Mikähän olis parasta lannoitetta omenapuille ?meilläkin on kolme vuotta sitten istutettuja puita eikä omenan omenaa ole tullut,talvella heitin niille tuhkaa, en tiedä oliko se hyvä?
Vastaukset 4
- ompuille
Kolme-neljä vuotta menee juurtumiseen, vasta sen jälkeen ne keskittyvät sadon tuottamiseen. Sinulla ei siis mielestäni ole syytä huoleen.
Ompuille paras lannoite on syyslannoite. Anna sitä vuosittain elokuun alussa. Kevätlannoitusta ei tarvita lainkaan jos kasvu on normaalia. Vain siinä tapauksessa, että niiden kasvu on kituliasta, voi keväisin antaa jotain yleislannoitetta. Liian runsas typpilannoitus estää kukinnan.- Leikisti Tarhuri !
Kiitos tiedosta, taas moni asia selkisi nyt vaan odotellaan,ilmoittelen kun omenoita alkaa ilmestyä.
- valkoinenkuulas
mutta se lisää kukintaa.Tee se ensi keväänä helmikuussa samalla puu vahvistuu.Tänä keväänä voisit laittaa narut ala oksiin ja kivet painoksi maahan jolloin kukinta saattaisi varhentua. Ota kivet pois n juhannuksen aikaan.( siis taivuta oksien kätkiä vaakatasoon)...niin voisi jo ensi vuonna kukkia.Tuo lannote asia tulikin jo edellisessä vastauksessa esille.Keväällä vähän typpilannoitetta ja elukuun alussa syyslannoitetta niin talven kesto paranee ja kukka aihioiden syntyminen lisääntyy.
- Leikisti Tarhuri!
Kiitos,teen niin ja sitten katellaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625- 69596
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️34588- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338