tuskaa!!

riutuva

Mikä sanoinkuvaamaton tuska, kun on ihan mielettömästi ihastunut mieheen jolle ei kerta kaikkiaan voi mennä juttelemaan. Tilanne vaikuttaa teini -aikojen julkkis-ihastukselta, toisaalta jopa hävettää, mutta minkä tunteilleen mahtaa. Voi vain valvoa illat pitkät ajatellen tätä ihastuksen kohdetta ja olla itselleen vihainen. *syvä huokaus*

7

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piruetti

Miksi et voi mennä juttelemaan? Oletko häneen niin paljon ihastunut vai onko jokin käytännöllisempi syy tähän, esim hän asuu toisella paikkakunnalla? Itsellänikin on joskus tuntunut tuolta, mutta sitten rohkaisin mieleni ja menin juttelemaan eikä kaduttanut myöhemmin.

• Filosofin Poika

No mutta miksi hänelle ei voi mennä juttelemaan???
      Mistäs tiedät, vaikka tuo mies ajattelee samoin?

[email protected]

• M32

Olen samassa tilanteessa alkuperäisen kirjoittajan kanssa,kun ei niin ei saa mentyä puheille me nähdään kaksi kertaa viikossa,joka kerta tämä ihastuttava nainen piiritetään niin ettei siinä tule edes oikein tilaisuuttakaan mennä juttusille nytkin on neljä päivää väliä seuraavaan näkemiseen minä olen hulluksi tulemisen partaalla kun vain hän pyörii mielessä.Mitä teen?Tilannetta on jatkunut jo ihan liian kauankin pelkään että joku muu vie hänet.Apua!!

• riutuva

olen monta kertaa järjestänyt itseni ko. henkilön läheisyyteen, enkä ole saanut silmäystäkään. Lisäksi hän asuu toisella paikkakunnalla, ei hirvittävän kaukana, mutta kuitenkin..

Itse asiassa nyt olen yrittänyt tehdä aloitteen, mutta huonolla menestyksellä..

perään haikailu siis jatkuu yhtä onnettomana kuin ennenkin.

• Yks pöljä

Ymmärrän täysin mistä puhut,sisar!

• Raukka

Eikö olekin hirveää! Olen ihastunut erääseen naiseen korviani myöten, mutta en millään ilveellä pysty enkä kykene lähestymään häntä. Helppo on tietysti sanoa, että siitä vaan. Niin, siitä vaan olen ajatellut tempaistakin, mutten kertakaikkiaan pysty. Olen riutunut jo pitkän aikaa. Menen aivan puihin heti, jos vaihdan sanakin hänen kanssaan ja samoissa tiloissa oleminenkin on yhtä tuskaa. AAARRRRGGHHHHH!!!!

Pitänee mennä hoitoon!

• Yks pöljä tääl taas(ja tiet...

.me teherään ittemme kans ku meit tuntuu olevan paljoki? REPÄISTÄHÄNKÖ ME JOTENKI? Teherään yhteisrynnäkkö!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe