Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kesällä naxosiin

italia fani

elikkä kesällä olisin menossa naxosiin viikoks. eli millainen ranta siellä on, ja millanen hintataso. kaikki vinkit terve tulleita !

34

2003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naxos -fani sempre

      Hei! Käy lukemassa tuolta Naxos ja Taormina 3 otsakkeen alta. Siellä olemme kirjoitelleet paljon Naxosin ja Taorminan asioista. Myös tuolla yleistä italia palstalla on kirjoituksiamme. Lue sieltä esim, Italian paratiisi otsakkeen alta kirjoitukseni : ehdottomasti paras Sisilian Naxos. Se on aika pitkä teksti ja pötköön kirjoitettu, mutta siitä voit jotakin vinkkejä saada.
      Naxosin ranta on hyvä, hienoa hiekkaa oleva ranta. Lido la romantican rannalla rantatuolin vuokra on 3e ja varjon 2e. Siellä on myös ilmaisia rantoja jossa voi olla pyyhkeen kanssa. (Lido di Naxosin rannalla tuolin ja varjon vuokra on 20e kirjoitti matkailija juuri tänään)
      Käy ihmeessä katsomassa myös valokuvia tuolla Naxos ja taormina 3 otsakkeen alla (siinä lukee kuvia ja sen alla isolla kiitos tuhannesti) Ne on todella hyviä kuvia Taorminasta ja sieltä alas näkymä Naxosiin.
      Saman otsakkeen alta löydät myös englanninkielisen
      matkakertomuksen. Siitä saa vinkkejä ravintoloista, hinnoista... (kohdassa t.tt tai jotain sinnepäin on sen laittaneen nimimerkki)
      T. Naxos -fani sempre

      • matkailija1

        Sisiliassa voi kesällä sitten olla tosi kuuma! eli kannattaa varata mukaan aurinkorasvoja korkealla suojakertoimella.. Lämpötila voi kohota jopa johonkin 50C asti! siestat kannattaa viettää paikallisten tapaan jossain varjossa tai sisällä, niin välttyy auringonpistokselta.. Tuuletinta ei kaikissa hotelleissa ole ei esim. sant antoniossa.


      • Italianmatkailija

        Moi! Kysysin semmosta, että onko siellä Naxosissa hotelleitten lähellä supermarketteja/marketteja?
        Olisi aika mukava tietää näin etukäteen, kun ollaan ehkä syksyllä menossa sinne. Ei nyt ole ihan varmaa vielä, että menemmekö, mutta todennäkäöiseltä vaikuttaa. =)
        Kiitos, jos joku vastaisi kysymykseeni.


      • matkailija1
        Italianmatkailija kirjoitti:

        Moi! Kysysin semmosta, että onko siellä Naxosissa hotelleitten lähellä supermarketteja/marketteja?
        Olisi aika mukava tietää näin etukäteen, kun ollaan ehkä syksyllä menossa sinne. Ei nyt ole ihan varmaa vielä, että menemmekö, mutta todennäkäöiseltä vaikuttaa. =)
        Kiitos, jos joku vastaisi kysymykseeni.

        Hei luepas noita muita keskusteluita, niissä on paljon vinkkejä kaupoistakin! niiden hotelleiden jotka sijaitsee rantakadulla niiden lähellä on paljon pieniä turistikauppoja, rantavaatekauppoja, ravintoloita ja yksi "ruokakauppa" maxisconto tai lähinnä elintarvikekauppa josta löytää esim. lihaa, juustoa, keksejä, viinejä. Sivummalla recanatin rantaa kohti kävellessä tulee vastaan 2-3 ruokakauppaa. Ja naxoksessahan on myös ostoskeskus.

        Lue vaikka lisää kaupoista yms. täältä:

        http://coloredelmare.blogspot.com/2008/06/matka-i-sicilia.html


    • Naxos -fani sempre

      ei tule vieti, mutta tulee, kun laittaa toisen perään. Sorry...

    • Naxos -fani sempre

      Hei! Tarkentaisitko missä kuussa olet menossa Naxosiin? Jos haluat jotakin tiettyä asiaa tietää, niin laita kysymyksiä tulemaan. Mukavan lomapaikan olet kyllä valinnut.
      Jotkut eivät pidä "kuumasta". Itse olin ennen aina heinä- elokuun vaihteessa Naxosissa eli kaikista kuumimpaan aikaan. Joskus retkelle lähdettäessä oli lämpömittarissa tuo 50´c lukema.
      Rasvoja kannattaa kyllä käyttää suurella kertoimella jo toukokuussa. Poltimme itsemme tyttäreni kanssa pahasti viime toukokuussa. Että lämmintä on.
      Kaikin puolin tosi mukava paikka on Naxos.
      On markkinat lauantaisin, hyvää ruokaa, mukavia ihmisiä, kauniit maisemat... T. Naxos -fani sempre

      • Kysymys naxosfanille

        Menetkö valmismatkan kautta vai teetkö omatoimimatkan?


      • Naxos -fani sempre
        Kysymys naxosfanille kirjoitti:

        Menetkö valmismatkan kautta vai teetkö omatoimimatkan?

        Hei! Se vielä vähän riippuu tilanteesta. Joko valmismatka tai sitten vain lennot. Tähän aikaan vielä löytää suht helposti hotellin paikanpäältä. Kesällä on jo vaikeampaa, kun porukkaa on paljon. Ihan lähiaikoina on tarkoitus lähteä. Nähtäväksi jää miten se sitten onnistuu... T. Naxos -fani sempre


      • naxos fanille
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei! Se vielä vähän riippuu tilanteesta. Joko valmismatka tai sitten vain lennot. Tähän aikaan vielä löytää suht helposti hotellin paikanpäältä. Kesällä on jo vaikeampaa, kun porukkaa on paljon. Ihan lähiaikoina on tarkoitus lähteä. Nähtäväksi jää miten se sitten onnistuu... T. Naxos -fani sempre

        Hei hei fani sempre ! Missä muualla Italiassa olet lomaillut, ainakin viikon, kuin Naxosessa ?
        Kysyn kun kiinnostaa muut lomakohteesikin Italiassa.


      • Naxos -fani sempre
        naxos fanille kirjoitti:

        Hei hei fani sempre ! Missä muualla Italiassa olet lomaillut, ainakin viikon, kuin Naxosessa ?
        Kysyn kun kiinnostaa muut lomakohteesikin Italiassa.

        Ei taas tule ilman apua tuo viestini tänne?


      • Naxos -fani sempre
        naxos fanille kirjoitti:

        Hei hei fani sempre ! Missä muualla Italiassa olet lomaillut, ainakin viikon, kuin Naxosessa ?
        Kysyn kun kiinnostaa muut lomakohteesikin Italiassa.

        Hei! Kirjoitin tuossa vastauksen sinulle ja tietysti se hävisi.
        En ole muualla Italiassa viikkoa ollut, kuin tuolla Naxosissa.
        Sisareni kanssa sinne menimme kerran autolla.
        Matkamittariin kilometrejä tuli 10000!
        Kuukausi oltiin reissussa, siitä 1 viikko Naxosissa ja 1 viikko Kreikassa.
        Menimme kyllä alppien yli, Sweitsi, Itävalta...
        Roomassa olimme yhden yön ja kävimme Venetsiassa (kondoli ajelulla tietysti :))
        Paljon tuli tuon matkan aikana nähtyä mm, koko Jugoslavian rannikko, laivamatka patraksesta - Brindisiin 19 tuntia...
        Mutta muualla Italiassa en siis ole pidempiä aikoja viettänyt.
        Että en voi mitään "vinkkejä" muista paikoista antaa.
        Tuohon Naxosiin silloin vain ihastuin täysin.
        Muita matkoja olen tuon reissuni jälkeen tehnyt lentäen. Nyt on tullut käytyä 16 maassa.
        Mutta Naxosiin on vain aina palattava!
        T. Naxos -fani sempre


      • vahvistui epäilykseni
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei! Kirjoitin tuossa vastauksen sinulle ja tietysti se hävisi.
        En ole muualla Italiassa viikkoa ollut, kuin tuolla Naxosissa.
        Sisareni kanssa sinne menimme kerran autolla.
        Matkamittariin kilometrejä tuli 10000!
        Kuukausi oltiin reissussa, siitä 1 viikko Naxosissa ja 1 viikko Kreikassa.
        Menimme kyllä alppien yli, Sweitsi, Itävalta...
        Roomassa olimme yhden yön ja kävimme Venetsiassa (kondoli ajelulla tietysti :))
        Paljon tuli tuon matkan aikana nähtyä mm, koko Jugoslavian rannikko, laivamatka patraksesta - Brindisiin 19 tuntia...
        Mutta muualla Italiassa en siis ole pidempiä aikoja viettänyt.
        Että en voi mitään "vinkkejä" muista paikoista antaa.
        Tuohon Naxosiin silloin vain ihastuin täysin.
        Muita matkoja olen tuon reissuni jälkeen tehnyt lentäen. Nyt on tullut käytyä 16 maassa.
        Mutta Naxosiin on vain aina palattava!
        T. Naxos -fani sempre

        Kiitos vastauksestasi, ajattelinkin että Naxos on ainoa lomakohteesi Italiassa. Suosittelen sinua lomailemaan muuallakin ja avartamaan Italian tuntemusta,luulisin että viihtyisit Riminillä hyvin, siellä on pitkä hiekkaranta, monta kilometria. Kun et ole historiasta kiinnostunut, niin en suosittele kaupunkikohteita Italiassa. Riminin lisäksi luulisin sinun viihtyvän Liguriassakin, siellä Alassio, sielläkin on pitkä hiekkaranta ja hyvää jäätelöä.


      • mikä moukka
        vahvistui epäilykseni kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, ajattelinkin että Naxos on ainoa lomakohteesi Italiassa. Suosittelen sinua lomailemaan muuallakin ja avartamaan Italian tuntemusta,luulisin että viihtyisit Riminillä hyvin, siellä on pitkä hiekkaranta, monta kilometria. Kun et ole historiasta kiinnostunut, niin en suosittele kaupunkikohteita Italiassa. Riminin lisäksi luulisin sinun viihtyvän Liguriassakin, siellä Alassio, sielläkin on pitkä hiekkaranta ja hyvää jäätelöä.

        Turha antaa hänelle mitään neuvoja, maailmassa on vain NAXOS PARAS PAIKKA IKINÄ, näinhän sanoo ihminen, joka ei muusta tiedä. On kyllä sääli, että hän on siellä niinkin monta kertaa käynyt, oliko jotain 8 kertaa, niistä 7 hän olisi voinut lomailla aina eri paikassa, oppia tuntemaan muita paikkoja. Nyt ei tiedä muuta Italiasta kuin NAXOSEN hiekkarannan, kauheaa tuhlausta tuommoinen. Minä en kyllä kehtaisi sanoa; olen käynyt Naxosessa 8 kertaa enkä missään muualla Italiassa. mitä nyt yöpynyt kerran Roomassa, sekin oli varmaan liikaa, kun siellä on sitä hänen ei pitämäänsä historiaa ts.sivistystä. Pitäisin kyllä pääni kiinni tuolla yhden ainoan paikan tuntemuksella ja sieltäkin tuntee vain yhden rantakuppilan ei yhtään ravintolaa edes mutta jos kysyt jäätelöistä,niin sitten saat tietoa eri lajeista kymmeniä ja koksen hinnan myös selvittää vuolaasti.
        Ja nyt sitten seuraa litania maista minkä läpi siskonsa kanssa ajoi, huohuohuoh


      • ja Italiaa kierretty
        mikä moukka kirjoitti:

        Turha antaa hänelle mitään neuvoja, maailmassa on vain NAXOS PARAS PAIKKA IKINÄ, näinhän sanoo ihminen, joka ei muusta tiedä. On kyllä sääli, että hän on siellä niinkin monta kertaa käynyt, oliko jotain 8 kertaa, niistä 7 hän olisi voinut lomailla aina eri paikassa, oppia tuntemaan muita paikkoja. Nyt ei tiedä muuta Italiasta kuin NAXOSEN hiekkarannan, kauheaa tuhlausta tuommoinen. Minä en kyllä kehtaisi sanoa; olen käynyt Naxosessa 8 kertaa enkä missään muualla Italiassa. mitä nyt yöpynyt kerran Roomassa, sekin oli varmaan liikaa, kun siellä on sitä hänen ei pitämäänsä historiaa ts.sivistystä. Pitäisin kyllä pääni kiinni tuolla yhden ainoan paikan tuntemuksella ja sieltäkin tuntee vain yhden rantakuppilan ei yhtään ravintolaa edes mutta jos kysyt jäätelöistä,niin sitten saat tietoa eri lajeista kymmeniä ja koksen hinnan myös selvittää vuolaasti.
        Ja nyt sitten seuraa litania maista minkä läpi siskonsa kanssa ajoi, huohuohuoh

        Hyvästi edellinen kirjoitti. Yleensä kun kiertää jotain vaikka lempparimaata eri paikoissa, löytää sen omansa vihdoin mutta sen löytää vasta yleensä vuosien kiertämisen jälkeen.Kreikkafanina olen kolunut Kreikkaa 17 eri paikassa eikä vieläkään kiinnosta mennä samaan paikkaan uudestaan.haluan nähdä aina jotain muuta kuin entistä.


      • vaan yläpuolella
        ja Italiaa kierretty kirjoitti:

        Hyvästi edellinen kirjoitti. Yleensä kun kiertää jotain vaikka lempparimaata eri paikoissa, löytää sen omansa vihdoin mutta sen löytää vasta yleensä vuosien kiertämisen jälkeen.Kreikkafanina olen kolunut Kreikkaa 17 eri paikassa eikä vieläkään kiinnosta mennä samaan paikkaan uudestaan.haluan nähdä aina jotain muuta kuin entistä.

        Olen lentänyt 67 maan yli !!!


      • Naxos -fani sempre
        vahvistui epäilykseni kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, ajattelinkin että Naxos on ainoa lomakohteesi Italiassa. Suosittelen sinua lomailemaan muuallakin ja avartamaan Italian tuntemusta,luulisin että viihtyisit Riminillä hyvin, siellä on pitkä hiekkaranta, monta kilometria. Kun et ole historiasta kiinnostunut, niin en suosittele kaupunkikohteita Italiassa. Riminin lisäksi luulisin sinun viihtyvän Liguriassakin, siellä Alassio, sielläkin on pitkä hiekkaranta ja hyvää jäätelöä.

        Hei! Jopa olisikin ollut ihme jos ei olisi alkanut sataa paskaa niskaa.
        Jokaisella on oikeus matkustaa sinne minne haluaa!?
        Näin olen käsittänyt.
        Turha sitä hyvää on vaihtaa.
        Mutta olen kyllä viimeisen 20 vuoden aikana matkustellut monessa muussa maassa, kuin Italiassa.
        Jokainen tekee niin, kuin itse parhaakseen katsoo.
        En tajua miten minusta on täällä tehty sivystymätön toope!
        Menkää ihmiset Naxokseen ja todetkaa itse sen kauneus.
        Onhan maailma pullollaan ihania paikkoja.
        Mutta Naxos on niistä tärkein MINULLE.
        Mitä te minun matkailustani välitätte, huh huh.
        Että Riminille ja Liguriaan minun sitten pitäisi mennä? Ei minua ne pitkät hiekkarannat kiehdo.
        Siellä on jo liikaa väkeä.
        Naxosissa on aito tunnelma ja se on paikka missä vielä tapaa aitoja ja mukavia ihmisiä.
        T. Naxos -fani sempre


      • Matkustaja
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei! Jopa olisikin ollut ihme jos ei olisi alkanut sataa paskaa niskaa.
        Jokaisella on oikeus matkustaa sinne minne haluaa!?
        Näin olen käsittänyt.
        Turha sitä hyvää on vaihtaa.
        Mutta olen kyllä viimeisen 20 vuoden aikana matkustellut monessa muussa maassa, kuin Italiassa.
        Jokainen tekee niin, kuin itse parhaakseen katsoo.
        En tajua miten minusta on täällä tehty sivystymätön toope!
        Menkää ihmiset Naxokseen ja todetkaa itse sen kauneus.
        Onhan maailma pullollaan ihania paikkoja.
        Mutta Naxos on niistä tärkein MINULLE.
        Mitä te minun matkailustani välitätte, huh huh.
        Että Riminille ja Liguriaan minun sitten pitäisi mennä? Ei minua ne pitkät hiekkarannat kiehdo.
        Siellä on jo liikaa väkeä.
        Naxosissa on aito tunnelma ja se on paikka missä vielä tapaa aitoja ja mukavia ihmisiä.
        T. Naxos -fani sempre

        On se nyt ihme ellei ihminen saa itse valita mistä pitää ja minne matkustaa! Naxos fani sempre saa matkustaa naxosiin vaikka miljoonasti ja hehkuttaa sitä, jos haluaa! Mitä se muille kuuluu??? Minulle ainakin olet antanut sata vinkkiä ja neuvoa, ja siksi lähdenkin ensi kesänä ensimmäistä kertaa Naxosiin! Ettäs tiedätte.


      • Naxos -fani sempre
        Matkustaja kirjoitti:

        On se nyt ihme ellei ihminen saa itse valita mistä pitää ja minne matkustaa! Naxos fani sempre saa matkustaa naxosiin vaikka miljoonasti ja hehkuttaa sitä, jos haluaa! Mitä se muille kuuluu??? Minulle ainakin olet antanut sata vinkkiä ja neuvoa, ja siksi lähdenkin ensi kesänä ensimmäistä kertaa Naxosiin! Ettäs tiedätte.

        Kiitos!
        Todella mukava vaihteeksi kuulla, että minusta on ollut apua jollekin :).
        Et varmasti kadu jos Naxosiin menet!
        Näitä naisia en vaan täällä ymmärrä, miehet ei tälläistä tekisi toisilleen.
        Kuin pahainenkin kanalauma täällä nokkivat...
        Uskomatonta mitä matkailu voi saada joissakin ihmisissä aikaan?
        Ilmeisesti yrsytän heitä todella paljon?
        Mutta minkähän takia? (olen vain kehunut Naxosin kauneutta, ei luulisi siitä kenellekään "pahanmielen" tulevan?)
        Jotkut ihmiset eivät matkusta elämänsä aikana suomenrajojen ulkopuolelle koskaan, mitäs siitä sanotte? Hoh, hoh.
        Ja sitten on kuulema tuhlausta matkustaa aina samaan paikkaan? Ja eivät kehtaisi täällä tunnustaa jos olisivat käyneet vain yhdessä paikassa Italiassa? (vaikka minähän juuri kerroin, että ajoimme autolla Sisiliaan asti ja tietysti sieltä vielä takaisinkin. Eivät tainneet ymmärtää, että tuli siinä nähtyä italiaa monelta kantilta.)
        Ja mitäs siitä sanotte, kun siellä Naxosissa käy minun lisäkseni vaikka kuinka monta ihmistä vuodesta toiseen? Jotkut ovat käyneet 40 kertaakin. Että aloittelija minä vasta olen.
        Ja jotenkin olette kuitenkin käsittäneet väärin.
        Käyn minä muuallakin lomiani viettämässä, kuin Naxosissa. (juuri oli 20 vuoden tauko Naxosin matkailussa, onneksi ei enää...)
        Luultavasti nämä naiset eivät itse ole käyneet ainakaan Naxosissa. (ovatko sitten käyneet missään muuallakaan, kuka tietää...)
        Jotenkin heidän jutut tuntuu alle 20 vuotiaiden jutuilta,ei aikuisiksi heitä kyllä uskoisi.
        Niin outoa tämä on.
        Kysytään missä muualla olet Italiassa ollut viikon? Ja sitten alkaa kauhea kotkotus, heh.
        No ei voi mitään, halvat on huvit heillä.
        Hyvät jatkot.
        Ja hyvää matkaa Naxosiin sinulle matkustaja!
        T. Naxos -fani sempre


      • italia fani

        elikkä millaista aurinko rasvaa kannattaa hankkia ? eli kannattaako ostaa jo suomesta vai ovatko halvempia siellä. onko siellä rannalla mitään hieronta ja muita plavelua ? millainen on hinta taso muuten. eli onko olut halvempaa kuin suomessa?


      • ostosta
        italia fani kirjoitti:

        elikkä millaista aurinko rasvaa kannattaa hankkia ? eli kannattaako ostaa jo suomesta vai ovatko halvempia siellä. onko siellä rannalla mitään hieronta ja muita plavelua ? millainen on hinta taso muuten. eli onko olut halvempaa kuin suomessa?

        En ole kyseisessä paikassa (vielä) käynyt, mutta uskoisin, että tuollakin aurinkorasvat ovat huomattavasti kalliimpia kuin suomessa. Aurinkorasvat maksavat yleensä rantalomakohteissa enemmän, sillä siellä ne käyvät kaupaksi. Osta siis suomesta.

        Olen ollut italian muissa kohteissa. Oluen hintaa en muista, mutta ei se ainakaan kalliimpia ole kuin suomessa. Viinit ovat edullisia.


      • italia fani
        italia fani kirjoitti:

        elikkä millaista aurinko rasvaa kannattaa hankkia ? eli kannattaako ostaa jo suomesta vai ovatko halvempia siellä. onko siellä rannalla mitään hieronta ja muita plavelua ? millainen on hinta taso muuten. eli onko olut halvempaa kuin suomessa?

        elikkä aurinko rasvat kannattaa viedä mukana. mutta kumpi kannattaa ottaa aurinko matkojen vai fin matkojen hotelli ? ja mitä aurinko tuoli maksaa siellä rannalla ?


      • vastatkaa
        italia fani kirjoitti:

        elikkä aurinko rasvat kannattaa viedä mukana. mutta kumpi kannattaa ottaa aurinko matkojen vai fin matkojen hotelli ? ja mitä aurinko tuoli maksaa siellä rannalla ?

        Jaahas. Lisää näitä yhdys-sanojen taitajia matkalla sinne Naxoseen, pitäkää kaikki yhdessä yhdys-sana-juntti-iltoja siellä, voi hemmetin kuustoista mitä porukkaa, sopivat sinne samaan junttilaan kaikki yhdessä. Kokoontuuko siellä koulujakäymättömien yhdistys vai mikä ?


      • taitajat
        vastatkaa kirjoitti:

        Jaahas. Lisää näitä yhdys-sanojen taitajia matkalla sinne Naxoseen, pitäkää kaikki yhdessä yhdys-sana-juntti-iltoja siellä, voi hemmetin kuustoista mitä porukkaa, sopivat sinne samaan junttilaan kaikki yhdessä. Kokoontuuko siellä koulujakäymättömien yhdistys vai mikä ?

        Epäilen, että nuo ovat tahallisesti kirjoitettu, mutta vastaan kuitenkin. Ehkä joku hyötyy vastauksista. Pääasia kuitenkin on, että tekstin ymmärtää. Oli siinä yhdyssanavirheitä tai ei.


      • joku
        italia fani kirjoitti:

        elikkä aurinko rasvat kannattaa viedä mukana. mutta kumpi kannattaa ottaa aurinko matkojen vai fin matkojen hotelli ? ja mitä aurinko tuoli maksaa siellä rannalla ?

        Joo, ota rasvat mukaan. Ota se hotelli mistä pidät tai mikä on sopiva hinnoiltaan. Tuolit maksavat muutamia euroja.


      • naxo sia
        joku kirjoitti:

        Joo, ota rasvat mukaan. Ota se hotelli mistä pidät tai mikä on sopiva hinnoiltaan. Tuolit maksavat muutamia euroja.

        Joo ja jää telö ja ko kis ei maksa mitään, bussi lippu taormiinaan jotai 2,5 euroa ja edes takas. ranta tuoli maksaa pari euroa ja aurinko varjo samaten. Ruoka on halpaa varsin kin siinä ranta baarrissa, markki noilta kannattaa ostaa niitä laukkuja maksaa alle 10 euroa ja kengät kans. siellä on paljon sitruuna lehtoja ja kauniita kuk kia ja vene retkelle kantsii mennä sen miehen kanssa joka on siinä roman tika rannalla, nimet näkee niistä tuoleistakin hän vie siniseen luolaan maksaa muutaman euron ja hän antaa vesi meloonia jos hyvin käy tai tai manteli likööriä ja on lapsille mukava. menkää taor miinaan ja siellä puu tarhaan katsomaan mai semia alas naxoseen. siellä voi nähdä kul kueita, soihduilla tai ilman. naxosessa kannattaa asua hotelli antoniassa, siinä ei ole jää kaappia eikä ilmas tointia mutta näkyy etna ja sitruuna lehto, aamulla saa kaksi kannua, toisessa teetä tai kahvia ja pari palaa sokeria ja kahta lajia mehua, joskus jotain leipää ja juustoa.


      • Naxos -fani sempre
        naxo sia kirjoitti:

        Joo ja jää telö ja ko kis ei maksa mitään, bussi lippu taormiinaan jotai 2,5 euroa ja edes takas. ranta tuoli maksaa pari euroa ja aurinko varjo samaten. Ruoka on halpaa varsin kin siinä ranta baarrissa, markki noilta kannattaa ostaa niitä laukkuja maksaa alle 10 euroa ja kengät kans. siellä on paljon sitruuna lehtoja ja kauniita kuk kia ja vene retkelle kantsii mennä sen miehen kanssa joka on siinä roman tika rannalla, nimet näkee niistä tuoleistakin hän vie siniseen luolaan maksaa muutaman euron ja hän antaa vesi meloonia jos hyvin käy tai tai manteli likööriä ja on lapsille mukava. menkää taor miinaan ja siellä puu tarhaan katsomaan mai semia alas naxoseen. siellä voi nähdä kul kueita, soihduilla tai ilman. naxosessa kannattaa asua hotelli antoniassa, siinä ei ole jää kaappia eikä ilmas tointia mutta näkyy etna ja sitruuna lehto, aamulla saa kaksi kannua, toisessa teetä tai kahvia ja pari palaa sokeria ja kahta lajia mehua, joskus jotain leipää ja juustoa.

        Hei!
        Ja hyvin pyyhkii taas näillä netissä matkaavilla??
        No eipähän pala ainakaan iho eikä meduusat pistele, heh.
        T. Naxos -fani sempre


      • naxos aina vaan !
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei!
        Ja hyvin pyyhkii taas näillä netissä matkaavilla??
        No eipähän pala ainakaan iho eikä meduusat pistele, heh.
        T. Naxos -fani sempre

        Hei ! Olen kirjoittanut tuonne eri palstoille 312 kertaa naxosesta, siis jokaisella palstalla ja yleistä Italiasta löytyy myös kirjoituksiani ainakin 100 Naxosesta. käykää kaikki lukemassa nämä kirjoitukseni !
        Oikein ihanaa matkaa sinne Naxoseen kaikille, kirjoittakaa sitten tänne mitä piditte Naxosesta, oikein mukavaa matkaa kaikille !
        t.Naxos sempre-fani ! Hei hei !


      • Naxos -fani sempre
        naxos aina vaan ! kirjoitti:

        Hei ! Olen kirjoittanut tuonne eri palstoille 312 kertaa naxosesta, siis jokaisella palstalla ja yleistä Italiasta löytyy myös kirjoituksiani ainakin 100 Naxosesta. käykää kaikki lukemassa nämä kirjoitukseni !
        Oikein ihanaa matkaa sinne Naxoseen kaikille, kirjoittakaa sitten tänne mitä piditte Naxosesta, oikein mukavaa matkaa kaikille !
        t.Naxos sempre-fani ! Hei hei !

        Niin, nythän osa porukasta voi huokaista helpotuksesta, kun fani poistuu sivuilta pian viikoksi NAXOSIIN. Arvatkaapas on tuota IHANAA??
        Kyllä varmasti on.
        Ja sama Antonio siellä odottaa taas, heh.
        T. Naxos -fani sempre


      • kyllä tehdä
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Niin, nythän osa porukasta voi huokaista helpotuksesta, kun fani poistuu sivuilta pian viikoksi NAXOSIIN. Arvatkaapas on tuota IHANAA??
        Kyllä varmasti on.
        Ja sama Antonio siellä odottaa taas, heh.
        T. Naxos -fani sempre

        Hei ! Ihanaa lomaa ja muista kertoa KAIKKI Naxosesta kun palaat, tuskin maltan odottaa viestejäsi ! Älä unohda katsoa mitä jäätelö maksaa ja maistuu !!!
        Ihanaa että pääset LÄHTEMÄÄN, älä pidä kiirettä tänne !


      • Naxos
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Niin, nythän osa porukasta voi huokaista helpotuksesta, kun fani poistuu sivuilta pian viikoksi NAXOSIIN. Arvatkaapas on tuota IHANAA??
        Kyllä varmasti on.
        Ja sama Antonio siellä odottaa taas, heh.
        T. Naxos -fani sempre

        Hienoa, että pääset matkalle. Toivon, että et pahoita mieltäsi näiden kakaroiden kirjoituksista(on syytä huoleen jos teistä joku on täysi-ikäinen..). Sinulla on varmasti yhdeksännen matkan jälkeen vieläkin enemmmän kerrottavaa. Toivon, että jatkat kirjoittelua vielä matkasi jälkeenkin.


      • Naxos -fani sempre
        Naxos kirjoitti:

        Hienoa, että pääset matkalle. Toivon, että et pahoita mieltäsi näiden kakaroiden kirjoituksista(on syytä huoleen jos teistä joku on täysi-ikäinen..). Sinulla on varmasti yhdeksännen matkan jälkeen vieläkin enemmmän kerrottavaa. Toivon, että jatkat kirjoittelua vielä matkasi jälkeenkin.

        Hei kiitos!
        Olen samaa mieltä, että jos näistä oikeasti joku on täysi-ikäinen, niin kyllä heillä itsellään on jokin pahasti vialla.
        Jos kirjoittaa hinnoista, hieronnasta, jäätelöstä, mistä vaan niin toopeksi leimataan?
        Toisia kiinnostaa hinnat, joitakin vielä enemmän, kuin toisia. (itsehän ne jo kaikki tiedän ja halusin niistäkin tänne kirjoittaa. Ja niistä jopa joissain kohdissa ihan kyseltiinkin :). )
        Eikä varmasti ole kyse siitä, että siellä ei olisi varaa oleilla...
        Varmasti uskotte, että tänne sivulle palaan jollen jää ihan kokonaan Naxosiin?
        Ja toivon, että nyt saisin otettua hyviä kuvia ja laitettua niitä sitten jossain vaiheessa tänne kaikkien fanien iloksi.
        Nyt ei sitten muuta, kuin pakkaamaan laukkuja?
        Olen kyllä onnesta sekaisin! (mutta en oikeasti kaheli kuitenkaan :). )
        Mukavaa viikkoa myös teille.
        Sunnuntaina "vasta" lähdemme, siihen asti täällä vielä kirjoituksia katselen.
        T. Naxos -fani sempre


