kyllä oli taas aivan mahtava meno ollussa eilen illalla. jari kyllä taas oli niin ihku että ei voi muuta sanoa.
mitä siihen fanien huomaamiseen tulee niin jari kyllä huomas fanit.
mulla oli oikein eilen omakohtaisia kokemuksia kun vein ruusun jarille ja pääsin sen kanssa vielä samaan kuvaan että sellaista minulle että turhaan te sitä jaria haukutte että se ei huomaa faneja :)
upea oulun konsertti 12.4
26
1712
Vastaukset
- keep calm
joo joo pullero ainahan te sinne tungette! Jari kokee varmaa lievää noloutta ja komiikkaa siitä kuvasta,,,
- satulinnat sortuneet
Kirjoitit asiaa. Onko tuon ns.bruneten, (ilmeisesti on kuitenkin tyhmä blondi) pakko kirjoitella tänne monen samanlaisen viestin voimalla. En todellakaan tunne kateutta, myötähäpeää vain.
- brunetti 28
satulinnat sortuneet kirjoitti:
Kirjoitit asiaa. Onko tuon ns.bruneten, (ilmeisesti on kuitenkin tyhmä blondi) pakko kirjoitella tänne monen samanlaisen viestin voimalla. En todellakaan tunne kateutta, myötähäpeää vain.
sanokaa mitä sanotte jari on ihana ja paras
kukahan täälläkin on tyhmä blondi kysynpä vaan - ((((((((
älähän sinä siinä hauku ketään
- vaikka kuinka joku kirjoittaa
satulinnat sortuneet kirjoitti:
ei saa haukkua ketään
- fiilinki..
kyllä huomaa pullerot, kun tunkevat siihen musertaen melkein Jarin, Jarin ilme oli siinä paljonpuhuva. Se oli niin vino hymy ja virne. Se oli komiikan puolle mennyt esitys ja Jari oli nolo niin nolo, etkö jo itsekin huomaa.
- brunetti28
taas kateelliset puhuu
- kyllä
brunetti28 kirjoitti:
taas kateelliset puhuu
se koomista on ja varmasti virnuiluttaa.
- lautamainen
brunetti28 kirjoitti:
taas kateelliset puhuu
minulla on läskineuroosi ja olen itse hoikka en voi olla kateellinen pullukoille. Säälin kyllä Jaria.
- brunetti28
lautamainen kirjoitti:
minulla on läskineuroosi ja olen itse hoikka en voi olla kateellinen pullukoille. Säälin kyllä Jaria.
kyllä ne jotka on kokeneet saman kun minä niin tietävät mistä minä puhun ja jarilla on hiton hyvä perse
- todellakin
brunetti28 kirjoitti:
kyllä ne jotka on kokeneet saman kun minä niin tietävät mistä minä puhun ja jarilla on hiton hyvä perse
voi voi teitä
- &&&&&
äläpäs nyt höpise tommoisia
- jeesustelijat
brunetti28 kirjoitti:
ai ootko sä se dokkarin pullukka brunetti?
- objekti
lautamainen kirjoitti:
Tasan eivät käy onnen lahjat.
- huomaa se
kyllä Jari fanisa tuntee
- muuta...
...ELÄMÄÄ KU JARI?
- Hilima...
ihana palsta, täältä saa hyvää nauru energiaa....Ihanaa...nyt sitä jaksaa elämän arkea...hah, hah ,hah, kun tulikin hyvä mieli...hah,hah,hah, Kiitos.
- brunetti28
Hilima... kirjoitti:
ihana palsta, täältä saa hyvää nauru energiaa....Ihanaa...nyt sitä jaksaa elämän arkea...hah, hah ,hah, kun tulikin hyvä mieli...hah,hah,hah, Kiitos.
täältä kun lukee näitä juttuja niin ei voi kun nauraa veet silmissä.
jos multa kysyt niin on mulla muutakin elämää kun jari
mutta jari kuuluu minun elämään - !!!!!!!!
elämää on kun on jari
- ///////
ON ELÄMÄSSÄ PALJON MUUTAKIN KUIN JARI MUTTA ONNEKSI MEILLÄ ON JARI =)
- jestas sentään mitkä..
brunetti28 kirjoitti:
täältä kun lukee näitä juttuja niin ei voi kun nauraa veet silmissä.
jos multa kysyt niin on mulla muutakin elämää kun jari
mutta jari kuuluu minun elämään"on mulla muutakin elämää kun jari mutta jari kuuluu minun elämään". Mitähän Jari sanoisi tuosta viimeisestä väittämästäsi? Jos Jari tulee vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotteena sinun märkiin päiväuniisi.
- brunetti28
jestas sentään mitkä.. kirjoitti:
"on mulla muutakin elämää kun jari mutta jari kuuluu minun elämään". Mitähän Jari sanoisi tuosta viimeisestä väittämästäsi? Jos Jari tulee vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotteena sinun märkiin päiväuniisi.
kyllä se jari kuuluu minun elämään.
minähän voin kysyä siltä mitä se sanoo jos se kuuluu minun elämään niin minä kerron sitten sen sinulle kun sinua niin vaivaa mitä jari sanois.
ja mitä niihin uniin tulee niin kyllä se jari on minun unissa melkein joka yö.
- jos kertoisit
Jarin esittämästä musiikista, oliko uusia sovituksia tutuista biiseistä, jotain yllättäviä kappalevalintoja. Jätettäis nyt jo ne pullerot ja ei pullerot omaan arvoonsa. Jarin takapuolikaan ei liiemmin kiinnosta.
- brunetti28
joo oli uusia sovituksia ja uusia ihania kappaleita kanssa. kannattaa ostaa jarin uusin levy vappuna
- totta kai
brunetti28 kirjoitti:
joo oli uusia sovituksia ja uusia ihania kappaleita kanssa. kannattaa ostaa jarin uusin levy vappuna
Jarin levy pitää heti ostaa
- brunetti28
totta kai kirjoitti:
Jarin levy pitää heti ostaa
jarin levy pitää heti ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124570MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912356Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5641785Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491- 91453
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3948