Brasilialaiset MIEHET

heyyycmoon

Moikka!
Oon 16v tyttö, ja perheen kanssa ajateltiin lähteä Brasiliaan. Ainoa mutta :
Ollaan Thaimaassa oltu 2 kertaa, ja siellä paikalliset miehet oli tosi flirttailevia ja huuteli perään ja niin edelleen... Ajattelin vain, mahtaako Brasiliassa olla yhtä "rohkeita" miehiä. Sama missä kävelin, joku oli aina kehumassa kauniiksi tai ottamassa kädestä kiinni.........

Kiitos vastauksista:)

10

4440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sara10

      pojasta vaariin ovat iloisia ja ystävällisiä, kaunisryhtisiä ja pilke silmissä, mutta eivät tule iholle, joten boa viagem!!

      • hei kuules

        Jos sinä olet vasta kymmenvuotias, niin ei edes latinomaissa sellainen käviskään päinsä, että iholle tulisivat...


      • Kokenut.

        No monesta kokemuksesta tiedän Brassi miehillä on yleensä iso ja komea vehje.Osaavat olla intohimoisia ja helliä,mutta laukeaavat liian helposti.


      • minä vaan
        Kokenut. kirjoitti:

        No monesta kokemuksesta tiedän Brassi miehillä on yleensä iso ja komea vehje.Osaavat olla intohimoisia ja helliä,mutta laukeaavat liian helposti.

        kokemuksesta voin sanoa että totta mitä blondi tyttö sanoi.. itse olen tässä seurustellut puolisen vuotta brasiliaisen miehen kanssa.. joka on muuten poikaystävänä ihan mahtava=) en varmaan suomimiestä enää haluaisikaan..


    • GambiAnja

      Siis täh: Eihän Thaimaassa miehet perään huutele!?! Ja jos 16-vuotiaiden (ja ilmeisesti olet ollut maassa vielä nuorempana) perään huudellaan, niin sehän on törkeää! Onkohan thai-mies niin nössö, että aikuista länsimaalaista naista ei uskalla lähestyä, lapsia kylläkin?

      Omilla matkoillani Kaakkois-Aasia on ollut yksi flirttivapaimmista alueista Kiinan, Japanin ja Korean ohella. Brasiliassa on selkeästi enemmän säpinää, niille jotka sitä haluavat, mutta takiaisiksi tai ahdistelijoiksi en brasseja mieltänyt. Omat kokemukseni ovat lähinnä kaupungeista, rantakohteiden menosta en tiedä. Tosin sanottakoon sekin, että Brasilia on kieltämättä ilmapiiriltään poikkeuksellisen seksuaalinen.

    • tyttö:D

      en oo mikään 40v ukko , minkä takia valehtelisin? halusin vaan tietää, mut kiitos niille JOTKA VASTASI asiallisesti :) kiitti !!! vastailkaa vaan lisää jos halutte(:

    • meu querido...

      Olen itse pian lähdössä ottamaan selvää,ovatko brasilialaiset miehet niin ihania,kuin uskon heidän olevan(tai ainakin erään tietyn miehen..) Olen saanut hänestä sellaisen kuvan tämän vuoden aikana,jonka olemme tunteneet,että hän on kohtelias,huomaavainen ja hauska..niin ja erittäin hurmaava..:) Mielenkiinnolla odotan,onko todellisuus tarua ihmeellisempää!

    • huolet pois...

      brasiliassa on paljon ihmisiä. kaikenvärisiä ja kaikenvärisillä hiuksilla ja valtaosa kauniita. vaikka valtaosa brasseista on tummia,mulatteja lyhyehköjä tummatukkaisia niin valtavan väkimäärän takia siel on myös pitkiä vaaleita. itse olen 190cm vaaleatukkainen nuorimies ja silti "sulauduin" paikalliseksi ihan hyvin. brasilialaiset arvostaa erittäin paljon kauneutta, hyvää vartaloa ja paljasta pintaa. mut huolet pois eivät ahdistele, huutele tai edes kommentoi minkäänlaista ulkonäköä.

    • amo brasil

      tuskin huutelevat. ensinnäkin ovat kohteliasta kansaa muutenkin, mutte brassimiehiä kiinnostaa NAISET. ei pikkutytöt :) latinat ovat muodokkaita, naisellisia naisia kurvineen kaikkineen. teinien perään eivät ole.

      Ja tuosta mitä blondityttö sanoi. Varmaan et ikinä edes ole brassimiehen kanssa ollut ;) 3 tuntia hyvää kyytiä, ei helposti laukeava.

      • Seksituristit sucks

        Oletko se Tarja Halosen näköinen seksituristi vai sen läski kaveri?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe