Elän vaikeita aikoja.
Yritän säilyttää itsemääräämisoikeuteni.
En tiedä jaksanko pitkään tapella, oikeudestani lähteä matkoille, omiin harrastuksiini, omiin menoihini, jne.
Vaikaa on.
Vaikeita aikoja.
5
337
Vastaukset
- pakkaat
jommankumman tavarat ja purkaat ne jommankumman uuteen osoitteeseen!
Yksinkertaista.
Kaupasta saa kynnysmattoja! Halavalla! - kuinka mahdollista
Kuka alistaa? Minä en anna kenenkään hyppiä silmilleni saati määrätä minun elämästä jonka luoja on yksin minulle antanut. Jaan iloja ja surujani toisten kanssa. Annan vähästänikin mutta jos huomaan että joku alkaa dominoimaan sanon STOP TYKKÄNÄÄN.
- iteppä sänkys pettaat
"yritän säilyttää itsemääräysoikeutta"???? Herraisä tuo jo kuulostaa ihan kamalalta,että yrität??Mikäs siinä on vaikiaa?Ei muutakun pois tossunalta ja HETI!!samaa mieltä oon edellisien kanssa,jos haluat niin kynnysmatot on halpoja,ja monenvärisiäki.
Itsemääräämisoikeus niin etköpäs mahda olla tarpeeksi iso jo sen säilyttääksesi. Jos sinulla ei sitä ole ollutkaan suhteessasi, niin silloin on hankala sitä yhtä äkkiä alkaa vaatimaankaan. Senkus teet miten parhaaksi taidat, nyt olet tienhaarassa, jossa päätät tulevaisuutesi suunnan. Onnea päätöksen tekoon
Nainen kuin mieskin luovat yhdessä joko yhteisen
satumaan,helvetin tai normaalin realismin arkeen-Yhdessä.
Ei kenelläkään ole olla tyranni toista kohtaan.
Mitkä ovat todelliset tausta tekijät molemmilla,ennen suhdetta ja suhteessa.
On pareja,joilla on tosi vaikeaa,mutta erota ei silti voida.
On pareja,jotka ovat eronneet,ja toinen on löytänyt
elämänsä rakkauden-eronsa jälkeen-Ero on ollut pelastus. Tunnen erään tapauksen erittäin läheltä.
Ei kulisseja,ei niitä enään tarvita-ehkä ennen ?
Älä alistu tyrannin alle...saatat sairastua monen
laisiin ongelmista aiheutuviin "lieve sairauksiin".
Ota ohjakset kuin elämäsi tulevaisuuskin omiin
käsiisi-apuakin-saat,jos sitä tarvitset että haet.
Luo nyt oma suunnittelemasi:ELÄMÄ-niin se on SINUN. -ÄLÄ JÄÄ YKSIN ONGELMIIN !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233031Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122109Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761553Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361277Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111065
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151046