Osaakohan kukaan neuvoa, mistä parhaiten löytäisi edullisia katekiviä. Eli erillaisia koristekiviä ruukkujen päälle.
Olen käyttänyt osassa ruukkuja lekasoraa, mutta se on mielestäni aika rumaa.
Sitten ostin pari purkkia sellaisia vaaleita kiviä, jota olivat oikein kivoja, mutta hinta...!
Eli osaako joku kertoa, mistä löytäisi koristekiviä edullisesti, tarvetta kun olisi sellaisen lekasorasäkin tai parin verran?
Ruukkuja joihin kiviä kaipaisin on viherkasvihöperönä pitkälti yli 30 :)
Itse jonnekkin rannalle keräämään ja värjäämään? Millä ne olisi parasta värjätä jos joku kokeillut?
Miten olette muuta ratkoneet katteen, vai oletteko maksaneet kiltisti pienistä kivipurkeista 5-20€? Toki kivet voi aina käyttää uudelleen ja huuhdella jos vaihtaa multaa, mutta silti.
Koristekivet mistä edullisesti
3
3092
Vastaukset
- puutarhamaija
Osta säkeissä myytäviä pihakiviä. Niitä sitten lekalla murskaat ja pienit. Muista suojalasit ja kintaat. Kivet muovipussiin tai säkkiin kun murskaat niitä.
Näin meillä tehtiin ja kivat katteet tuli ulkoruukkuihin. Valmiit kivet on turhan isoja murikoita ja on tarkoitettu tietty ihan pihamaalle ei ruukkuihin. - kerron minä tässä
Mulla on tätä tuotetta:
http://www.kekkila.fi/web/web.nsf/sp?open&cid=rantakivi
Tuohan sopisi vallan mainiosti ihan kokonsa puolesta ilman mitään murskaamisia mielestäni ruukkuunkin. Minulla sitä on muussa käytössä.
Ei nuo muutkaan katteeksi tarkoitetut koristekivet varmaan liian isoa ole, paitsi iso rantakivi. - Akvaariokivi
Itse samaan tarkoitukseen etsiskelin hienoja ruukunkatteita. Poikkesin sitten Faunattareen jossa myytiin akvaarioihin tulevia kiviä, soraa ja kaikn näköistä murskaa. Kauppojen pikkupusseihin nähden hintaa n. 1/3 osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667