      • normaalia
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei kiitos!
        Olen samaa mieltä, että jos näistä oikeasti joku on täysi-ikäinen, niin kyllä heillä itsellään on jokin pahasti vialla.
        Jos kirjoittaa hinnoista, hieronnasta, jäätelöstä, mistä vaan niin toopeksi leimataan?
        Toisia kiinnostaa hinnat, joitakin vielä enemmän, kuin toisia. (itsehän ne jo kaikki tiedän ja halusin niistäkin tänne kirjoittaa. Ja niistä jopa joissain kohdissa ihan kyseltiinkin :). )
        Eikä varmasti ole kyse siitä, että siellä ei olisi varaa oleilla...
        Varmasti uskotte, että tänne sivulle palaan jollen jää ihan kokonaan Naxosiin?
        Ja toivon, että nyt saisin otettua hyviä kuvia ja laitettua niitä sitten jossain vaiheessa tänne kaikkien fanien iloksi.
        Nyt ei sitten muuta, kuin pakkaamaan laukkuja?
        Olen kyllä onnesta sekaisin! (mutta en oikeasti kaheli kuitenkaan :). )
        Mukavaa viikkoa myös teille.
        Sunnuntaina "vasta" lähdemme, siihen asti täällä vielä kirjoituksia katselen.
        T. Naxos -fani sempre

        Mahdatko nyt keretä pakkaamaan jos vasta tänään aloitat ? Puhuit faneista,kuka tällä palstalla on fani ITSESI lisäksi, matkailija tykkää Naxosesta mutta tuskin hän sentään sinunkaltainen kaheli on. Sinä olet kyllä tällä palstalla AINOA fani, se on sinun kohdaltasi saanut aivan sairaalloiset piirteet. Tuollainen vouhkaaminen yhdestä rantapaikasta satoine kirjoituksineen ylittää kaikki normaalin ihmisen pitämiset. Pari kirjoitusta paikasta kyllä riittäisi vallan hyvin, etkö ymmärrä missä nyt liikut, yksi kerta ei sinulle riitä, aloitat samat asian toistamiset joka viestissä ja joka ketjussa, joku jo sanoikin sinun kirjoittaneen satoja viestejä tästä rantapaikasta.. Olen tavattoman surullinen puolestasi mutta toivotan kuitenkin sinulle lomaa, yritä rentoutua ja kasata itseäsi.


      • se alkoi..
        normaalia kirjoitti:

        Mahdatko nyt keretä pakkaamaan jos vasta tänään aloitat ? Puhuit faneista,kuka tällä palstalla on fani ITSESI lisäksi, matkailija tykkää Naxosesta mutta tuskin hän sentään sinunkaltainen kaheli on. Sinä olet kyllä tällä palstalla AINOA fani, se on sinun kohdaltasi saanut aivan sairaalloiset piirteet. Tuollainen vouhkaaminen yhdestä rantapaikasta satoine kirjoituksineen ylittää kaikki normaalin ihmisen pitämiset. Pari kirjoitusta paikasta kyllä riittäisi vallan hyvin, etkö ymmärrä missä nyt liikut, yksi kerta ei sinulle riitä, aloitat samat asian toistamiset joka viestissä ja joka ketjussa, joku jo sanoikin sinun kirjoittaneen satoja viestejä tästä rantapaikasta.. Olen tavattoman surullinen puolestasi mutta toivotan kuitenkin sinulle lomaa, yritä rentoutua ja kasata itseäsi.

        "tuskin hän sentään sinunkaltainen kaheli on. Sinä olet kyllä tällä palstalla AINOA fani, se on sinun kohdaltasi saanut aivan sairaalloiset piirteet. Tuollainen vouhkaaminen yhdestä rantapaikasta satoine kirjoituksineen ylittää kaikki normaalin ihmisen pitämiset."

        Jos kuitenkin jätetään ne diagnoosit lääkärin tehtäväksi.

        "Olen tavattoman surullinen puolestasi mutta toivotan kuitenkin sinulle lomaa, yritä rentoutua ja kasata itseäsi."

        Minusta on syytä olla onnellinen hänen puolestaan, sillä hän pääsee Naxosekseen. Toivotan sinulle hyvää jatkoa sekä mahdollisuutta nähdä Naxos. Suvivirsi soi sinulle ja muille lapsukaisille 31.05.08 ja silloin sinäkin pääset rentoutumaan kotiin sieltä kielioppikirjasi takaa.


      • italia fani
        joku kirjoitti:

        Joo, ota rasvat mukaan. Ota se hotelli mistä pidät tai mikä on sopiva hinnoiltaan. Tuolit maksavat muutamia euroja.

        elikkä siellä on hyvä jäätelö, mutta mistä se kannattaa ostaa ? ja saako siellä ihanaa capuzinoa ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe