eli huomaatko päivä päivältä olevasi äitisi kaltainen?
oletko äitisi
15
500
Vastaukset
- räväkkyyskö?
on Susan Kurosella, Johanna Tukiaisella, Ritva
Santavuorella, Merja Larivaaralla, Monicalla...
samaa heimoa ainakin!- kaikilla meilä on
omat kuolemansyntimme. Kaikilla ainakin neljä, joita pitäis hallita.
- Hekin
ovat yhtä lailla rasistisia ja luulevat olevansa "herrakansaa"
- tulisielu enkeli
Hekin kirjoitti:
ovat yhtä lailla rasistisia ja luulevat olevansa "herrakansaa"
Hyvin oivallettu. Luulevat. ihminen joka asettaa itsensä toisten yläpuolelle on henkisesti köyhä. Karisma puuttuu molemmilta, isältä ja pojalta. Mitä nyt ihmisen viestinnästä ymmärtää. Sieltä tullaan alas kun ihminen joutuu toisen armoille. Avioero on pieni kriisi elämässä verrattuna esim sairauteen. Asioille joille ei voi mitään.
- "Ylpeitä" rodustaa
Hekin kirjoitti:
ovat yhtä lailla rasistisia ja luulevat olevansa "herrakansaa"
ha-ha-ha
- minä kyllä
olen isäni poika.
Joskus sanon "moi" niin samanlaisella äänellä, että hätkähdän itsekin. Kerran ostin puseron, jonka laitoin päälleni ja hyppäsin pyörän selkään ja muutuin äidikseni....näin sieluni silmin oman äitini olevan aivan samanlainen tyyliltään. Siispä palasin kotiin, pesin puseron ja annoin sen äidilleni kun hän tuli käymään siskonsa luokse ja oli mahdollisuus häntä tavata. Monessa muussakin asiassa huomaan jonkin eleen tms. tyylin ja tiedän että niin äitini tekee.
- omituinenhöpöttäjä..
TODELLA HYVÄ HAVAINTO? Entä jos on adoptoitu? Geeniperimälleen ei kukaan voi mitään mutta jokainen voi petrata henkistä kapasiteettiään. Kasvun varaa varmaa on jokaisella. Minä olen tyytyväinen luonteenlaatuuni. Itseriittoiseksi en kuitenkaan ole alkanut. Äidissäni on paljon hyviä luonteenpiirteitä jotka olen halunnut nielaista sellaisenaan. Jotku asiat olen katkaissut. Isältäni ja mummoiltani olen myskin perinyt paljon. Mikä laittaa joskus hymähtelemään kun narauttaa itsensä mummona. Haluankin mummoksi mummojen paikalle ja olla kaikkien mummojen äiti.
- paloma01
niinkään, mutta jälkipolvi huomauttelee...
- tytär aikuinen
kylläkin mutta kun päivä ja yö eroa,en ole enkä tee samoja virheitä.
- tunnen vanhuuteni joskus
Tuo ei pelitä elävässä elämässä. Jos varot olemasta kuin äitisi muutat itseäsi etkä ole koskaan oma ikioma itsesi.
- aika tyhmä
tunnen vanhuuteni joskus kirjoitti:
Tuo ei pelitä elävässä elämässä. Jos varot olemasta kuin äitisi muutat itseäsi etkä ole koskaan oma ikioma itsesi.
laistan varmasti äitini tekoja ja hoidan lapseni paremman,en juopottele enkä tupakoi,laitan ruokaa,siivoan ja pyykkään,puhtaissa vaaatteissa lapseni kulkee ja ruokaa on joka päivälle,lämmin ja puhdas koti,siinä hyvä ystäväin on sitä mitä mulla ei ollut.siks en äitiäni yhtään muistuta muutakun pikkasen ulkonäöltä!
- yhtään isäni
kaltainen. Isäni oli vaalea juntti. Minä olen tumma, kiharatukkainen hevosmies.
- namisuku
...jo on, mutta määrätyt piirteet löytyy:()
Osittain kyllä, mutta isukki vetää loppupeleissä piirun verran pitemmän korren...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602