upea oulun konsertti 12.4

brunetti28

kyllä oli taas aivan mahtava meno ollussa eilen illalla. jari kyllä taas oli niin ihku että ei voi muuta sanoa.
mitä siihen fanien huomaamiseen tulee niin jari kyllä huomas fanit.
mulla oli oikein eilen omakohtaisia kokemuksia kun vein ruusun jarille ja pääsin sen kanssa vielä samaan kuvaan että sellaista minulle että turhaan te sitä jaria haukutte että se ei huomaa faneja :)

26

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keep calm

      joo joo pullero ainahan te sinne tungette! Jari kokee varmaa lievää noloutta ja komiikkaa siitä kuvasta,,,

      • satulinnat sortuneet

        Kirjoitit asiaa. Onko tuon ns.bruneten, (ilmeisesti on kuitenkin tyhmä blondi) pakko kirjoitella tänne monen samanlaisen viestin voimalla. En todellakaan tunne kateutta, myötähäpeää vain.


      • brunetti 28
        satulinnat sortuneet kirjoitti:

        Kirjoitit asiaa. Onko tuon ns.bruneten, (ilmeisesti on kuitenkin tyhmä blondi) pakko kirjoitella tänne monen samanlaisen viestin voimalla. En todellakaan tunne kateutta, myötähäpeää vain.

        sanokaa mitä sanotte jari on ihana ja paras
        kukahan täälläkin on tyhmä blondi kysynpä vaan


      • ((((((((

        älähän sinä siinä hauku ketään


      • vaikka kuinka joku kirjoittaa
        satulinnat sortuneet kirjoitti:

        Kirjoitit asiaa. Onko tuon ns.bruneten, (ilmeisesti on kuitenkin tyhmä blondi) pakko kirjoitella tänne monen samanlaisen viestin voimalla. En todellakaan tunne kateutta, myötähäpeää vain.

        ei saa haukkua ketään


    • fiilinki..

      kyllä huomaa pullerot, kun tunkevat siihen musertaen melkein Jarin, Jarin ilme oli siinä paljonpuhuva. Se oli niin vino hymy ja virne. Se oli komiikan puolle mennyt esitys ja Jari oli nolo niin nolo, etkö jo itsekin huomaa.

      • brunetti28

        taas kateelliset puhuu


      • kyllä
        brunetti28 kirjoitti:

        taas kateelliset puhuu

        se koomista on ja varmasti virnuiluttaa.


      • lautamainen
        brunetti28 kirjoitti:

        taas kateelliset puhuu

        minulla on läskineuroosi ja olen itse hoikka en voi olla kateellinen pullukoille. Säälin kyllä Jaria.


      • brunetti28
        lautamainen kirjoitti:

        minulla on läskineuroosi ja olen itse hoikka en voi olla kateellinen pullukoille. Säälin kyllä Jaria.

        kyllä ne jotka on kokeneet saman kun minä niin tietävät mistä minä puhun ja jarilla on hiton hyvä perse


      • todellakin
        brunetti28 kirjoitti:

        kyllä ne jotka on kokeneet saman kun minä niin tietävät mistä minä puhun ja jarilla on hiton hyvä perse

        voi voi teitä


      • &&&&&

        äläpäs nyt höpise tommoisia


      • jeesustelijat
        brunetti28 kirjoitti:

        kyllä ne jotka on kokeneet saman kun minä niin tietävät mistä minä puhun ja jarilla on hiton hyvä perse

        ai ootko sä se dokkarin pullukka brunetti?


      • objekti
        lautamainen kirjoitti:

        minulla on läskineuroosi ja olen itse hoikka en voi olla kateellinen pullukoille. Säälin kyllä Jaria.

        Tasan eivät käy onnen lahjat.


    • huomaa se

      kyllä Jari fanisa tuntee

    • muuta...

      ...ELÄMÄÄ KU JARI?

      • Hilima...

        ihana palsta, täältä saa hyvää nauru energiaa....Ihanaa...nyt sitä jaksaa elämän arkea...hah, hah ,hah, kun tulikin hyvä mieli...hah,hah,hah, Kiitos.


      • brunetti28
        Hilima... kirjoitti:

        ihana palsta, täältä saa hyvää nauru energiaa....Ihanaa...nyt sitä jaksaa elämän arkea...hah, hah ,hah, kun tulikin hyvä mieli...hah,hah,hah, Kiitos.

        täältä kun lukee näitä juttuja niin ei voi kun nauraa veet silmissä.
        jos multa kysyt niin on mulla muutakin elämää kun jari
        mutta jari kuuluu minun elämään


      • !!!!!!!!

        elämää on kun on jari


      • ///////

        ON ELÄMÄSSÄ PALJON MUUTAKIN KUIN JARI MUTTA ONNEKSI MEILLÄ ON JARI =)


      • jestas sentään mitkä..
        brunetti28 kirjoitti:

        täältä kun lukee näitä juttuja niin ei voi kun nauraa veet silmissä.
        jos multa kysyt niin on mulla muutakin elämää kun jari
        mutta jari kuuluu minun elämään

        "on mulla muutakin elämää kun jari mutta jari kuuluu minun elämään". Mitähän Jari sanoisi tuosta viimeisestä väittämästäsi? Jos Jari tulee vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotteena sinun märkiin päiväuniisi.


      • brunetti28
        jestas sentään mitkä.. kirjoitti:

        "on mulla muutakin elämää kun jari mutta jari kuuluu minun elämään". Mitähän Jari sanoisi tuosta viimeisestä väittämästäsi? Jos Jari tulee vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotteena sinun märkiin päiväuniisi.

        kyllä se jari kuuluu minun elämään.
        minähän voin kysyä siltä mitä se sanoo jos se kuuluu minun elämään niin minä kerron sitten sen sinulle kun sinua niin vaivaa mitä jari sanois.
        ja mitä niihin uniin tulee niin kyllä se jari on minun unissa melkein joka yö.


    • jos kertoisit

      Jarin esittämästä musiikista, oliko uusia sovituksia tutuista biiseistä, jotain yllättäviä kappalevalintoja. Jätettäis nyt jo ne pullerot ja ei pullerot omaan arvoonsa. Jarin takapuolikaan ei liiemmin kiinnosta.

      • brunetti28

        joo oli uusia sovituksia ja uusia ihania kappaleita kanssa. kannattaa ostaa jarin uusin levy vappuna


      • totta kai
        brunetti28 kirjoitti:

        joo oli uusia sovituksia ja uusia ihania kappaleita kanssa. kannattaa ostaa jarin uusin levy vappuna

        Jarin levy pitää heti ostaa


      • brunetti28
        totta kai kirjoitti:

        Jarin levy pitää heti ostaa

        jarin levy pitää heti ostaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe