maistuuko sinulle sima vappuna ja munkki tiettty,minulle ainakin!:)
Maistuuko Sima?
17
2463
Vastaukset
- Siman ystävä
Ainahan sima vappuna maistuu. Joskus ihan omatekemä.
- Lauri999
Tosiaankin itse tehty sima ja munkit ovat parasta vapussa :)
Millä reseptillä teette simaa? Olen itse tehnyt seuraavan mukaisesti: http://www.biletys.org/2008/04/14/vappu-bileita-vai-kauniita-ilmoja-ehka-jopa-molempia/ - hapokkaan siman ystävä
miten simasta saisi hapokasta
- pa...
toki!
- simasta,
aloitan sen juomisen jo ennen vappua. Munkeista en tykkää.
- ;D,
eli vastaus tottahantokI!8)
- siruna
kaupasta myytävää olen juonu jo monta litraa.
Parenpaa juomista kuin sekamehut.
Munkkeja pitänee ostaa myös ko en rakasta rasvan käryä. - täältä vastataan
Aivan ehdottomasti! Ja ilman muuta pitää olla omatekoista se sima ja munkit itsepaistettuja, muuten ei kiitos.
- vappunenä
No tietysti maistuu! Itsetehtynä molemmat. Paremman puutteessa käy kyllä kaupan sima ja munkitkin. Niihin joudun luultavasti tyytymään tänäkin vuonna, kun laiskuus vaivaa.. Voi kun sais mummon tekemää simaa vielä!
- vappufiilis
Kyllähän ne ihan hyvin maistuu :) kunhan ei ihan täyteen napaansa ahda, ovat kuitenkin sen verran sokerisia ja munkit vielä rasvaisiakin.
- ...
molemmat sima ja munkki.. rusinaton sima ei ole yhtä hyvää kuin rusinoilla varustettu!! ;)
- ja vaikka
vadelman tai päärynän makuinen limppari siihen sekaan.
- Nimetön
tietty mulle sima maistuu. "nam"
munkkikin on todella hyvää. "nam" - katshu
Kyllähän se sima vappuun ehdottomasti kuuluu ja onhan sitä tullutkin jo lipiteltyä. On se vaan niin hyvää...Varsinkin omatekoinen, ne kaupan jutut onkin sitten jo ihan eri makuisia kuin omat.
- kts..
http://www.keskipohjanmaa.net/gen/496687.asp
Näköjään simaa on pikanakin mahdollisuus valmistaa minulle tulee vappu kun juon simaaa munkkia,tippaleipäää ja ilmapalloja ja serpentiiniä.
- JUOPPO<3<3<33
VAPPUNA PILEET !½ ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3884293Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1151628- 1351464
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko691194Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔701028Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151026Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12957- 38920
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60905- 65901