ongelmia ulkosuodattimen kanssa

hermonsa menettänyt

rupesin ekaa kertaa putsaamaan ulkosuodatinta ja nyt en saa sitä enää toimimaan

merkki eheim ecco

suodatin vain rätisee ja ei ala toimimaan.kahvaa olen kerennyt väännellä jo jonkun tovin(pari tuntia) eikä mitään ala tapahtumaan,hirveetä ruksetta vaan kuuluu

HELP HELP

10

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermot menny

      niin siis ei vedä vettä säiliöön ja sitä rataa käynnistä sitä pumppausta...auttakee

      • hermot mennyt

        ja miten tuossa eheim ecco suodattimesta säädellään sitä veden virtausta,siitä letkujen liitin kohdista vai,mulla kyllä on ohjeet tallella mut ei niistä oo apua.

        terv.itku kurkussa


      • fish KING
        hermot mennyt kirjoitti:

        ja miten tuossa eheim ecco suodattimesta säädellään sitä veden virtausta,siitä letkujen liitin kohdista vai,mulla kyllä on ohjeet tallella mut ei niistä oo apua.

        terv.itku kurkussa

        Koita rajuilla imasuilla saada vesi kiertämään... meen nyt syömään, palataan asiaan kun on sapuskat maisteltu...


      • hermonsa menettänyt
        fish KING kirjoitti:

        Koita rajuilla imasuilla saada vesi kiertämään... meen nyt syömään, palataan asiaan kun on sapuskat maisteltu...

        mites minä noita imaisuja teen..kun ei se ota kahvaa kääntämällä yhtään vettä putkiin


      • fish KING
        hermonsa menettänyt kirjoitti:

        mites minä noita imaisuja teen..kun ei se ota kahvaa kääntämällä yhtään vettä putkiin

        Nyt tarttis saada se eccon ämpäri täyteen vettä ja sulkea se sitten.

        Jos sulla on liittimet jossa on venttiilit molemmissa sekä suodattimen päässä että letkussa jotka liitetään yhteen.
        Ota poisto letku irti ja täytä se vedellä jotenkin... kahvat virtaus asentoon jos se pumppu mekanismi ei kerran ota toimiakseen???

        Varmista että KAIKKI HANAT ON AUKI ASENNOSSA JA VESI PÄÄSEE KIERTÄMÄÄN... NO SOITELLAAN JOS EI HOMMA ALA KULKEMAAN...

        Laita takaisin kiinni. Nyt pitäisi ilmakuplan olla enää imuputken taite osassa joka tulee akvasta yli imupäähän menevään letkuun...

        Ota akvan viereen ämpäri jonne saat sylkeä suuhusi tulevaa vettä, ei ole hengen vaarallista.
        Laita virta päälle ja imaise voimakkaasti parikertaa niin että kupla lähtee liikkeelle tuosta taitteesta, oikein nopeita voimakkaita imaisuja, u know how to suck beibi yeah ... ;) kevennystä pukkaa...

        Jos ei tämä auta... mailaa mulle puh. numeros .. [email protected]

        ECCO sucks! girls and boys

        PRO II rulaa ! ! !


      • hermot
        fish KING kirjoitti:

        Nyt tarttis saada se eccon ämpäri täyteen vettä ja sulkea se sitten.

        Jos sulla on liittimet jossa on venttiilit molemmissa sekä suodattimen päässä että letkussa jotka liitetään yhteen.
        Ota poisto letku irti ja täytä se vedellä jotenkin... kahvat virtaus asentoon jos se pumppu mekanismi ei kerran ota toimiakseen???

        Varmista että KAIKKI HANAT ON AUKI ASENNOSSA JA VESI PÄÄSEE KIERTÄMÄÄN... NO SOITELLAAN JOS EI HOMMA ALA KULKEMAAN...

        Laita takaisin kiinni. Nyt pitäisi ilmakuplan olla enää imuputken taite osassa joka tulee akvasta yli imupäähän menevään letkuun...

        Ota akvan viereen ämpäri jonne saat sylkeä suuhusi tulevaa vettä, ei ole hengen vaarallista.
        Laita virta päälle ja imaise voimakkaasti parikertaa niin että kupla lähtee liikkeelle tuosta taitteesta, oikein nopeita voimakkaita imaisuja, u know how to suck beibi yeah ... ;) kevennystä pukkaa...

        Jos ei tämä auta... mailaa mulle puh. numeros .. [email protected]

        ECCO sucks! girls and boys

        PRO II rulaa ! ! !

        joo sain nyt sen säiliön vettä täyteen ja pumputkin rupes toimimaan.mutta sen verran kääntelin sitä kahvaa että kansi nuosi hieman eli ei ole pohjassa.että sitä vielä ähellän tässä pohjaan joka tuntuu olevan tiukassa,aina jostain kulmaa nousee vähän mutta kokeillaan kokeillaan...mukavasti meni tämäkin sunnuntai


      • fish KING
        hermot kirjoitti:

        joo sain nyt sen säiliön vettä täyteen ja pumputkin rupes toimimaan.mutta sen verran kääntelin sitä kahvaa että kansi nuosi hieman eli ei ole pohjassa.että sitä vielä ähellän tässä pohjaan joka tuntuu olevan tiukassa,aina jostain kulmaa nousee vähän mutta kokeillaan kokeillaan...mukavasti meni tämäkin sunnuntai

        Joka päivä oppii aina jotain uutta

        tässä pari mottoa jota mä käytän aikas usein... ;) semppii vaan sinne !!


    • TUMPELO

      no viikko sittenhän sen suodattimen sain toimimaan ja luulin että normaalisti toimii mutta tänään aloin ihmettelemään että viikkoon vajunu vettä akvaariosta jonkun verran.ja kattelin sitä suodatinta jonka onneks laitoin sankoon.siellähän oli vettä noin 4 cm pohjalla.ulkoisesti en tällä hetkellä nää mistä olis tihkunu ja kansikin kiinni

      oisko kellään tietoo mistä se vois tulla

      täytyy huomenna kattoo tarkemmin itse

    • oikein päin?

      Onko aivan varmaan letkut oikein päin?
      Ajattele asiaa kuin olisit suodatin. IN letku tuo vettä suodattimeen eli imee akvaariosta. OUT letku puhaltaa suodattimesta ulos. Eli työntää akvaan vettä. Itselläni kun eccossa joskus letkut vahingossa menneet väärinpäin niin kauhia runksutus.
      Kannattaa varmaan nyt tyhjentää se koko suodatin ja aloittaa homma alusta. Letkut irti, pöntöstä vesi pois ja anna täyttyä sen pöntön niin kauan että lirinä hiljenee. Näet siitä vihreän muovin läpi koska vesi on siinä kannen ja pöntön rajamailla.
      Olisitko voinut jättää vesisäiliön vajaaksi? Koitappahan asentaa uudelleen.

      • tumpelo

        joo oli letkut oikein.eipäilen että kannen tiiviste meinaa fuskata.tarviais varmaan vaseliini rasvauksen tai uudet tiivisteet.meinaa välillä nimittäin toinen reuna vähän nousta mistä tihkuu vettä.eilen painoin sen tiukkaan niin nyt on pysyny kurissa,seuraillaan tilannetta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe