Pääseekö esim. logistiikan perustutkintoon amiksee jos on puna-vihreä värisokeus?
Haittaako värisokeus?
8
2528
Vastaukset
- kyselijä423798347289
.......
- ihmisillä jolla sitä ei ole
luulevat sen olevan joku AIDS. Minä teen nykyään sähköasennushommia ennen rekkakuski ja olen värisokea. En nää pastellivärit mutta hyvin menee. Kannattaa olla hiljaa vaan eikä mainosta siitä kellekkään koska niin kuin kirjotin sinua pidetää vaarallisena. Huom olen 53v ja hyvin on mennyt.
- kaverit ihmettele
miten sä poltat helvetisti sulakkeita ja vähän väliä käryää.
- on valitettavasti
kaverit ihmettele kirjoitti:
miten sä poltat helvetisti sulakkeita ja vähän väliä käryää.
joukossa! Ymmärrätkö mitään sähköhommista? Käytetäänkö johdoissa pastellivärejä?
- varten
tarvitset lääkärin todistuksen. Näkö tarkistuksessa väri sokeus huomataan varmasti, mutta en tiedä vaikuttaako värisokeus CE-kortin saamiseen.
- ei..
todellakaan vaikuta CE korttiin, heh,heh mitä juttuja, mutta jos hävittäjälentäjäksi aiot niin sitten vaikuttaa.
- korjaus
ei.. kirjoitti:
todellakaan vaikuta CE korttiin, heh,heh mitä juttuja, mutta jos hävittäjälentäjäksi aiot niin sitten vaikuttaa.
hävittäjälentäjien valinnassa voi ilmavoimat noudattaa ihan mitä kriteerejä itse haluaa, ehkä ei voi alittaa siviili-ammattilentäjän kriteerejä. Käsittääkseni ammattilentäjälle sallitaan lievä värisokeus. Merimieslääkärintodistuksessa kansipalvelua varten ei sallita tippaakaan. Toki merenkulkulaitos voi sitten suuressa viisaudessaan antaa erivapauden melkein mistä terveydellisestä viasta tahansa.
- mitään
...autohommissa mutta esim. veturinkuljettajan ammatista on turha haaveilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283