jee! koulu! tytöt!

hattu

Eiköhän otsikko kerro jo kaiken. Eli jee! Koulussa pääsee taas vikittelemään neitejä. Jee! Hyvä lukio! Meitin iki-ihanassa lukiossa on vielä helsinkin näteimpiä oppilaita! Hyvä Tossu!

6

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

no terve!!
      olen vasta kasilla,mutta aattelin vaan kysyy eikö lukiossa ole muuta hyvää kuin tytöt?
      olen kyllä itse tyttö ja varattu,mutta silloin kun olin vielä seiskalla vapaa,niin en ollut siksi koulussa paljon että siellä oisi ollut poikia,vaan siksi että halusin oppia..
      no vastaile.

• hattu

Ei tohon ole mitään sen monimutkaisempaa vastausta muuta kun, että no hei mä oon jätkä. Mulla on joku ihme vaihe, että kaikki muu menee vähän vasemmalta kädeltä, mutta kun neitokaiset vaan vie ajatukset harha-ajolle jokakolmas sekuntti.

Ei sille vaan voi mitään. Se on luonnossa.

• tyttö
        hattu kirjoitti:

Ei tohon ole mitään sen monimutkaisempaa vastausta muuta kun, että no hei mä oon jätkä. Mulla on joku ihme vaihe, että kaikki muu menee vähän vasemmalta kädeltä, mutta kun neitokaiset vaan vie ajatukset harha-ajolle jokakolmas sekuntti.

Ei sille vaan voi mitään. Se on luonnossa.

moikka,kyllähän jätkät on sellasii,mutta yritä lyötää lukiosta muutakin hyvää kuin tytöt...
        ajattele että jos saat lakin niin voit saada paljon paremman työpaikan.

• hattu
        tyttö kirjoitti:

moikka,kyllähän jätkät on sellasii,mutta yritä lyötää lukiosta muutakin hyvää kuin tytöt...
        ajattele että jos saat lakin niin voit saada paljon paremman työpaikan.

En mä nyt kuitenkaan tyhmä ole. Vaikka mun pääkopan kapasiteetista suurin osa menee näihin juttuihin, niin on siinä nyt joku tolkku oltava.

Ja työelämästä ei liene tarpeen opettaa, kun olen mäkkärissä töissä 4 kertaa viikossa ja palkka on minimi 6,3 euroa tunnilta :)

• siis XD

Repesin :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• asdfghjkl234567890

jee oon gravediggaaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4369
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3253
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      989
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      21
      899
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      31
      890
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    Aihe