Mitkä kaikki vaikuttaa kaurisyksilön luonteeseen?

Kapricorn

Uskon, että tietenkin perimä vaikuttaa. Sehän on selvä. Sitten kasvatus, kasvuympäristö, koulut, toverit, opettajat ym. Elämänkokemukset, ystävät, elinkumppani/-t jne.

Mutta olen kyllä huomannut, että luonnekuvaukset, varsinkin henkilökohtaiset kuvaukset luonteesta eli syntymäkartat pitävät kyllä jossain määrin paikkansa. Olen tehnyt syntymäkartan itsestäni ja läheisistäni, ja hämmästynyt olen niiden paikkansa pitävyydestä!

12

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****

      paremmin, kun ihmettelee omia luonteenpiirteitäänkin joskus, mitä nyt sitten muiden. Syntymäkartta selittää aika hyvin kyllä, mutta eihän niihin voi sokeasti luottaa, ja HUOM! NIIDEN MUKAAN EI VOI RUVETA ELÄMÄÄN!

    • Kapricorn

      Tuo huomautus oli tärkeä!

    • Vanha Kauris

      Ei saisi mainostaa, mutta tilasin Seppo Tanhualta tämän vuoden alussa luonnehoroskoopin, joka perustuu syntymäaikaan ja -paikkaan ja vuosihoroskoopin. Voi vilpittömästi vain ihmetellä, kuinka paikkaansa pitäviä ne ovat olleet kohdallani eli totuus löytyy tuolta jostakin...

      Olin tässä kirjamessuilla, jonka yhdeksi besselleriksi muodostui Suuri Horoskooppikirja - hämmästyttävän hyvä ja paikkaansa pitävä opus meistä ihmisistä. Mutta uskoo, ken uskoo - mutta minä olen "myyty" asialle ;=)

      • Kapricorn

        Mikä on sinun nouseva merkkisi, jne? Tosiaankin paljon on paikkansa pitävyyttä. Ihmettelen yhtäkin kohtaa aivan mahdottomasti, joka pitää kohdallani niin hyvin paikkansa, niinkuin ne kaikki muutkin. Miten voi olla mahdollista?:)


      • Vanha Kauris
        Kapricorn kirjoitti:

        Mikä on sinun nouseva merkkisi, jne? Tosiaankin paljon on paikkansa pitävyyttä. Ihmettelen yhtäkin kohtaa aivan mahdottomasti, joka pitää kohdallani niin hyvin paikkansa, niinkuin ne kaikki muutkin. Miten voi olla mahdollista?:)

        on nousevamerkkini. Paikkaansa pitävyyttä monissa käsittämättömissä yksityiskohdissa olen todella ällistyneenä kanssa ihmetellyt :=)


    • selvittäneet

      ...mikä on kuun merkki? Kokemusteni mukaan juuri kuu näyttäisi vaikuttavan paljonkin kauriin luonteenpiirteisiin. Voisitteko tarkistaa sen ja kertoa tuosta aurinko-kuu-yhdistelmästä. Mikä on auringon vaikutusta ja mikä kuun?

      • Kapricorn

        ihmisen sielua. Kuun alaisuuteen kuuluvat alitajuiset pelot ja ilot, ja näistä johtuvat välittömät reaktiot. Näin minulle kerrottiin luonneanalyysissäni. Niin ja leijona on tällä kauriilla kuumerkkinä:)

        Aurinkomerkki on kai kuitenkin se hallitseva, eli Saturnus hallitsee:)


      • kuulla
        Kapricorn kirjoitti:

        ihmisen sielua. Kuun alaisuuteen kuuluvat alitajuiset pelot ja ilot, ja näistä johtuvat välittömät reaktiot. Näin minulle kerrottiin luonneanalyysissäni. Niin ja leijona on tällä kauriilla kuumerkkinä:)

        Aurinkomerkki on kai kuitenkin se hallitseva, eli Saturnus hallitsee:)

        on suuri merkitys aina. Otan tässä esimerkiksi Pres. Tarja Halosen kuun skorpionissa. Lainaan S.Tanhuaa tuosta aspektista.
        "Tunneskaalasi yltää vaivattomasti tulikuumasta jääkylmään aina tilanteen mukaan yleensä tässä järjestyksessä. Innostuessasi olet kuin tulivuori laavan roiskuessa vähän sinne tänne ja pettymyksen iskiessä Saharakin muuttuu napajäätiköksi".

        Eipä tuohon ole paljon lisättävää.

        minua on pitkään kiinnostanut kuun vaikutus ja myös kuunvaiheet kartalla erityisesti juuri kauriin kohdalla, sillä kaurishan on vakaa maanmerkki.


      • Rillaan
        Kapricorn kirjoitti:

        ihmisen sielua. Kuun alaisuuteen kuuluvat alitajuiset pelot ja ilot, ja näistä johtuvat välittömät reaktiot. Näin minulle kerrottiin luonneanalyysissäni. Niin ja leijona on tällä kauriilla kuumerkkinä:)

        Aurinkomerkki on kai kuitenkin se hallitseva, eli Saturnus hallitsee:)

        nouseva vaaka ja kuu kaksosissa. Tarkemmin en tiedä, mutta olen sen kuullut että nousevan merkin rooli on tärkeä. Se merkki on se kuva minkä annat ulkopuolisille, sosiaalinen merkkisi ja kuu se mitä et näytä ulkopuolisille. Näin olen ymmärtänyt. Aloin tutkia asiaa kun minusta alkoi tuntumaan että minussa ei silti niin kauheesti kaurista ole, mitäs se muu onkaan.


      • Kapricorn
        Rillaan kirjoitti:

        nouseva vaaka ja kuu kaksosissa. Tarkemmin en tiedä, mutta olen sen kuullut että nousevan merkin rooli on tärkeä. Se merkki on se kuva minkä annat ulkopuolisille, sosiaalinen merkkisi ja kuu se mitä et näytä ulkopuolisille. Näin olen ymmärtänyt. Aloin tutkia asiaa kun minusta alkoi tuntumaan että minussa ei silti niin kauheesti kaurista ole, mitäs se muu onkaan.

        skorppioni:) Että voimakkaita merkkejä olen saanut synnyinlahjaksi haltijoiltani:))) Mutta nämä eivät yksin hallitse, siellä on paljon muutakin..


      • kaurisshh
        Rillaan kirjoitti:

        nouseva vaaka ja kuu kaksosissa. Tarkemmin en tiedä, mutta olen sen kuullut että nousevan merkin rooli on tärkeä. Se merkki on se kuva minkä annat ulkopuolisille, sosiaalinen merkkisi ja kuu se mitä et näytä ulkopuolisille. Näin olen ymmärtänyt. Aloin tutkia asiaa kun minusta alkoi tuntumaan että minussa ei silti niin kauheesti kaurista ole, mitäs se muu onkaan.

        että esim. jos on syntynyt tammikuun alkupuolella, ei ole ihan tyypillinen kauris, mene tiedä:)


      • Vanha Kauris
        kaurisshh kirjoitti:

        että esim. jos on syntynyt tammikuun alkupuolella, ei ole ihan tyypillinen kauris, mene tiedä:)

        Suuri Horoskooppikirja jakaa joka merkin kolmeen jaksoon eli alussa syntyneisiin, keskivaiheella syntyneisiin ja lopussa syntyneisiin - jokaisen jakson kohdalla korostuu jokin piirre ylitse muiden. Eli merkkienkin sisällä vallitsisi kolmijako ja kun siihen lisätään nousevienmerkkien merkitys ja muut hienoudet alkaakin astrologian salaisuudet avautua aivan uudella tavalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe