Haita Kreikassa?

Anonyymi

Ois tällänen typerä kysymys; Kun menen Rodokselle kesällä, niin tuli mieleen että onko siellä haita? Mulla on kauhee hai kammo. Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastata!! :)

12 kommenttia

Vastaukset

• haita meressä, on niitä Suomenlahdessakin.

• enää ole, kun valaskalat on ne kaikki syönyt!

• näkyy öisin

• Älä aliarvioi haita. Se tietää milloin tulet uimaan ja osaa lymytä odottamassa.

• Ei Kreikan suunnalla ole. Jos on niin varotus kyltit on ja suojaverkot...yleensä hait eivät viihdy julkisilla rannoilla.

• haita on ainoastaan Athoksen saaren ympärillä. Johtuu siitä, että siellä ei ole turismia ja hait saavat olla rauhassa. Rodoksella niitä on turha pelätä.

• Mä oon käyny kreikasa ja santorinilä nin silä on rähätyny tuli vuori ja mä puhun tota sielä eii oo haita

• Viimeksi, kun kävimme Rodoksella, Ellin ranta tyhjennettiin, kun rannan lähistöllä uiskenteli melko iso valkohai. Opas kertoi meille tyhjennyksen syyn. Onneksi oli toiseksi viimeinen lomapäivä. Kyllä niitä haita siellä joskus on.

• Siel o semmosia rekka-auton kokosia tiikerihaita, jotka vaanii sua vedessä aamusta iltaan. Eimuuta.

• Mietin samaa kun oon menossa kossille.. en usko että ainakaan paljoa oo🤔

• Haita on kaikissa lämpimissä merissä, yleensä välimeressä elävät hait eivät hyökkää ihmisen kimppuun enkä muista koskaan 40-vuotisen elämäni aikana nähneeni uutista haihyökkäyksestä Välimeressä.

Mene vain turvallisin mielin uimaan ja vaikka snorklaamaankin välimeressä on upea vesiluonto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.