upea oulun konsertti 12.4

brunetti28

kyllä oli taas aivan mahtava meno ollussa eilen illalla. jari kyllä taas oli niin ihku että ei voi muuta sanoa.
mitä siihen fanien huomaamiseen tulee niin jari kyllä huomas fanit.
mulla oli oikein eilen omakohtaisia kokemuksia kun vein ruusun jarille ja pääsin sen kanssa vielä samaan kuvaan että sellaista minulle että turhaan te sitä jaria haukutte että se ei huomaa faneja :)

26

1753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keep calm

joo joo pullero ainahan te sinne tungette! Jari kokee varmaa lievää noloutta ja komiikkaa siitä kuvasta,,,

• satulinnat sortuneet

Kirjoitit asiaa. Onko tuon ns.bruneten, (ilmeisesti on kuitenkin tyhmä blondi) pakko kirjoitella tänne monen samanlaisen viestin voimalla. En todellakaan tunne kateutta, myötähäpeää vain.

• brunetti 28
        satulinnat sortuneet kirjoitti:

Kirjoitit asiaa. Onko tuon ns.bruneten, (ilmeisesti on kuitenkin tyhmä blondi) pakko kirjoitella tänne monen samanlaisen viestin voimalla. En todellakaan tunne kateutta, myötähäpeää vain.

sanokaa mitä sanotte jari on ihana ja paras
        kukahan täälläkin on tyhmä blondi kysynpä vaan

• ((((((((

älähän sinä siinä hauku ketään

• vaikka kuinka joku kirjoittaa
        satulinnat sortuneet kirjoitti:

ei saa haukkua ketään

• fiilinki..

kyllä huomaa pullerot, kun tunkevat siihen musertaen melkein Jarin, Jarin ilme oli siinä paljonpuhuva. Se oli niin vino hymy ja virne. Se oli komiikan puolle mennyt esitys ja Jari oli nolo niin nolo, etkö jo itsekin huomaa.

• brunetti28

taas kateelliset puhuu

• kyllä
        brunetti28 kirjoitti:

taas kateelliset puhuu

se koomista on ja varmasti virnuiluttaa.

• lautamainen
        brunetti28 kirjoitti:

taas kateelliset puhuu

minulla on läskineuroosi ja olen itse hoikka en voi olla kateellinen pullukoille. Säälin kyllä Jaria.

• brunetti28
        lautamainen kirjoitti:

minulla on läskineuroosi ja olen itse hoikka en voi olla kateellinen pullukoille. Säälin kyllä Jaria.

kyllä ne jotka on kokeneet saman kun minä niin tietävät mistä minä puhun ja jarilla on hiton hyvä perse

• todellakin
        brunetti28 kirjoitti:

kyllä ne jotka on kokeneet saman kun minä niin tietävät mistä minä puhun ja jarilla on hiton hyvä perse

voi voi teitä

• &&&&&

äläpäs nyt höpise tommoisia

• jeesustelijat
        brunetti28 kirjoitti:

ai ootko sä se dokkarin pullukka brunetti?

• objekti
        lautamainen kirjoitti:

Tasan eivät käy onnen lahjat.

• huomaa se

kyllä Jari fanisa tuntee

• muuta...

...ELÄMÄÄ KU JARI?

• Hilima...

ihana palsta, täältä saa hyvää nauru energiaa....Ihanaa...nyt sitä jaksaa elämän arkea...hah, hah ,hah, kun tulikin hyvä mieli...hah,hah,hah, Kiitos.

• brunetti28
        Hilima... kirjoitti:

ihana palsta, täältä saa hyvää nauru energiaa....Ihanaa...nyt sitä jaksaa elämän arkea...hah, hah ,hah, kun tulikin hyvä mieli...hah,hah,hah, Kiitos.

täältä kun lukee näitä juttuja niin ei voi kun nauraa veet silmissä.
        jos multa kysyt niin on mulla muutakin elämää kun jari
        mutta jari kuuluu minun elämään

• !!!!!!!!

elämää on kun on jari

• ///////

ON ELÄMÄSSÄ PALJON MUUTAKIN KUIN JARI MUTTA ONNEKSI MEILLÄ ON JARI =)

• jestas sentään mitkä..
        brunetti28 kirjoitti:

täältä kun lukee näitä juttuja niin ei voi kun nauraa veet silmissä.
        jos multa kysyt niin on mulla muutakin elämää kun jari
        mutta jari kuuluu minun elämään

"on mulla muutakin elämää kun jari mutta jari kuuluu minun elämään". Mitähän Jari sanoisi tuosta viimeisestä väittämästäsi? Jos Jari tulee vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotteena sinun märkiin päiväuniisi.

• brunetti28
        jestas sentään mitkä.. kirjoitti:

"on mulla muutakin elämää kun jari mutta jari kuuluu minun elämään". Mitähän Jari sanoisi tuosta viimeisestä väittämästäsi? Jos Jari tulee vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotteena sinun märkiin päiväuniisi.

kyllä se jari kuuluu minun elämään.
        minähän voin kysyä siltä mitä se sanoo jos se kuuluu minun elämään niin minä kerron sitten sen sinulle kun sinua niin vaivaa mitä jari sanois.
        ja mitä niihin uniin tulee niin kyllä se jari on minun unissa melkein joka yö.

• jos kertoisit

Jarin esittämästä musiikista, oliko uusia sovituksia tutuista biiseistä, jotain yllättäviä kappalevalintoja. Jätettäis nyt jo ne pullerot ja ei pullerot omaan arvoonsa. Jarin takapuolikaan ei liiemmin kiinnosta.

• brunetti28

joo oli uusia sovituksia ja uusia ihania kappaleita kanssa. kannattaa ostaa jarin uusin levy vappuna

• totta kai
        brunetti28 kirjoitti:

joo oli uusia sovituksia ja uusia ihania kappaleita kanssa. kannattaa ostaa jarin uusin levy vappuna

Jarin levy pitää heti ostaa

• brunetti28
        totta kai kirjoitti:

Jarin levy pitää heti ostaa

jarin levy pitää heti ostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      249
      14194
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      61
      7220
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      200
      6947
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      41
      5029
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      109
      4807
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      74
      4687
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      79
      4390
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4371
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4132
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      101
      3921
    Aihe