Onko kellään tietoa/kokemusta, voiko teflonpannun pinnoittaa uudelleen? Pannu on muuten kunnossa, mutta pinta naarmuilla.
Ei raaskisi heittää pois, mutta jos niin käy, niin mihin pönttöön tuo pitäisi lajittelussa lempata?
Teflonpannun pinnoitus?
3
3783
Vastaukset
- Vanhempi suunnittelija
Kampanjamyynnissä joskus ottavat vaihdossa. Sulattavat sen ja tekevät jotain uutta siitä.
Muuten en kirjoittaisi, mutta kehuisin norjalaisia pinnoitteita ja haukkuisin kovanaamapinnoitetta. Teflonia ei kannata kotimaista ostaa. Norjalaiset kestävät vuosikausia. Tietenkin hyvin pitää kohdella. Kotimaiset kuplivat muutamassa viikossa pilalle.
Ostin muuten titaani- tai jonkun nitridipinnoitetun muutama vuosi sitten. Kestää mitä vain ja on periaatteessa vallan mainio avaruusajan tuote. Mutta siinä on se vika että siihen tarttuu. Kaikki tarttuu eikä auta kuin läskiviipale pannun ja tavaran välissä. Pinnoitteeton vanha teflonpannukin ilman rasvaa hakkaa tuon ihmevehkeen mennen tullen. Samalla hinnalla olisi saanut italialaisia tefloneita kymmeneksi vuodeksi. - järvenpäässä
Moi, olin renkaita vaihtamassa alkukesästä keravalla, halliin tuli toinen asiakas ja aloimme rupattelemaan niitä näitä, hän kerto että Järvenpäässä on liike joka tekee näitä ja myös autojen vanteiden pinnotusta.Hinta oli muutaman euron jos oikeen muistan.
- Vanhempi suunnittelija
Ettet vaan sekoita johonkin eloksointiin. Teflonin kasvattaminen johonkin pintaan on melkoinen juttu jollekin nyrkkipajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497