Minkälainen on Hotelli Hacienda del sol Teneriffalla
ONKO TIETOA Hacienda del sol Teneriffa
4
454
Vastaukset
- ....
ihan kivalta näytti ulkoapäin, mutta on tosi levottomalla alueella.
- non
Kiitos! Kertokaa lisää hotellista. Kiitos etukäteen.
- käynytsiellä
non kirjoitti:
Kiitos! Kertokaa lisää hotellista. Kiitos etukäteen.
Itse tykkäsin kyllä hotellista, tosin se oli aika vaatimaton mutta viihtyisä. Varsinkin pihapiiri oli viihtyisä. Alueella oli baareja paljon joten yöllä aika meteli, mutta korvatulpilla selvisi. Hotellissa oli todella ystävällinen henkilökunta. Itse olimme hotelliin tosi tyytyväisiä, sillä emme mitään luksusta kaivanneetaan...Voisin mennä uudestaankin.
- non
käynytsiellä kirjoitti:
Itse tykkäsin kyllä hotellista, tosin se oli aika vaatimaton mutta viihtyisä. Varsinkin pihapiiri oli viihtyisä. Alueella oli baareja paljon joten yöllä aika meteli, mutta korvatulpilla selvisi. Hotellissa oli todella ystävällinen henkilökunta. Itse olimme hotelliin tosi tyytyväisiä, sillä emme mitään luksusta kaivanneetaan...Voisin mennä uudestaankin.
Kiitos paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584