Super löysä

voittaja....

Pelaan jokaisen käden ja voitan näistä noin 75-95% riipuuen vähän päivästä. Tuurini on aivan käsittämättömän hyvää: Olen pelannut pokeria kohta vuoden ja pelaan edelleen mielestäni täsmälleen samalla tavalla kuin ensimmäisen käden aloittaessa. Pelaan todella löysästi, rehellisesti sanottuna pelaan n. 90-95% käsistä joka sessiolla. Korotan enenn floppia n. 80% käsistä riippumatta siitä mitä kädessä on ja lähes joka ikinen kerta voitan. Ihmettelen nykyään tuuriani. Ensin ajattelin että jokaisella on samantapainen käsittämätön onni nettipokerissa, mutta seurattuani peliä ja toisten kommenteja ei taida asia niin ollakaan. Minä en ymmärrä pelistä juurikaan muuta kuin korittien arvon. Koskaan ei ole ollut tarvetta lukea toisten peliä, kirjoja lehtiä jne. Mutta viime aikoina on foorumit käyneet kiinostamaan, ja enne kaikkea uskomattomalta tuntuu porukan jatkuva huono onnisuus. Mutta vielä uskomattomammalta tuntuu mun hyvä onnisuus, joka ei koskaan ilmeisti petä. Yhtään huona päivää ei ole pelissäni ollut vaikka aloittaessani saatoin pelata jopa 15h päivässä.

Tähän mennessä ole voitolla yli 64000 dollaria. Nyt olen siirtynyt nl 600-nl 1200 pelieihin Hold'emissä ja omahassa. Ja kahdessa kuuakudessa kassani kasvoi n. 32700 dollaria. Vaikka pelasin vain muutaman tunnin viikossa.

Onko tämä normaalia, tuntuu sität että en voi hävitä, olen jo todella turhautunut tähän jatkuvaan voittamiseen, en kehity edes pelaajan saatikka ihmisenä koska voin maksella ja reissata lähes ihan millä tahansa. Pelaan FL:ssä PS:ssä Everestillä jne. Ja jokaisella saitilla tulee voittoa kuukaudesta toiseen. Pelaan enää vain n. 2-12h viikossa. Tällä viikolla pelasin vain. 6h ja voitin 8000 dollaria, ja lähes 50€ voittoista tuli roskalla, tyyliin 8 4 offarit. Tosin ei mun usein roskalla edes tarvitse pelata sillä kädessä on usein hyvät kortit, kuvakortteja tai pari joka saa vielä apuja pakasta.

Mietin tässä että mitä pitäisi tehdä kun PS. pyysin pelaamaan heidän pussiinsa ja lupasivat voitoista 37,7% Sanoivat kirjeessään että voisin siirtyä aluksi 25 ja 50 dollarin pöytiin. Heidän rahoillaan. Ainoana ehtona se että en pelaisi enää misään muualla ja pelaisin vähintään 15 viikossa. Heillä kuulemma olisi käyttöä keskiverto onnekkaimmille ja paremmille pelaajille. Vaan minäpä en ole parempia vaan uskoakseni lähes kaikkia muita huonompia mutta parempi onnisempi.

Hauskinta tässä on se että kaveri joka on pelannut pokeria n. 4,5 vuotta ja pelaa loistavasti, hän aavistaa todella tarkasti mitä vihulla on kädessä silti... Hän häviää keksimäärin enemmän kuin voittaa. Hän pelasi koneellani n. 2h session FL:ssä mun rahoillani ja kuoppasi siinä ajassa 680$ nl-400 pelissä. Seurasin peliä sivusta ja kaveri pelasi todella tiukkaa, luovaa ja kurinalaista peliä, mielestäni ammattimaisesti, sillä arviolla minkä pokerista ymmärrä, mutta siitä huolimatta onni ei hymyillyt menetti jopa AA taskuparilla n. 300$. Minä en ole muistaakseni kertaakaan hävinnyt JJ - AA taskupareilla. Kerran hävisin 10 taskuparillani ja pari kertaa sitä pienemmillä, mutta useimmiten pari kuin pari niin voittoa tulee, pienemmät saavat lähes poikkeuksetta kolmanne pakasta.

