Kysymys

evls

miten transmiehet harrastavat seksiä naisten kanssa? entä sitten transnaiset? Tarkoitan, että jos ei ole korjauttanut elimiään, niin miten silloin? Kiitos vastauksista, auttakaa nyt tyhmää =)

51

4894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo miettinyt

      ihan samaa ; Jos mieheltä viedään kikkelsson ja naisilta pimpersson niin mitäs vittuun ne tekee?

      Jynssää otsaluitaan yhteen?

      Ihan kiva...

      • evls

        ... Ei täältä vissiin voi saada asiallisia vastauksia...


      • mieti se ei sovi sulle!


      • Anonyymi

        Voihan sitä vaikka pelata shakkia tai muita lautapelejä. Ruoanlaittokin yhdessä kivaa ajanvietettä. Postimerkkien keräilystä puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä vaikka pelata shakkia tai muita lautapelejä. Ruoanlaittokin yhdessä kivaa ajanvietettä. Postimerkkien keräilystä puhumattakaan.

        Parit tekevät yhdessä varmaan noitakin, sitä vaan aloittaja ei kysynyt.


    • muutkin

      miehet ja naiset.
      Onhan niitä muitakin tapoja saada kicksit kuin pelkkä klassinen kepillä reikään.

      Transmiehillä ennen penisleikkausta on mm. hyviä tekopeniksiä, minkä avulla seksi onnistuu molempien osapuolien kannalta hyvin. Tarkempaa selostusta en ala tässä selittämään. Mutta seksi ei ole mikään ongelma.

      • ooioioto

        transnaisillahan ei ole mitään ongelmaa. kaikki toimii niin kuin aidoillakin naisilla.


      • Anonyymi
        ooioioto kirjoitti:

        transnaisillahan ei ole mitään ongelmaa. kaikki toimii niin kuin aidoillakin naisilla.

        Nyt kysyttiin että jos ei ole penistä silvottu vielä tai pimppaa leikattu rikki.
        Jos siis omaa vain peniksen eikä minkäänlaista pippelistä kasattua arpista kyhäelmää edes,niin muka sama kuin naisilla vai?
        Harva nainen tykkää antaa kakkoseen, että kyllä se nyt eroaa aika paljon pakostakin.


    • hanna

      Ihan tavallisesti kuin luomunaisetkin, ei suurta ongelmaa ole naimiseen. Vaikka kyllä minulle nykyään mieluummin sinne etureppuun. Vaikka joskus kyllä annankin myös b osastoa.

    • ymmärsinköhän?

      Tarkoititko ihan oikeasti kysyä, että miten leikkaamaton transnainen voi harrastaa seksiä naisen kanssa? Meinaan vaan, että siinä on tarjolla aika laaja repertuaari, mukaan lukien myös myös perinteinen penetraatio, ellei se satu transnaista inhottamaan.

      • evls

        eiku miten transmies harrastaa seksiä naisen kanssa vai onko ne yleensä aseksuaaleja tai jotain sellasia?


      • evls
        evls kirjoitti:

        eiku miten transmies harrastaa seksiä naisen kanssa vai onko ne yleensä aseksuaaleja tai jotain sellasia?

        että pitävätkö yleensä transseksuaalit sitä toisen sukupuolen vartaloa kuvottavana vai seksikkäänä? Itsellä ei ole mitään kokemuksia transseksuaaleista, siksi olen näin pihalla ja olen vihdoin kasvanut ihmisenä ja oppinut arvostamaan erilaisuutta ja haluan oppi lisää.


      • p16
        evls kirjoitti:

        että pitävätkö yleensä transseksuaalit sitä toisen sukupuolen vartaloa kuvottavana vai seksikkäänä? Itsellä ei ole mitään kokemuksia transseksuaaleista, siksi olen näin pihalla ja olen vihdoin kasvanut ihmisenä ja oppinut arvostamaan erilaisuutta ja haluan oppi lisää.

        täysin transmiehestä. Itse pidän naisia toki seksikkäinä ja kiinnostavina, ja uskon että tunne vain kasvaa kun olen läpikäynyt sukupuolenkorjausprosessin. Sitä ennen tuskin menen kenenkään kanssa petiin :D Miehet eivät kiinnosta juurikaan.

        Asia on täysin tapauskohtainen.


      • "hannele"
        p16 kirjoitti:

        täysin transmiehestä. Itse pidän naisia toki seksikkäinä ja kiinnostavina, ja uskon että tunne vain kasvaa kun olen läpikäynyt sukupuolenkorjausprosessin. Sitä ennen tuskin menen kenenkään kanssa petiin :D Miehet eivät kiinnosta juurikaan.

        Asia on täysin tapauskohtainen.

        ihan tavallisia hetero miehiä niinkuin minä ja mulla tää tyttöily on vaan neljänseinän sisällä tapahtuvaa itsensä viihdyttämistä. Silti olen heteroseksuaali mies ja nainen kaikessa upeudessaan kiinnostaa. Mulla se tyttöily alkoi entisen tyttöystävän pukiessa minut ja avot jäin koukkuun. Asun sen verta pienellä paikkakunnalla että ovesta ei ole ulos asiaa ja auta armias jos joku tuttu tietäisi niin olis varmaan paikkakunnalta muutto. Ex tyttöystävän kanssa on sentään yhteisiä "salaisuuksia" että hän ei huutele ja käy toisinaan ostaan asusteita. Yhden kerran olen uskaltautunut illanviettoon joka oli tarkoitettu nimenomaan transvestiiteille ja transseksuaaleille mutta ainakin siihen paikkaan oli viimeinen kerta kun menin. Muistaakseni neljä pukeutunutta ja parikymmentä homoa vonkaamassa joille ei kertakaikkiaan mennyt kaaliin että haluaa vaan seurustella samanmielisten kanssa ja vaihtaa ajatuksia. Olis kiva tietää mitä paikkoja ja milloin olisi illanviettoja meikäläisille helsingissä. Siellä kun on meitä enemmän ja voi sulautua massaan eikä pelätä koko ajan sitä ilmituloa. Itte kun on pienipalkkainen ja tuota matkaakin sinne hesaan apaut viisisataa kilsaa niin ei ihan hetken mielijohteesta voi lähtee.


      • trallabimbo
        "hannele" kirjoitti:

        ihan tavallisia hetero miehiä niinkuin minä ja mulla tää tyttöily on vaan neljänseinän sisällä tapahtuvaa itsensä viihdyttämistä. Silti olen heteroseksuaali mies ja nainen kaikessa upeudessaan kiinnostaa. Mulla se tyttöily alkoi entisen tyttöystävän pukiessa minut ja avot jäin koukkuun. Asun sen verta pienellä paikkakunnalla että ovesta ei ole ulos asiaa ja auta armias jos joku tuttu tietäisi niin olis varmaan paikkakunnalta muutto. Ex tyttöystävän kanssa on sentään yhteisiä "salaisuuksia" että hän ei huutele ja käy toisinaan ostaan asusteita. Yhden kerran olen uskaltautunut illanviettoon joka oli tarkoitettu nimenomaan transvestiiteille ja transseksuaaleille mutta ainakin siihen paikkaan oli viimeinen kerta kun menin. Muistaakseni neljä pukeutunutta ja parikymmentä homoa vonkaamassa joille ei kertakaikkiaan mennyt kaaliin että haluaa vaan seurustella samanmielisten kanssa ja vaihtaa ajatuksia. Olis kiva tietää mitä paikkoja ja milloin olisi illanviettoja meikäläisille helsingissä. Siellä kun on meitä enemmän ja voi sulautua massaan eikä pelätä koko ajan sitä ilmituloa. Itte kun on pienipalkkainen ja tuota matkaakin sinne hesaan apaut viisisataa kilsaa niin ei ihan hetken mielijohteesta voi lähtee.

        Kyse oli transmiehistä, ei tiiteistä.


      • yx-ftm
        "hannele" kirjoitti:

        ihan tavallisia hetero miehiä niinkuin minä ja mulla tää tyttöily on vaan neljänseinän sisällä tapahtuvaa itsensä viihdyttämistä. Silti olen heteroseksuaali mies ja nainen kaikessa upeudessaan kiinnostaa. Mulla se tyttöily alkoi entisen tyttöystävän pukiessa minut ja avot jäin koukkuun. Asun sen verta pienellä paikkakunnalla että ovesta ei ole ulos asiaa ja auta armias jos joku tuttu tietäisi niin olis varmaan paikkakunnalta muutto. Ex tyttöystävän kanssa on sentään yhteisiä "salaisuuksia" että hän ei huutele ja käy toisinaan ostaan asusteita. Yhden kerran olen uskaltautunut illanviettoon joka oli tarkoitettu nimenomaan transvestiiteille ja transseksuaaleille mutta ainakin siihen paikkaan oli viimeinen kerta kun menin. Muistaakseni neljä pukeutunutta ja parikymmentä homoa vonkaamassa joille ei kertakaikkiaan mennyt kaaliin että haluaa vaan seurustella samanmielisten kanssa ja vaihtaa ajatuksia. Olis kiva tietää mitä paikkoja ja milloin olisi illanviettoja meikäläisille helsingissä. Siellä kun on meitä enemmän ja voi sulautua massaan eikä pelätä koko ajan sitä ilmituloa. Itte kun on pienipalkkainen ja tuota matkaakin sinne hesaan apaut viisisataa kilsaa niin ei ihan hetken mielijohteesta voi lähtee.

        Eipä taida nuo pukeutumisjuttusi oikein liittyä tähän viestiketjuun. Mikähän ihmeen vimma näillä transvestiittimiehillä on aina sekaantua joka asiaan?


      • no sitten
        evls kirjoitti:

        eiku miten transmies harrastaa seksiä naisen kanssa vai onko ne yleensä aseksuaaleja tai jotain sellasia?

        Koitin vaan selvittää sitä osaa kysymyksestä joka koski transnaisia. Ilmeisesti tarkoitit että miten transnaiset on miehen kanssa ennen leikkausta? Monet heterot varmaan löytää jotain keinoja, toiset taas elävät ihan selibaatissa. Itse olen lesbo, ja tunnen enimmäkseen toisia lepakko-ts:iä, ja lisäksi olen leikkausta odotellessa edelleen selibaatissa vaikken aseksuaali olekaan. Oman jalkovälin reaktiot voi inhottaa niin paljon, ettei tule mitään.


      • Dyyppi.
        evls kirjoitti:

        että pitävätkö yleensä transseksuaalit sitä toisen sukupuolen vartaloa kuvottavana vai seksikkäänä? Itsellä ei ole mitään kokemuksia transseksuaaleista, siksi olen näin pihalla ja olen vihdoin kasvanut ihmisenä ja oppinut arvostamaan erilaisuutta ja haluan oppi lisää.

        Jos sinua nyt eniten kiinnosti tuo vartalon kiinnostavuus-puoli, niin voisin sanoa olevani jossainmäärin bi, hankala sanoa tarkalleen, kun oma keho on vielä kesken hoitoja, mutta se mitä ajattelen naisvartalosta on jotain vastenmielisyyden ja seksikkäänä ajattelun väliltä, kyllä.

        En usko että kellään ongelmia on sen vastakkaisen sukupuolen vartalon kanssa. Sitä kohtaan saattaa olla lieviä inhon tunteita, mutta ne ei ole sen henkilön vikaa, tai ei siinä henkilössä se ongelma ole, vaan omassa vartalossa. Kun on vielä hoitojen alussa eräänlainen hylkimis-reaktio :)
        Mutta kyllä minua naiset kiinnostaa. Ja naisten vartalot seksuaalisessa mielessä.

        :D Hienoa että olet kasvanut ihmisenä ja valmiina ymmärtämään transihmisiä. Ymmärtäviä ihmisiä kaivataan tähän maailmaan lisää.


      • Anonyymi
        evls kirjoitti:

        eiku miten transmies harrastaa seksiä naisen kanssa vai onko ne yleensä aseksuaaleja tai jotain sellasia?

        Ihan omaavat luonnolliset vietit , jos ei ole leikattu niin ihan tavallisesti mutta jos on leikattu niin ihan kun lesbot.
        Miksi kyselet täällä tuollaisia kun tiedät etukäteen että rivouksia nämä kahjot latelee ainoastaan . Kysy joltain joka in trans niin saat oikean vastauksen.
        Palstalla ei ole muita kun nuo jotka rivoilee ja syytkin niihin tiedetään miksi niin tekevät .


      • Anonyymi
        evls kirjoitti:

        että pitävätkö yleensä transseksuaalit sitä toisen sukupuolen vartaloa kuvottavana vai seksikkäänä? Itsellä ei ole mitään kokemuksia transseksuaaleista, siksi olen näin pihalla ja olen vihdoin kasvanut ihmisenä ja oppinut arvostamaan erilaisuutta ja haluan oppi lisää.

        Kuten näet niin näillä palstoilla et opi yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten näet niin näillä palstoilla et opi yhtään mitään

        Eipä kait tuossa mistään opin saannista ole kyse. Luulisin että omalla kohdallani, jos olisi naiseksi muuntautunut mies, jonka kanssa tunnetaso synkkaisi, kumppani haluaisi olla nainen suhteessa, mutta haluaisi säilyttää miehisen elimensä joka tapauksessa. Silloin olisi ainakin seksi varmaankin rikkainta mitä kuvitella saattaa.
        Luin joskus jostakin amerikkalaisesta joka oli teettänyt rinnat ja kaikki oli päällepäin täysin kaunis nainen. Kyseinen nainen kuitenkin piti miehisestä elimestään, ja totesi että siinä kohtaa peli menee poikki, eli elintä ei tule leikkauttamaan. Itse voisin olla suhteessa tällaisen naisen kanssa. Kaikki riippuu miten tulee toimeen toinen toistensa kanssa ja miten suhteessa on kiintymystä ihmisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kait tuossa mistään opin saannista ole kyse. Luulisin että omalla kohdallani, jos olisi naiseksi muuntautunut mies, jonka kanssa tunnetaso synkkaisi, kumppani haluaisi olla nainen suhteessa, mutta haluaisi säilyttää miehisen elimensä joka tapauksessa. Silloin olisi ainakin seksi varmaankin rikkainta mitä kuvitella saattaa.
        Luin joskus jostakin amerikkalaisesta joka oli teettänyt rinnat ja kaikki oli päällepäin täysin kaunis nainen. Kyseinen nainen kuitenkin piti miehisestä elimestään, ja totesi että siinä kohtaa peli menee poikki, eli elintä ei tule leikkauttamaan. Itse voisin olla suhteessa tällaisen naisen kanssa. Kaikki riippuu miten tulee toimeen toinen toistensa kanssa ja miten suhteessa on kiintymystä ihmisinä.

        Tuota noin, jos elää naisena ja naisennäköisenä mutta säilyttää peniksensä, niin... Eipä taida kyseinen penis ainakaan toimia. Säilyttääkö kyseinen nainen myös kiveksensä ja syö koko loppuelämän androcuria, jolloin loppuelämä ei ole kovin pitkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omaavat luonnolliset vietit , jos ei ole leikattu niin ihan tavallisesti mutta jos on leikattu niin ihan kun lesbot.
        Miksi kyselet täällä tuollaisia kun tiedät etukäteen että rivouksia nämä kahjot latelee ainoastaan . Kysy joltain joka in trans niin saat oikean vastauksen.
        Palstalla ei ole muita kun nuo jotka rivoilee ja syytkin niihin tiedetään miksi niin tekevät .

        Aika paksua esiintyä asiantuntijana, jos vuonna 2023 luulet, että leikatut transMIEHET harrastavat seksiä kuin lesbot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kait tuossa mistään opin saannista ole kyse. Luulisin että omalla kohdallani, jos olisi naiseksi muuntautunut mies, jonka kanssa tunnetaso synkkaisi, kumppani haluaisi olla nainen suhteessa, mutta haluaisi säilyttää miehisen elimensä joka tapauksessa. Silloin olisi ainakin seksi varmaankin rikkainta mitä kuvitella saattaa.
        Luin joskus jostakin amerikkalaisesta joka oli teettänyt rinnat ja kaikki oli päällepäin täysin kaunis nainen. Kyseinen nainen kuitenkin piti miehisestä elimestään, ja totesi että siinä kohtaa peli menee poikki, eli elintä ei tule leikkauttamaan. Itse voisin olla suhteessa tällaisen naisen kanssa. Kaikki riippuu miten tulee toimeen toinen toistensa kanssa ja miten suhteessa on kiintymystä ihmisinä.

        Eli sinä olet homo tai bi? Todennäköisesti homo koska et kaipaa vaginaa kumppanillasi..

        Miten niin rikkaita!!? Köyhää mielestäni...


    • piia

      Ennen tuota srs:ää seksi kyllä sujui, mutta
      tuo penetraatio tapahtui vain sinne kakkos-
      osastolle..

      Nyt tapahtuu niin kuin ihan luomuillakin..

      Kokeiltu on.. :))

      • mieluummin

        kyllä sitä odotti mieluummin että oli oikeat välineet penetraatioon


      • piia
        mieluummin kirjoitti:

        kyllä sitä odotti mieluummin että oli oikeat välineet penetraatioon

        Odottaa toki olisi voinut, mutta ei
        halunnut. Kyllä minulla meni halut edelle.

        Ja eräässä vaiheessa kait noiden hormonien
        myllerryksen vaiheessa suorastaan oli pakko.

        Olinhan koko ikäni ollut heteronainen vaikka
        ulkoisesti näytinkin meheltä.


    • mieleeni

      Enpä haluaisi seksikumppaniksi ihmistä, joka pitää kysyä moista. Seksi hänen kanssaan olisi varmasti tylsää ja mielikuvituksetonta.

    • ftm aluillaan.

      Itse taas pelkään, että miten pystyn koskaan tyydyttämään jonkun tärkeän tytön haluja, jos en pysty mihinkään lähempään kanssakäymiseen tällä keholla. Inho on liian suuri. Ja tuntuu siltä, että parisuhteissa se seksi on todella suuressa ja tärkeässä osassa. Ja vielä se, että kauniimman osapuolen keho ei aiheuta suoranaista inhoa, muttei kyllä herätä hirveästi seksuaalisia tunteitakaan..ei kyllä paranna kauheasti tilannetta.
      Miten kukaan voi jaksaa montaakaan vuotta henkilöä, jonka kanssa pääsee korkeintaan pusuttelemaan ja selibaattiseen fyysiseen läheisyyteen? Jos hän ei saa himoita minun fyysisiä 'niitä' paikkoja, miten mielenkiinto sitten säilyy minussa?, väkisinhän sitä sitten ajattelee muita jos ei voi omaansakaan ajatella seksuaalisesti.
      Kyl tää on vihoviimeinen homma tää transseksuaalisuus. Niin paljon ongelmia. Mut voi voi. :) tulta päin.

      • tyidyit

        transmiehet ovat ehkä parhaimpia antamaan suuseksiä, loput leikit voi keksiä itse ;)ei sen tarvitse aina olla sitä perinteistä - melaa mekkoon.


      • trallabimbo
        tyidyit kirjoitti:

        transmiehet ovat ehkä parhaimpia antamaan suuseksiä, loput leikit voi keksiä itse ;)ei sen tarvitse aina olla sitä perinteistä - melaa mekkoon.

        Me tytötkin ollaan erilaisia, sun pitää löytää sellainen, jolle se perinteinen miehen elin ei ole elintärkeä. hihi...hauska sanaleikki.


      • packerit...

        on rakennettu mm. seksiä varten, ja sellaisen sisälle on muotoiltu eräänlainen systeemi, mikä hieroo, samalla kun penistä liikuttaa, transmiesten penistä, ts. sitä kasvanutta klitorista. Eli molemmat osapuolet kyllä saa varmasti siinä hommassa nautintoa. Ainoa ongelma on partnerin suhtautuminen penikseen, mikä näyttää ja tuntuu penikseltä, muttei sellainen ole. Luulisi että se olisi aivan sama, etenkin kun jotkut ovat kuuleman mukaan pystyneet huijaamaan yhden yön juttujaan tekopeniksellä. Ei ole huomattu millainen härveli siellä jalkovälissä on.
        Ja jos ajatellaan seksiä rakastamansa ihmisen kanssa, niin silloin ainakin luulisi ettei ongelmaa ole.
        Kuitenkin, tuo on vain odotellessa leikkausta toimiva ratkaisu. Tietysti tavanomaisen sisään ja ulos-tekniikan sijasta voisi, kuten on ehdotettukin, huomioida toista muulla tavalla.

        Tosiaan laittaa tällaiset jutut ajattelemaan, miten raivostuttavaa on ihmisen seksi-pakkomielle. Kyllähän sitä itseäänkin haluttaa, mutta ei sen pitäisi olla esteenä kun joutuu soveltamaan.


    • Anonyymi

      Ihan kuten kaikki muutkin seksiä harrastavat: eri variaatioita ja mielikuvitus rajana. Suuseksiä ja sormileikkejä naisen tyydyttämiseen ja penetraatio realistisella tekopeniksellä. Kovempi, isompi ja kestävämpi kuin oikea pieni tai veltto kalu olisi eikä tule vahinkoraskauksia. Naiset ovat olleet oikein tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Se kalu on suurimman osan ajasta pieni ja veltto mutta se on kuitenkin omani. Mikään tekopenis ja pillu housuissa ei oikein istu omaan miehisyyteeni ja seksi on parempaa ihan omalla peniksellä kuin millään tunnottomalla tekovehkeellä. Ahdistaisi mennä vessaankin kun pitäisi aina mennä koppiin kusemaan istualtaan.


    • Anonyymi

      Olen huomannut, että todella vaikea löytää kumppania, kun on homo transmies, eikä alapäätä ole operoitu. Eli pitäisi löytää homomies, joka on kuitenkin kiinnostunut ns. pimpistä. Biseksuaalikaan kun ei välttämättä tästä yhdistelmästä ole kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Onpa vaikea tajuta mikä siis olet? Oletko entinen nainen joka on muuttanut ulkomuodon ja naamat (tissit pois) mieheksi? Pimppi on jäljellä mutta ulkonäkö miehen? Sitten sanot että olet homo?
        Eli oletko nyt nykyisenä miehenä kiinnostunut miehistä? Vai tarkoitatko olevasi lesbo.
        Jos olet pohjimmiltasi alunperin nainen, ei kai sinua voi homoksi silloin mieltää jos edelleen etsit miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa vaikea tajuta mikä siis olet? Oletko entinen nainen joka on muuttanut ulkomuodon ja naamat (tissit pois) mieheksi? Pimppi on jäljellä mutta ulkonäkö miehen? Sitten sanot että olet homo?
        Eli oletko nyt nykyisenä miehenä kiinnostunut miehistä? Vai tarkoitatko olevasi lesbo.
        Jos olet pohjimmiltasi alunperin nainen, ei kai sinua voi homoksi silloin mieltää jos edelleen etsit miestä.

        Mitä vittua selität? Jos ihminen on identiteetiltään mies ja kiinnostunut miehistä, tottakai henkilö on identiteetiltään homo. Ja tottakai homot transmiehet tietävät, että heidän on vaikeaa löytää seuraa toisista homoista, kun alapää on naistyypillinen, sitähän tämäkin kirjoittaja sanoi.

        Et nyt oikein vakuuta, kun epäilet ainoastaan miehistä kiinnostunutta henkilöä lesboksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa vaikea tajuta mikä siis olet? Oletko entinen nainen joka on muuttanut ulkomuodon ja naamat (tissit pois) mieheksi? Pimppi on jäljellä mutta ulkonäkö miehen? Sitten sanot että olet homo?
        Eli oletko nyt nykyisenä miehenä kiinnostunut miehistä? Vai tarkoitatko olevasi lesbo.
        Jos olet pohjimmiltasi alunperin nainen, ei kai sinua voi homoksi silloin mieltää jos edelleen etsit miestä.

        Miten niin "edelleen miestä"??

        Oliko viestisi pointti tulla transihmiset-palstalle kyseenalaistamaan ihmisten identiteetin vai mikä?

        Minua ja vaimoani on aina kiihottanut ainostaan ajatus miehen ja naisen välisestä seksistä emmekä ymmärrä kahden naisen välistä seksiä. Olemmeko me sinun mielestäsi lesboja? Ihan sama tosin vaikka olisimme, meitä ei kadulla tavallisesta heteroparista erota, onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua selität? Jos ihminen on identiteetiltään mies ja kiinnostunut miehistä, tottakai henkilö on identiteetiltään homo. Ja tottakai homot transmiehet tietävät, että heidän on vaikeaa löytää seuraa toisista homoista, kun alapää on naistyypillinen, sitähän tämäkin kirjoittaja sanoi.

        Et nyt oikein vakuuta, kun epäilet ainoastaan miehistä kiinnostunutta henkilöä lesboksi.

        Olen syntynyt mieheksi ja kiinnostunut naisista. Jos muuntautuisin naiseksi, olisin ilmeisesti mielestäsi lesbo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syntynyt mieheksi ja kiinnostunut naisista. Jos muuntautuisin naiseksi, olisin ilmeisesti mielestäsi lesbo?

        Olisit edelleen hetero, sillä "muuntautuminen" tarkoitta transvestisyyttä ja sukupuolen kokemus olisi edelleen mies. Mutta jos kokisit olevasi nainen, olisit lesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syntynyt mieheksi ja kiinnostunut naisista. Jos muuntautuisin naiseksi, olisin ilmeisesti mielestäsi lesbo?

        Tuskin, koska et maininnut olevasi nainen identiteetiltäsi. Kuuluuko identiteettiisi penis ja onko se sinulle tärkeä seksissä? Vai vihaatko sitä ja olisiko sinulle luontevaa harrastaa seksiä kuten lesbot yleensä?


      • Olen mies,joka on kiinnostunut transmiehistä,vaikka sillä olisi pimppi.Voisimme keskustella kanssasi est_lupus at yahoo piste com En ole hakemassa sitä mitä miehet ovat odottamassa naisilta:) Olen hyvävartaloinen ja treenattu,pks:ltä..Keskustellaan aluksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin "edelleen miestä"??

        Oliko viestisi pointti tulla transihmiset-palstalle kyseenalaistamaan ihmisten identiteetin vai mikä?

        Minua ja vaimoani on aina kiihottanut ainostaan ajatus miehen ja naisen välisestä seksistä emmekä ymmärrä kahden naisen välistä seksiä. Olemmeko me sinun mielestäsi lesboja? Ihan sama tosin vaikka olisimme, meitä ei kadulla tavallisesta heteroparista erota, onneksi.

        Kyllä olette lesboja, tietysti! 😆
        Kaksi naista yhdessä, mitä muuta se voisi olla.
        Sukupuoli kun ei vaihdu koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olette lesboja, tietysti! 😆
        Kaksi naista yhdessä, mitä muuta se voisi olla.
        Sukupuoli kun ei vaihdu koskaan.

        Todellakin, sukupuoli ei vaihdu, mutta ulkonäkö (myös ulkoisten sukupuolielimien) voi muuttua. Ihmisen sukupuolta ei määritellä siitä mitä löytyy housuista, vaan siitä mitä löytyy korvien välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olette lesboja, tietysti! 😆
        Kaksi naista yhdessä, mitä muuta se voisi olla.
        Sukupuoli kun ei vaihdu koskaan.

        Niin, mitä muutakaan se voisi olla, kun kyse on henkilöistä, joita kiihottaa penis?


    • Anonyymi

      Eiköhän ihan tavallisella tavalla

    • Anonyymi

      Analaukkojen vastakkain saksitus toimii kaikilla transsuilla🥰

    • Anonyymi

      Ei mitenkään. Jos ei ole korjauttanut elimiään, niin silloin ei harrasteta seksiä. Piste. Tai jos harrastetaan, niin ei silloin ole transnainen tai -mies.

      • Anonyymi

        Aloittaja kysyi nimenomaan transmiesten seksistä naisen kanssa ja kyllä itse näkisin, että nämä voivat harrastaa seksiä naisen kanssa ilman, että siinä olisi mitään miehuutta vähentävää. Esim.sträppärillä tai hyväilemällä toista - mutta toki näillä tavoilla annetaan mielihyvää vain sille toiselle osapuolelle.

        Sitä miten transnainen pystyy harrastamaan yhdyntää peniksellään naisen kanssa en henkilökohtaisesti kykene ymmärtämään. Tai toisaalta transmies emättimellään. Kuulemma ennen 2000-lukua oli joku mystinen pakko mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Itse en sitä kyllä omassa elämässäni huomannut enkä koskaan harrastanut seksiä ennen prosessia.


    • Anonyymi

      Pornofilmeissä monilla (=käytönnössä kaikilla) transnaisilla on toimivat penikset joita käytetään miehen tapaan. Nämä kuitenkin lienevät usein henkilöitä jotka tienaavat rahaa leikkausta varten tuossa kyseisessä paskabisneksessä, koska valtio ei maksa mitään USA:ssa eikä monessa muussakaan maan kolkassa.

    • Anonyymi

      Mene seksi palstalle ehkä siellä tietävät

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe