö/tuleeko painetta? se voiteluöljyhän kiertää turbon kautta koko ajan oli rikki tai ei, ja pääsee pakoputkeen suoraan kun turbo ei pyöri Eli ikävät vaihtoehdot on: 1.poistaa turbo (aika hengetön ilman) 2.myydä viallisena, 3.korjata, kustannusarvio n1500-2000e

• 4m hamsteri

tarkista onko turpossa ja siinä imusarjassa öljyy eli turbo jos vuotaa niin turbon öljy vuotaa siihen kanavaan missä ilma kulkee moottoriin sisälle niin siitä helppo todeta...
      ja jos moottorista häviää öljyä niin yleisin vika juuri että turbo vuotaa..

• vs opel

Joko turbon öljyn paluu tukosa tai turbon laakerit rikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1776
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      965
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      907
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe