homobaareja??

gaylove

Onkohan Tokiossa mitään gaybaareja? Kiinnostaisi nähä noita japanilaisia homoja.. ;)

8

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinkkanen

Pervoooo...

• lolmään

LOLZ!!! XD

• Kakihara

Ai wa kanari itai.

• Kabuki-cho

Löydät niitä paikkoja pilvin pimein Shinjukun kaupunginosasta. Siellä Kabuki-chon reuna-alueilla on tusinoittain gay-baareja.

• adsasd

Useat gay-mestat ei vaan kyllä ota ulkomaalaisia sisään, varsinkaan, jos yksinäs hiippailet ilman paikallista seuraa. Jos edustalla on kyltti "no foreigners" niin älyät tietysti olla menemättä sisään. Muuten vaan yrittämään ja lentämään pihalle, jos ei pärstä kelpaa.

Ei omaa kokemusta, mutta kuulemma näin.

• rasismi?
        adsasd kirjoitti:

Useat gay-mestat ei vaan kyllä ota ulkomaalaisia sisään, varsinkaan, jos yksinäs hiippailet ilman paikallista seuraa. Jos edustalla on kyltti "no foreigners" niin älyät tietysti olla menemättä sisään. Muuten vaan yrittämään ja lentämään pihalle, jos ei pärstä kelpaa.

Ei omaa kokemusta, mutta kuulemma näin.

Onko Japani niin takapajuinen maa, että sallii julkisen rotuerottelun? Japanilaiset >< Ei-japanilaiset. Vai vetoavatko siihen, että eivät osaa englantia? Eihän Suomessakaan kaikki osaa, mutta ulkomaalaisten pääsyn kieltäviä kyltteja täällä ei ainakaan sallita.

• Docomo
        rasismi? kirjoitti:

Onko Japani niin takapajuinen maa, että sallii julkisen rotuerottelun? Japanilaiset >< Ei-japanilaiset. Vai vetoavatko siihen, että eivät osaa englantia? Eihän Suomessakaan kaikki osaa, mutta ulkomaalaisten pääsyn kieltäviä kyltteja täällä ei ainakaan sallita.

"No foreigners allowed" kyltteja nakee aika ajoin baarien/kylpyloiden edustalla. Kyse ei kuitenkaan ole rotuerottelusta.

Kylteista saamme kiittaa U.S. marines-hemmoja 99%:sti ja 1%:sti kielitaidottomuutta.

Puhun tassa yleisesti baareista Japanissa, en homobaareista, koska niista minulla ei ole henk.koht kokemusta.

Puhun japania eika minulla ole ollut mitaan vaikeuksia paasta sisaan baareihin/kylpyloihin joissa kylttia esiintyy. Yleensa niille riittaa ovella "nihongo daijoubu desu"

Keskustelun aloittajan kannattaa tutustua ----> http://www.utopia-asia.com/tokybars.htm

• Bemmie

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51