Laitoin krassit tuossa n. viikko sitten ja nyt alkaa jo itämään. Miten voisin estää, ettei krasseista tulee liian honteloita? Ostin harsoa, voisinko auttaa sillä asiaa?
Samoin istutin kuukierrosta ja köynnöskrassia. Olenko liian aikaisin liikenteessä? Tuleeko niistä täysin susia?
Jos joku tietää hyvän keinon vähentää jo syntyneitä vahinkoja... Käsittääkseni kuukierto kuitenkin laitetaan aika aikaisin itämään?
Krassi huhtikuussa
8
5302
Vastaukset
- kasvejasi
Krassit ehtii suoraan maahan kylvettynäkin,mutta koska olet laittanut,latvo niitä tarpeen tullen etteivät kasva honteloita.
- peukalo keskellä kämmentä
Miten (köynnös)krassin latvominen tapahtuu?
Katkaistaako lehtien alapuolelta vai lähempää tyveä?
Minäkin laitoin pari viikkoa sitten itämään, ja nyt on 30cm korkeat taimet, mienaavat kaatuilla.
Voiko ne istuttaa syvemmälle isompiin ruukkuihin, ja jos voi niin kuinka syvälle?
Haluasin oikein tuuheat krssit suojaamaan terassin kaiteelle...
- lamppu40
paa ulos ne päivisin,ei kasva liikaa ja tulee tanakampaa vartta krasseista.
- näin aikaseen
toukokuun puolvälissä ehtii hyvin !
- aikaisistuttaja
näin aikaseen kirjoitti:
toukokuun puolvälissä ehtii hyvin !
Toisaalta miksei voisi? Nyt on jo niin lämmintä, että taimet voi jättää parvekkeelle päiväksi. Karaistuvat ulkoilmaan mukavasti.
Siemenet, joita ostin, niin useimmissa pakkauksissa käsketään nimenomaan laittaa siemenet huhtikuussa itämään. Osa on todella hitaita, ei minkäänlaista eloa vieläkään vaikka siementen kylvöstä on nyt aikaa jo pari viikkoa. - noin viikossa
aikaisistuttaja kirjoitti:
Toisaalta miksei voisi? Nyt on jo niin lämmintä, että taimet voi jättää parvekkeelle päiväksi. Karaistuvat ulkoilmaan mukavasti.
Siemenet, joita ostin, niin useimmissa pakkauksissa käsketään nimenomaan laittaa siemenet huhtikuussa itämään. Osa on todella hitaita, ei minkäänlaista eloa vieläkään vaikka siementen kylvöstä on nyt aikaa jo pari viikkoa.ihan varmasti.
kyllä näillämain jo voi laittaa itämään, jos ei malta odottaa.
reilu viikko multaan laitosta on ensimmäiset kolikon kokoiset lehdet.
ei hätää vaikka laittaisi parin viikon päästä.
liian aikaisesta idätyksestä tulee vain kelmeän honteloa vartta. - päivässä
noin viikossa kirjoitti:
ihan varmasti.
kyllä näillämain jo voi laittaa itämään, jos ei malta odottaa.
reilu viikko multaan laitosta on ensimmäiset kolikon kokoiset lehdet.
ei hätää vaikka laittaisi parin viikon päästä.
liian aikaisesta idätyksestä tulee vain kelmeän honteloa vartta.Mulla tuli kolmessa päivässä pintaan krassin taimet.Ei kannata laittaa kovin aikaisin. Olen aina laittanut suoraan ulos,mutta nyt hullu laitoin sisälle ja kasvavat kamalasti.
Ei saa laittaa liian syvälle. - Neuvoa kaipaava
päivässä kirjoitti:
Mulla tuli kolmessa päivässä pintaan krassin taimet.Ei kannata laittaa kovin aikaisin. Olen aina laittanut suoraan ulos,mutta nyt hullu laitoin sisälle ja kasvavat kamalasti.
Ei saa laittaa liian syvälle.Kuinka syvälle köynnös/pensas krassin siemenet pitää istuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123