Haita Kreikassa?

???????

Ois tällänen typerä kysymys; Kun menen Rodokselle kesällä, niin tuli mieleen että onko siellä haita? Mulla on kauhee hai kammo. Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastata!! :)

20

14068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaniva tiikerihai

haita meressä, on niitä Suomenlahdessakin.

• niitä nyt

enää ole, kun valaskalat on ne kaikki syönyt!

• rantakäärmeitä

näkyy öisin

• saalistaja

Älä aliarvioi haita. Se tietää milloin tulet uimaan ja osaa lymytä odottamassa.

• HerraX

Ei Kreikan suunnalla ole. Jos on niin varotus kyltit on ja suojaverkot...yleensä hait eivät viihdy julkisilla rannoilla.

• djödöslkfödslf

haita on ainoastaan Athoksen saaren ympärillä. Johtuu siitä, että siellä ei ole turismia ja hait saavat olla rauhassa. Rodoksella niitä on turha pelätä.

• välimeren hailajit

Tässä ihan oikeaa faktaa, eli lista josta voit käydä vilkaisemassa onko niitä siellä vai ei !! ;D

http://sharks-med.netfirms.com/

• Eevee878

Mä oon käyny kreikasa ja santorinilä nin silä on rähätyny tuli vuori ja mä puhun tota sielä eii oo haita

• Anonyymi

Rähätäny... voi vittu

• Jknl

Viimeksi, kun kävimme Rodoksella, Ellin ranta tyhjennettiin, kun rannan lähistöllä uiskenteli melko iso valkohai. Opas kertoi meille tyhjennyksen syyn. Onneksi oli toiseksi viimeinen lomapäivä. Kyllä niitä haita siellä joskus on.

• Megalodon

Siel o semmosia rekka-auton kokosia tiikerihaita, jotka vaanii sua vedessä aamusta iltaan. Eimuuta.

• Thepelkuri

Mietin samaa kun oon menossa kossille.. en usko että ainakaan paljoa oo🤔

• Haita on kaikissa lämpimissä merissä, yleensä välimeressä elävät hait eivät hyökkää ihmisen kimppuun enkä muista koskaan 40-vuotisen elämäni aikana nähneeni uutista haihyökkäyksestä Välimeressä.

Mene vain turvallisin mielin uimaan ja vaikka snorklaamaankin välimeressä on upea vesiluonto.

• Anonyymi

Kreikkassa tavallisia uimareita kiusaa yleensä vain merisiilet ja meduusat etenkin mustatmerisiilet mutta saatat nähdä delfiinejä mutta on siellä kyllä jotain hailajeja mutta ne ovat aika pieniä verrattuna havajin lajeihin Kreikkassa on jotain täpläkissahaita mutta siellä saattaa olla yhtä hyvin vaarallista lajia se on sinihai mutta ei siellä ole hyökkäyksiä tullu ehkä kuuteenkymmeneen vuoteen joten todennäköisesti et näe niitä Rodoksella. PS Oon käynyt Rodoksella se on ihan sairaan siisti paikka👍😉😁🇬🇷🇬🇷🇬🇷🧿🩳🌊🌊🐟🦈🏊🏄‍♂️

• Anonyymi

Vai on athoksen saaren seudulla haita...munkkeja siellä niemellä on.

• Anonyymi

Olen nähnyt hain Rodoksen Ellin rannan läheisyydessä.

• Anonyymi

Onko Kreetalla haita

• Anonyymi

Jollakin suomalaisella saattaa olla Hai saappaat. Samoin Kontio saappaat.

• Anonyymi

On Suomessakin näitä nähty. Viime kesänäkin Kalajoella joku romaani huuti rannassa notta hai.

• Anonyymi

On tällänen kysymys mut pelkään ihan kaameesti haita ja mennään kesällä Kreikkaan Ateenalle et jos joku tietäis onko siellä paljon haita että voiko siellä mennä ihan normisti uimaan?😅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      52
      6781
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      24
      4452
    3. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      16
      4160
    4. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      230
      3804
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      29
      3073
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2776
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      108
      2728
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      41
      2407
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2371
    10. K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi

Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju
      Maailman menoa
      100
      1950
    Aihe