Kantavatko kalat

vastuunsa??

Ovatko kaikki kalat samanlaisia, eli kantavatko vastuun teoistaan?
kalaihmiseni teki oikein emämunauksen ja kun aloin puhua hänen kanssaan asiasta, kuinka ollakkaan eikös kaikki ollut mun syytä ja hän ei ollut edes moista ajatellutkaan saati ääneen sanonut. Sain hepulin!! Kiisti kaiken ja laittoi lisäksi asiat alkoholin varjolla tehdyiksi, kun ei kuulemma saa selvinpäin sanottua.
Onko kaikilla kaloilla ongelma alkoholin käyttö?
Kys. kala on kai kaappijuoppo. Muiden nähden juo esim yhden oluen ja käy samalla vessassa ja ym:lla. Ja hetken päästä on aivan sekokunnossa. yhden oluen jälkeen!!!
Löysin tyhjän pullon mm autosta, autotallista,Tyhjiä pulloja löytyy parin oluen jälkeen useita. Muiden nähden juodaan vain se pari.
Onko siis muilla ongelma?

8

1736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pötypuhetta

      Itselleni alkoholi on seurustelujuoma, enkä juo usein. Meitä on ilmeisesti moneksi. En lähtisi yleistämään minkään horoskoopin suhteen tuollaista. Alkoholi ei todellakaan ole ainakaan itselleni ongelma, kohtuudella nautittuna satunnaisesti ja hyvässä seurassa. Siinä se.

    • me ollaan

      kaikki kalat aivan kauheita juoppoja, oikeesti naurettavaa syyttää jotain horoskooppimerkkiä juomisesta. Puhu sille jos huolissasi olet.

    • mirbe77

      Itse kalaihmisenä olen sitä mieltä,että ollaan inhottavia vastuunkiertäjiä jotka valitettavasti saavat aina kaiken anteeksi.

    • kalat

      No, totta hiivatissa juodaan niin kauan kuin vain viinaa tältä planeetalta löytyy!!!!
      Viina on hyvää, kiva itkeskellä elämän kurjuutta pienessä hiprakassa ja kuluttaa ne loputkin rahat pitkäripaisessa.

      • joopa no

        Tämä alkoholinkäyttö juttu löytyy nimittäin yhdeltä horoskooppisivuilta, ei ole minun keksintö, omat kokemukset vain tukivat sitä, halusin siis tietää kalat ihmisiltä itseltään onko näin.

        Ja tulihan se vastauskin sieltä

        Kitooos!


    • kammottava!

      Erehdyin seurustelemaan aikoinaan muutaman kk:n kalat-naiset kanssa. Oli todella skitso, joutui mielisairaalaan suljetulle, joi runsaasti alkoholia, menetti työnsäkin sen takia, ja onnistui hurahduttamaan minut menemään kanssaan pikavauhtia kihloihin. Oli päällepäin oikein valloittava: kaunis, sosiaalinen, puhelias, tyylikäs ja naisellinen. Vaan pian paljastui helvetti. Kun hän dokasi, hän hävisi kapakoihin ja iski sieltä liudan miehiä kadoten yöksi-pariksikin ja tuli sitten takaisin anteeksipyydellen ja kaula purtuna. Loppui siihen paikkaan ja en enää kuuna päivänä sotkeentuisi kalat-naiseen.

      • kuutar

        ja höpö höpö niin minäkin sanoin edellisestä kalamiehestä että ei koskaan enää miestä joka on horoskooppimerkiltään kalat... mutta kuinkas kävikään... kalanainen kohtasi unelmien miehen kalamiehestä...kalanaisena en ole juoppo..enkä hullu...puhelias ja seurallinen kyllä


    • fisutar.83

      Olen kalat N ja vastuullinen. Joissain asioissa en jaksa miettiä pidemmälle asioita, vaan meen helpoimman kautta, mutta niin taitaa moni muun merkinkin edustaa tehdä. Aina kuitenkin myönnän ja olen valmis keskustelemaan rakentavasti, jos olen toiminut väärin. Pyrin tekemään aina niin kuin on oikein.

      En juo alkoholia koskaan niin, että olisin kännissä, sillä haluan olla oman itseni herra ja tietää, että se mitä teen, ei huomenna hävetä. Kannan vastuun itsestäni mutta myös muista, ehkä huolehdin muista vähän liikaakin. Niinku, aina miettimässä, että loukkasinko nyt, miten esittää asian parhaiten, jotta en tulis väärin ymmäretyks jne.. Kaveri nauraakin mulle, kun pohdin noita joskus äänen, että mä en kuulemma satuttais ketään ees vahingossa tai vaikka yrittäisinkin, en kuulemma vaan osaa!

      Et ehkä en oo sit ihan tyypilinen kalat? Tai toi on vaa tyhmää leimata kaikki tietyn merkin edustajat just johonki muottiin sopiviks, koska ihmiset on erilaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe