Onko kellään tietoa/kokemusta, voiko teflonpannun pinnoittaa uudelleen? Pannu on muuten kunnossa, mutta pinta naarmuilla.
Ei raaskisi heittää pois, mutta jos niin käy, niin mihin pönttöön tuo pitäisi lajittelussa lempata?
Teflonpannun pinnoitus?
3
3261
Vastaukset
- Vanhempi suunnittelija
Kampanjamyynnissä joskus ottavat vaihdossa. Sulattavat sen ja tekevät jotain uutta siitä.
Muuten en kirjoittaisi, mutta kehuisin norjalaisia pinnoitteita ja haukkuisin kovanaamapinnoitetta. Teflonia ei kannata kotimaista ostaa. Norjalaiset kestävät vuosikausia. Tietenkin hyvin pitää kohdella. Kotimaiset kuplivat muutamassa viikossa pilalle.
Ostin muuten titaani- tai jonkun nitridipinnoitetun muutama vuosi sitten. Kestää mitä vain ja on periaatteessa vallan mainio avaruusajan tuote. Mutta siinä on se vika että siihen tarttuu. Kaikki tarttuu eikä auta kuin läskiviipale pannun ja tavaran välissä. Pinnoitteeton vanha teflonpannukin ilman rasvaa hakkaa tuon ihmevehkeen mennen tullen. Samalla hinnalla olisi saanut italialaisia tefloneita kymmeneksi vuodeksi. - järvenpäässä
Moi, olin renkaita vaihtamassa alkukesästä keravalla, halliin tuli toinen asiakas ja aloimme rupattelemaan niitä näitä, hän kerto että Järvenpäässä on liike joka tekee näitä ja myös autojen vanteiden pinnotusta.Hinta oli muutaman euron jos oikeen muistan.
- Vanhempi suunnittelija
Ettet vaan sekoita johonkin eloksointiin. Teflonin kasvattaminen johonkin pintaan on melkoinen juttu jollekin nyrkkipajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693