Tuon frendin häviön jälkeen sanoin leikilläni annas kun mä näytän miten pelataan. Roiskin joka ikisellä kädellä potiin ja voitin puolessa tunnissa 758$ Kaveri masentui, sanoi lopettavansa vitun pokerin lopullisesti.

PS. koskaan en ole kirjoja lukenut koskaan en ole käsi miettinyt olen vain huviksen räiskinyt ja yllätyksekseni heti ensimäiden talletuksen jälkeen n. vuosi takaperin joka oli 10€. ei ole tarvinnut lisää tallettaa, siitä lähtien voittoa on tullut kaiken aikaa. Pelaan aivan samalla tavalla kuin leikkirahalla kokeilu aikana, all in mennään helposti vaikka j 2 o:lla enne flopppia kun huvittaa saada aktionia pöytään, ja useimmiten päytään tulee parit kakkoset jne. Ikävä kyllä näillä korkeimmilla tasoilla jengi kipaa helposti korotukseen siksi melkein jopa paremmin tienaa vähän pinemmissä peleissä.

Elämässäni on muutenkin aivan uskomatonta tuuria, tuntuu siltä että olen aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan, edes ajattelematta asiaa ja haluamatta mitään erityistä minä saan kaikkea kaiken aikaa. Suoraan sanoen mua vituttaa jo tämä tällainen tuntuu sitlä että en saa elämässäni kokea mitään ikävää. Olen kohta 40 vuotias ja aina vaan käteeni kannetaan kakkua kermalla.

Osa ei varmsti edes usko tätä mutta totta se on, oli pakko kommentoida tänne kun viime aikoina olen asiaa pohtinut tämän hyvä onnisuus vitutuksen myötä. Luen mielelläni kirjoka ja katson elokuvia jossa on draamaa ja tuskaa ja traakista elämää, omalle kohdalleni haluaisin samaa draamaa välillä jotta voisin kasvaa ihmisenä ja tuntea eron ja epöonnen tuskaa mutta paskat.
Elämäni on hemmetin tylsää.

Kaverini on täydellinen vatakohta minusta ja olen hänelle kateellinen siitä, ja hän taas minulle. Todella paskamaista kun yhdelle annetaan kaikki ja toiselta viedään kaikki. Enkä tiedä kumpi sitten todella on parempi. Tasapaino olisi kaiketi milekkäin vaihtoehto.

Gipran

15

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauno Miljonääri

      Juu ja sitten sie heräsit ja ajattelit että olipa jännä uni.

      • raha-automaatti

        Full-Tiltissä oli joku norjalainen kuomasi. Ja onneksi rahapöydässä.

        Jokainen bid oli All-In. Voitti parit blindit ja sitten tyhjeni. Re-cash ja sama uudestaan. Ehdin minäkin pari kertaa viedä hemmon kassan. Paras onninen kai tyhjäs sen 10 kertaa.


    • eihän tätä

      Monikaan usko, itsekään en kaiketi uskoisi jos en tietäisi, minulle asia on vaan niin selvä, hävitä en voi ja rehellisesti sanottuna se kyllä kyrsii. Häviän totta kai välillä pokerissa mutta äärimmäisen harvoin, ihan liian harvoin.

      Totuus on se että maailmassa on super-onnisia ja super-epäonnisia ihmisiä, samalla tavalla kuin super-terveitä ja super-sairaita näiden ääripäiden lisäksi on olemassa keskitien kulkijat joilla on yhtä lailla molempia pitkässä juoksussa. Toiset viellä väittävät että elämä on reilua! Minäkin olen selkeä todiste siitä että näin ei ole, samoin kuin kaverini on todiste samaisesta totuudesta.

      Voi sanoa että jatkuva onni ei ole enää onnea se on typivää ja tasasta maastoa. On ikävä tietää jo etukäteen että kaikki menee joka tapauksessa minun kannaltani parhain päin. Elämässä ei juuri jännitystä ole, pokerikaan ei tunnu miltään.

      • tähän vielä

        Tuon käsittämättömän onnen rinalla (lapsesta saakka olen ollut äärettömän onnekas) minulla on yksi heikko kohta nimittäin se että... minä en kestä kipua lankaan, en yhtään. Pienikin kipu, tikku kädessä etc. tekee minut hystereriseksi, menen shokiin nopeasti joka on hegnenvaarallinen tila minulle sen rajuuden ja syvyyden vuoksi. Pienimmästäkin kivusta jos kipu kestää yli puoli minuuttia olen jo pahassa shokissa. Onneni ansiosat kipua ei juurikaan ilmene, esim. koskaan en ole saanut turpaan sillä aina tilanteen ollessa päällä tapahtuu jotain onnekasta, joku tulee paikalle tai hakkaajaa saa puhelun tai äkillisen pään / vatsakivun ja homma jää siihen tai jotain vastaavaa, ajankohdasta riippumatta.


      • on veljeni
        tähän vielä kirjoitti:

        Tuon käsittämättömän onnen rinalla (lapsesta saakka olen ollut äärettömän onnekas) minulla on yksi heikko kohta nimittäin se että... minä en kestä kipua lankaan, en yhtään. Pienikin kipu, tikku kädessä etc. tekee minut hystereriseksi, menen shokiin nopeasti joka on hegnenvaarallinen tila minulle sen rajuuden ja syvyyden vuoksi. Pienimmästäkin kivusta jos kipu kestää yli puoli minuuttia olen jo pahassa shokissa. Onneni ansiosat kipua ei juurikaan ilmene, esim. koskaan en ole saanut turpaan sillä aina tilanteen ollessa päällä tapahtuu jotain onnekasta, joku tulee paikalle tai hakkaajaa saa puhelun tai äkillisen pään / vatsakivun ja homma jää siihen tai jotain vastaavaa, ajankohdasta riippumatta.

        jolla voi olla vaikka pää kainalossa eikä hän nakaa siitä paskaakaan. Hänellä ei sitten olekaan onnea yhtään aivan kuten ei juuri sillä kaverillanikaan. Veli on sairas yhtenään, on vakavia sairauksia ja lieviä mutta niitä on paljon, ei mene useimmiten viikoakaan ettei jotain tapahdu heänelle. Hän on jäänyt auton allekin 6 kertaa ja ollut muissa onnettomuuksissa yhteensä n. 45-50 kertaa mutta kaikki ovat olleet suhteelisen lieviä, ja vain jokin paikka on paskana viiko kausia onnettomuuden jälkeen. Hän on minua vuoden vanhempi.

        Kaverillani taas on vain huonoa onnea mutta vähän sairauksia ja muita ongelmia. Fakta on se että jos johonkin paikaan hakee kaverini lisäksi joku muu, muu sen saa papereista ja taidoista riippumatta. Kaverini perehtyy asioihin perusteelisesti ja osaa lähes kaiken haluamansa, mutta silti hän on täysin väliinputoaja, häellä ei kerta kaikkiaan oe tuuria tipaakaan.

        Minä sen sijaan en osaa juuri mitään, kun mihitään ei tarvitse opetella ja silti voitan ja saan lähes kaiken haluamani. En ole tästä ennen tahonut puhua kenellekään sillä mua varmasti pidetään hulluna mutta toiset tietävät totuuden ja eiköhän tämäkin taas käänny jollakin käittämättömällä tavalla edeukseni.

        Elämäi on täysin haasteetonta.


      • pieni yksityiskohta
        on veljeni kirjoitti:

        jolla voi olla vaikka pää kainalossa eikä hän nakaa siitä paskaakaan. Hänellä ei sitten olekaan onnea yhtään aivan kuten ei juuri sillä kaverillanikaan. Veli on sairas yhtenään, on vakavia sairauksia ja lieviä mutta niitä on paljon, ei mene useimmiten viikoakaan ettei jotain tapahdu heänelle. Hän on jäänyt auton allekin 6 kertaa ja ollut muissa onnettomuuksissa yhteensä n. 45-50 kertaa mutta kaikki ovat olleet suhteelisen lieviä, ja vain jokin paikka on paskana viiko kausia onnettomuuden jälkeen. Hän on minua vuoden vanhempi.

        Kaverillani taas on vain huonoa onnea mutta vähän sairauksia ja muita ongelmia. Fakta on se että jos johonkin paikaan hakee kaverini lisäksi joku muu, muu sen saa papereista ja taidoista riippumatta. Kaverini perehtyy asioihin perusteelisesti ja osaa lähes kaiken haluamansa, mutta silti hän on täysin väliinputoaja, häellä ei kerta kaikkiaan oe tuuria tipaakaan.

        Minä sen sijaan en osaa juuri mitään, kun mihitään ei tarvitse opetella ja silti voitan ja saan lähes kaiken haluamani. En ole tästä ennen tahonut puhua kenellekään sillä mua varmasti pidetään hulluna mutta toiset tietävät totuuden ja eiköhän tämäkin taas käänny jollakin käittämättömällä tavalla edeukseni.

        Elämäi on täysin haasteetonta.

        YKSI ESIMERKKI. Nurena poikan minä ja veljeni saimme samanlaiset radiohjattavat autot samana jouluna joululahjaksi samalta henkilöltä. Veljeni auto reiistaili alusta saakka kaiken aikaa minun autoni toimi aina. pariin kertaan pudotin sen jopa lattialle ja kaadoin siihen ohjaimeen kokista, ei häiriön häiriötä. Veljeni auto törmäsi seinään ja se jouduttiin korjata kun autosta rikoontui jokin akseli muutenkin se oli jatkuvasti toimintakunnoton. Tämä on vain yksi esimerkki, näitä vastaavia on satoja.


    • jupppi

      Nyt kaikki nopean rikastumisen toivossa elävät aloittelevat pokerinpelaajat nopeasti nettipokerin pariin. Pelatkaa kaikki kädet. Jos häviätte koko ajan, syyttäkää huonoa tuuria ja bad beatteja. Kyllä jossain vaiheessa ne rahat tulevat kotiinpäin satavarmasti.

      hiano avaus, täytyypä itsekin kokeilla!

    • Ja mÄ

      Olen se satanan vastakohta jumlauta, usko pois paskempaa maailmaa ei voi olla kuin täydellisen luuserin eli epäonnisen maailma. Vittu mä vihaan tätä paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Aivan sama mitä on kädessä sä hävitä joka ikinen kerta................... viikosta ja kuukaudesta toiseen. Joskus harvoin on pari päivää onnea sitten alkaa jälleen täydellinen epäonnen kausi, Helvetin pitkä ja aina vaan pidempia ja totaalisempi jokaisen lyhyen onnen jakson jälkeen. Kausi jolla häviää jokaisella kädella, siis jokaisella vitun kädellä, sillä ei ole mitään tekemistä tai perkitystä mitä sulla on kädessä tai miten pelaat. KUN ET VOI VOITTAA NIIN ET VOI VOITTAA JUMALAUTA. Vittu anna mulle edes milli onneasi niin elämä voisi joskus maistua joltakin. Ja aivan kuten sinulla niin myös minulla epä onni seuraa kaikeen ja kaiken aikaa, joka ikisellä elämän osa-alueella olen pahin väliinputoaja riipumatta vittujakaan siitä miten hyvin homman osaat.

      Kohta saatan vedän itseni narunjatkeeksi, aln olla kurkkuani myöten täynnä taas tätä paskaa. Juuri kokeilin helvetin pitkän epäonnejakson jälkeen peliä, olen tallettanut tässä muutaman päivän sisällä moneen oteeseen rahaa pokeriin ja paellannut kaikki rahat tilitä. Vaan ei!!!!!!!! epäonni ei muutu ei mihinkään, aivan sama missä huoneessa pelaan häviän jokaisessa joka hetki. Jäleen tätä sontaa on kestänyt monta viikkoa sillä tavalla että miljoonasta kädestä olen voittanut ehkä 3 kappaletta.

      Haistakaa vittu koko maailma.

    • olet...

      Lucky Luke, Doyle Brunson, Patrik Antonius ja Hannu Hanhi samanaikaisesti.
      Sankari vailla vertaa,
      Todennäköisyyksien uhmaaja,
      Luonnonlakien säätäjä,
      Herra Onni Voitto Tuurila!!!

      (psykiatrien käyttämä termi on kuitenkin: patologinen valehtelija)

      Hoida itsesi kuntoon. Valheessa eläminen syö sisältä.

    • hieman :)

      Hinaajia ja hirnujia uhkumaan ja puhkumaan. Uskoo ken tahtoo tarinaa tai todellisuutta mikä ne erottaa, uskohan ne erottaa.
      Totuus on korvien välissä, se siis on itse kullekin omansa. Toiselle vihreä on purppura ja toiselle violetti, selitä siinä sitten totuutesi. Opittua on vain koodit...Se meidät yhdistää. Joku näkee hämärällä käytävällä naisen joku toinen näkee tyhjän käytävän, kolmas naisen sylissä lapsen, nämä taas ovat kokemuksista, peloista ja toiveista syntyviä näkyjä, itse kullekin oman näköisiä. Harva uskoo nykyään uskomattomuuteen ja sekin on jokaiselle omansa, toisen raja on kaukan ja toisen lähellä jollakin sitä ei ole ja hän kykenee lähes mihin vain. Sinä hyppäät juuri niin pitkälle kuin uskot kykeneväsi. Aina yhden on rikottava maaginen raja, jotta muut uskovat sen mahdollisuuteen ja näin he tekevät sen pian perässä, sen mahdottoman.

      Onko siis onnea ja epäonnea suuressa mittakaavassa? Ainakin skitsofreenikolle on kaikki mahdolista, kuten uni, yhtä todellista ja kuten todellisuus sen piirissä jossa hän visionsa näkee. Mikä on todellisuus ja millainen, sen tiedät vain sinä.

      Gipran.

      • velä sen verran..

        todellisuuteen mainioiden siteerauksien jälkeen että alkuperäisen "superlöysä voittaja" kirjoittajan kertomus on täyttä soopaa ja vilkkaan mielikuvituksen tuotetta.

        Sellaiseen mielentilaan pääsee kun epätoivoiseksi kokemassaan tilanteessa, mahdollisesti jopa psykoosissa, saa jonkin valonpilkahduksen joka antaa toivoa.

        Tuollainen valonpilkahdus on tässä tapauksessa ollut pokeriin liittyvä, ehkä jossakin freerollissa lähelle palkintosijoja pääsy tai jollakin epätodennäköisellä kädellä kaksi kertaa all innin voittaminen.

        Todellisuuteen on tuosta pitkä matka.
        Lääkkeistä ja huumeista tulee pyrkiä eroon ja liikkua n. 10t viikossa ja selvittää päänsä, vähintään kolmen kuukauden kuiva jakso, jonka jälkeen tulee rauhoittua, lukea paljon ja opiskella pokeria.

        Siitä vuosi eteenpäin edelleen kuivilla ja opiskellen, ja on ehkä mahdollista alkaa kehittyä voittavaksi pokerinpelaajaksi.

        Kirjoitin tämän ihan vakavana neuvona. En vitsinä.


      • kirjoitat???
        velä sen verran.. kirjoitti:

        todellisuuteen mainioiden siteerauksien jälkeen että alkuperäisen "superlöysä voittaja" kirjoittajan kertomus on täyttä soopaa ja vilkkaan mielikuvituksen tuotetta.

        Sellaiseen mielentilaan pääsee kun epätoivoiseksi kokemassaan tilanteessa, mahdollisesti jopa psykoosissa, saa jonkin valonpilkahduksen joka antaa toivoa.

        Tuollainen valonpilkahdus on tässä tapauksessa ollut pokeriin liittyvä, ehkä jossakin freerollissa lähelle palkintosijoja pääsy tai jollakin epätodennäköisellä kädellä kaksi kertaa all innin voittaminen.

        Todellisuuteen on tuosta pitkä matka.
        Lääkkeistä ja huumeista tulee pyrkiä eroon ja liikkua n. 10t viikossa ja selvittää päänsä, vähintään kolmen kuukauden kuiva jakso, jonka jälkeen tulee rauhoittua, lukea paljon ja opiskella pokeria.

        Siitä vuosi eteenpäin edelleen kuivilla ja opiskellen, ja on ehkä mahdollista alkaa kehittyä voittavaksi pokerinpelaajaksi.

        Kirjoitin tämän ihan vakavana neuvona. En vitsinä.

        Kiitos vain mutta en liiemmin olettajan neuvoja kaipaile tässä, mistähän siteeraukset löysit? Oletetaan että tiedän jotakin yhdestä ja toisesta ja puhun kokemuksesta ja tai ainakin omin sanoin tiedon jyväsistä. Monille tämä näkyvä todellisuus on ainoa todellisuus, toisilla skaala ja ymmärrys on hieman leejempi. Onhan näitä ahdaskatseisia tässäkin maassa ihan riittämiin, kieltäjiä ehkä sitäkin enemmän. Sinuahan tietysti kiinnostaa hillittömästi mitä kolahteita käytän, (todellisuudessa sinua ei kiinnosta pätkääkään mitä minä teen tai käytän) voin sen silti rehellisesti sanoa, käytän kolahteisat kestävintä, ei aina maukkainta mutta elämää kokeile sinäkin joskus, se on monille vaikein asia oppia sillä siinä tarvitaan vilpitöntä rehellisyyttä itseään kohtaan ja naamioiden riisumista kanssakäymisessä toisten kanssa, lisäksi kuolemanpelon haihtumista.

        Minäkin kuvitteline ennen etten kuolemaa pelkää, jopa sen jälkeen kun osoiteltiin ladatulla haulikolla otsaluuhun keverin ollessa sekaisin kuin vanha käkikello. Hän siinä' kysyein haluatko kuolla, pelotti kyllä mutta katsoin silmiin ja sanoin "en mutta jos oikein kovasti haluat ampua niin anna tulla", katton hän sen laukaisi ja sen jälkeen oli koko jengi kaveria. Noh tämä ei poistanut kuolemanpelkoa jota uskoin ei minulla olevan. Naamarit ja kuolemanpelon poisti sairaus ja sen myötä tehty sydänsiirto, jatkuvalla rundilla kun ajataan, meilahteen ampulanssilla letkuihin ja hengityskoneeseen niin ainoa ajatus tämän päättymättömyyden ja muutenkin raskaan sairauden jälkeen on muutos halu, hinnalla milä hyvänsä, kuolema tai selviäminen yhden tekevää, jokainen muutos on paras vaihtoehto.

        Asiaan - voitanko vaiko en, olenko superlöysä voittaja? Toisinaan olen, toisinaan en voita ainuttakaan kättä sen voimasta riippumatta. Satuahan pokeri on, tylsää satua. Ehkä minä olenkin super tiukka häviäjä!


      • jota hain.
        kirjoitat??? kirjoitti:

        Kiitos vain mutta en liiemmin olettajan neuvoja kaipaile tässä, mistähän siteeraukset löysit? Oletetaan että tiedän jotakin yhdestä ja toisesta ja puhun kokemuksesta ja tai ainakin omin sanoin tiedon jyväsistä. Monille tämä näkyvä todellisuus on ainoa todellisuus, toisilla skaala ja ymmärrys on hieman leejempi. Onhan näitä ahdaskatseisia tässäkin maassa ihan riittämiin, kieltäjiä ehkä sitäkin enemmän. Sinuahan tietysti kiinnostaa hillittömästi mitä kolahteita käytän, (todellisuudessa sinua ei kiinnosta pätkääkään mitä minä teen tai käytän) voin sen silti rehellisesti sanoa, käytän kolahteisat kestävintä, ei aina maukkainta mutta elämää kokeile sinäkin joskus, se on monille vaikein asia oppia sillä siinä tarvitaan vilpitöntä rehellisyyttä itseään kohtaan ja naamioiden riisumista kanssakäymisessä toisten kanssa, lisäksi kuolemanpelon haihtumista.

        Minäkin kuvitteline ennen etten kuolemaa pelkää, jopa sen jälkeen kun osoiteltiin ladatulla haulikolla otsaluuhun keverin ollessa sekaisin kuin vanha käkikello. Hän siinä' kysyein haluatko kuolla, pelotti kyllä mutta katsoin silmiin ja sanoin "en mutta jos oikein kovasti haluat ampua niin anna tulla", katton hän sen laukaisi ja sen jälkeen oli koko jengi kaveria. Noh tämä ei poistanut kuolemanpelkoa jota uskoin ei minulla olevan. Naamarit ja kuolemanpelon poisti sairaus ja sen myötä tehty sydänsiirto, jatkuvalla rundilla kun ajataan, meilahteen ampulanssilla letkuihin ja hengityskoneeseen niin ainoa ajatus tämän päättymättömyyden ja muutenkin raskaan sairauden jälkeen on muutos halu, hinnalla milä hyvänsä, kuolema tai selviäminen yhden tekevää, jokainen muutos on paras vaihtoehto.

        Asiaan - voitanko vaiko en, olenko superlöysä voittaja? Toisinaan olen, toisinaan en voita ainuttakaan kättä sen voimasta riippumatta. Satuahan pokeri on, tylsää satua. Ehkä minä olenkin super tiukka häviäjä!

        Siinä vaan olet väärässä etteikö kiinnostaisi tarinasi ja kohtalosi.

        Alunperinkin tarrauduin tarinasi epäkohtiin siksi että ne muistuttivat oman elämäni vaiheita paniikkihäiriön, masennuksen, konkurssin ja avioeron jälkeen.

        Nyt vuosien jälkeen tein helvetillisen duunin ja olen taas sama mies kuin lukioaikoina ennen kaikkea skeidaa.

        Nyt minulla on näkökulmaa, asennetta, kokemusta, kypsyyttä, äo:ni on 154, mikään ei voi estää tekemästä ja menestymästä asiassa mitä itse itsekkäästi haluan.

        Sen jälkeen minulla on taas annettavaa muille.

        Kaikkea hyvää ystävä!


      • on!?
        jota hain. kirjoitti:

        Siinä vaan olet väärässä etteikö kiinnostaisi tarinasi ja kohtalosi.

        Alunperinkin tarrauduin tarinasi epäkohtiin siksi että ne muistuttivat oman elämäni vaiheita paniikkihäiriön, masennuksen, konkurssin ja avioeron jälkeen.

        Nyt vuosien jälkeen tein helvetillisen duunin ja olen taas sama mies kuin lukioaikoina ennen kaikkea skeidaa.

        Nyt minulla on näkökulmaa, asennetta, kokemusta, kypsyyttä, äo:ni on 154, mikään ei voi estää tekemästä ja menestymästä asiassa mitä itse itsekkäästi haluan.

        Sen jälkeen minulla on taas annettavaa muille.

        Kaikkea hyvää ystävä!

        40 - 200.. tilanteesta riippuen, taiteellisella, luovalla alueella se on ylempi ja matemaatisella alempi. Äö on yliarvostettu varisinkin nykiset testit ovat äärimmäisen puuttellisia ja suppeita, eivä koko totuutta kerro, lähellekään.
        Saan huonot pistee ÄÖ testeissä juuri erään osa-aslueen johdosta, kun taas toisen osa-aslueen pisteet ovat huippuluokkaa, mutta nykyisissä puutteellisissa testeissä lasketaan yhteispisteet ja ne jäävät alle 100.

        No minä en ÄÖ:llä koreile enkä ole siitä niin kiinnostunutkaan. Lukuja tärkemäpää on käytäntö ja moni muu seikka sen siivellä. En ole erityisen lukenut, tavanomaisesti, en ole siis viisas siinä milessä kuin viisaus länsimaissa määritellään, "vähäisen" kirjanoppineisuuden vuoksi, en eiriyisemmin pidä valmiista paloista, en ole "viisas" oppinut papukaija! mielummin päättelen ja ajattelen asian itse. Olen kyllä lukenut ns. monie mielestä huuhaata, runsaasti. Mutta viksu olen, nimittäin elämässä, elämisestä psykolkiasta, filosofiasta, paraspykolokiasta jne. tiedän paljon, vaikka muistan enää vähän luemasta. Jo pentuna tiesin ja olin yleensä muita viksumpi, tai ainakin hullumpi, olen edelleen vaikka en muita viisampi olekkaan, ehkä jopa keskivertoa tyhmempi. Perusopiskelu on usein totaalisen tylsää. Koulua ja erilaisia kursseja olen silti käynyt n. 5 vuotta peruskoulun lisäksi, läpi päässyt mutta arvosant huonot, alueista joista en ole kiinnostunut. Kielipäänikin on surkea, eikä nykyinen motivaatio riittä sen opiskeluun. Mutta kun puhutaan jostakin vaarallisesta, kiehtovasta, luovasta, vauhdikkaasta rohkeasta ja tai epätavallisesta niin a'vot! minä herään haaveistani ja olen erittäin läsnä.

        Tylsistyn nopeasti, tarvitsen jännitystä ja vaihtelua, en ole erityisen pitkäpinnainen kaveri, samoissa hommissakaan en viihdy pitkää, niinpä vaihda työpaikaa usein, kokeilen vähän kaikkea, vihaan rutiineja ja aikataluja, rakastan vapautta, vastuuta, itsenäisyyttä ja joustavuutta myös työssä.

        Ennen olin hyvin kunnianhimoinen ja saavutin haluamani, minun piti olla aina paras ja komein ja ehkä siksi kai olinkin, nykyään on toisin. Olen väliinputoaja, liian suorasanainen,kohteesta riippumatta. kaveritkin kadonneet, kuolleet ja osa muuten kuvioista posituneet, itse vaihdoin vuosia sitten pikkukaupungin suureen, osa jäi sinne ystävistä ja paras osa itsestä. En kumarra titteleitä, jokainen ihminen on lähtökohtaisesti saman arvoinen, käytäntö näyttää kuka on kukin ja ken saa respectit, ei raha, valta, julkisuus, eikä tittelit sitä määrää.

        Nyt hiljenen lopulta solong.

        Gipran


      • sanon
        on!? kirjoitti:

        40 - 200.. tilanteesta riippuen, taiteellisella, luovalla alueella se on ylempi ja matemaatisella alempi. Äö on yliarvostettu varisinkin nykiset testit ovat äärimmäisen puuttellisia ja suppeita, eivä koko totuutta kerro, lähellekään.
        Saan huonot pistee ÄÖ testeissä juuri erään osa-aslueen johdosta, kun taas toisen osa-aslueen pisteet ovat huippuluokkaa, mutta nykyisissä puutteellisissa testeissä lasketaan yhteispisteet ja ne jäävät alle 100.

        No minä en ÄÖ:llä koreile enkä ole siitä niin kiinnostunutkaan. Lukuja tärkemäpää on käytäntö ja moni muu seikka sen siivellä. En ole erityisen lukenut, tavanomaisesti, en ole siis viisas siinä milessä kuin viisaus länsimaissa määritellään, "vähäisen" kirjanoppineisuuden vuoksi, en eiriyisemmin pidä valmiista paloista, en ole "viisas" oppinut papukaija! mielummin päättelen ja ajattelen asian itse. Olen kyllä lukenut ns. monie mielestä huuhaata, runsaasti. Mutta viksu olen, nimittäin elämässä, elämisestä psykolkiasta, filosofiasta, paraspykolokiasta jne. tiedän paljon, vaikka muistan enää vähän luemasta. Jo pentuna tiesin ja olin yleensä muita viksumpi, tai ainakin hullumpi, olen edelleen vaikka en muita viisampi olekkaan, ehkä jopa keskivertoa tyhmempi. Perusopiskelu on usein totaalisen tylsää. Koulua ja erilaisia kursseja olen silti käynyt n. 5 vuotta peruskoulun lisäksi, läpi päässyt mutta arvosant huonot, alueista joista en ole kiinnostunut. Kielipäänikin on surkea, eikä nykyinen motivaatio riittä sen opiskeluun. Mutta kun puhutaan jostakin vaarallisesta, kiehtovasta, luovasta, vauhdikkaasta rohkeasta ja tai epätavallisesta niin a'vot! minä herään haaveistani ja olen erittäin läsnä.

        Tylsistyn nopeasti, tarvitsen jännitystä ja vaihtelua, en ole erityisen pitkäpinnainen kaveri, samoissa hommissakaan en viihdy pitkää, niinpä vaihda työpaikaa usein, kokeilen vähän kaikkea, vihaan rutiineja ja aikataluja, rakastan vapautta, vastuuta, itsenäisyyttä ja joustavuutta myös työssä.

        Ennen olin hyvin kunnianhimoinen ja saavutin haluamani, minun piti olla aina paras ja komein ja ehkä siksi kai olinkin, nykyään on toisin. Olen väliinputoaja, liian suorasanainen,kohteesta riippumatta. kaveritkin kadonneet, kuolleet ja osa muuten kuvioista posituneet, itse vaihdoin vuosia sitten pikkukaupungin suureen, osa jäi sinne ystävistä ja paras osa itsestä. En kumarra titteleitä, jokainen ihminen on lähtökohtaisesti saman arvoinen, käytäntö näyttää kuka on kukin ja ken saa respectit, ei raha, valta, julkisuus, eikä tittelit sitä määrää.

        Nyt hiljenen lopulta solong.

        Gipran

        Kun se jo huomasit, minulla on lukihäiriö mutta alla nelikymppisenä looserina ehkä aikaa oppia käsrivällisyytä lukea kirjoittamanin ennen lähetystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe