oletko äitisi

tytär <3 <3

eli huomaatko päivä päivältä olevasi äitisi kaltainen?

15

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räväkkyyskö?

      on Susan Kurosella, Johanna Tukiaisella, Ritva
      Santavuorella, Merja Larivaaralla, Monicalla...
      samaa heimoa ainakin!

      • kaikilla meilä on

        omat kuolemansyntimme. Kaikilla ainakin neljä, joita pitäis hallita.


      • Hekin

        ovat yhtä lailla rasistisia ja luulevat olevansa "herrakansaa"


      • tulisielu enkeli
        Hekin kirjoitti:

        ovat yhtä lailla rasistisia ja luulevat olevansa "herrakansaa"

        Hyvin oivallettu. Luulevat. ihminen joka asettaa itsensä toisten yläpuolelle on henkisesti köyhä. Karisma puuttuu molemmilta, isältä ja pojalta. Mitä nyt ihmisen viestinnästä ymmärtää. Sieltä tullaan alas kun ihminen joutuu toisen armoille. Avioero on pieni kriisi elämässä verrattuna esim sairauteen. Asioille joille ei voi mitään.


      • "Ylpeitä" rodustaa
        Hekin kirjoitti:

        ovat yhtä lailla rasistisia ja luulevat olevansa "herrakansaa"

        ha-ha-ha


    • minä kyllä

      olen isäni poika.

    • Joskus sanon "moi" niin samanlaisella äänellä, että hätkähdän itsekin. Kerran ostin puseron, jonka laitoin päälleni ja hyppäsin pyörän selkään ja muutuin äidikseni....näin sieluni silmin oman äitini olevan aivan samanlainen tyyliltään. Siispä palasin kotiin, pesin puseron ja annoin sen äidilleni kun hän tuli käymään siskonsa luokse ja oli mahdollisuus häntä tavata. Monessa muussakin asiassa huomaan jonkin eleen tms. tyylin ja tiedän että niin äitini tekee.

    • omituinenhöpöttäjä..

      TODELLA HYVÄ HAVAINTO? Entä jos on adoptoitu? Geeniperimälleen ei kukaan voi mitään mutta jokainen voi petrata henkistä kapasiteettiään. Kasvun varaa varmaa on jokaisella. Minä olen tyytyväinen luonteenlaatuuni. Itseriittoiseksi en kuitenkaan ole alkanut. Äidissäni on paljon hyviä luonteenpiirteitä jotka olen halunnut nielaista sellaisenaan. Jotku asiat olen katkaissut. Isältäni ja mummoiltani olen myskin perinyt paljon. Mikä laittaa joskus hymähtelemään kun narauttaa itsensä mummona. Haluankin mummoksi mummojen paikalle ja olla kaikkien mummojen äiti.

    • paloma01

      niinkään, mutta jälkipolvi huomauttelee...

    • tytär aikuinen

      kylläkin mutta kun päivä ja yö eroa,en ole enkä tee samoja virheitä.

      • tunnen vanhuuteni joskus

        Tuo ei pelitä elävässä elämässä. Jos varot olemasta kuin äitisi muutat itseäsi etkä ole koskaan oma ikioma itsesi.


      • aika tyhmä
        tunnen vanhuuteni joskus kirjoitti:

        Tuo ei pelitä elävässä elämässä. Jos varot olemasta kuin äitisi muutat itseäsi etkä ole koskaan oma ikioma itsesi.

        laistan varmasti äitini tekoja ja hoidan lapseni paremman,en juopottele enkä tupakoi,laitan ruokaa,siivoan ja pyykkään,puhtaissa vaaatteissa lapseni kulkee ja ruokaa on joka päivälle,lämmin ja puhdas koti,siinä hyvä ystäväin on sitä mitä mulla ei ollut.siks en äitiäni yhtään muistuta muutakun pikkasen ulkonäöltä!


    • yhtään isäni

      kaltainen. Isäni oli vaalea juntti. Minä olen tumma, kiharatukkainen hevosmies.

    • namisuku

      ...jo on, mutta määrätyt piirteet löytyy:()

    • Osittain kyllä, mutta isukki vetää loppupeleissä piirun verran pitemmän korren...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe